کرتین وال نکته: تکانش بده

لذا در این مرحله باید از واترسندبلاست برای شست و شوی نما استفاده کنیم. نمای ساختمان طراحی شده با دقت می تواند ساختمان را با کارایی بیشتر برای صاحبان ، ساکنان و محیط کار کند. با یک دیوار پرده ای ، نما به طور مداوم از اطراف چارچوب سازه عبور می کند ، در حالی که با یک نمای روکش دار ، چارچوب نما را قطع می کند. 3-ساختمان ها با نمای شیشه ای دارای ویژگی هایی از جمله زیبایی نمای ساختمان و تابش نور به داخل و روشن کردن محیطو همچنین ایمنی بالاتر نسبت به دیگر نماها را دارد. در نمای شیشه ای ساختمان آفتابگیر، شیدر یا لوور ، یک جداکننده با تیغههای افقی زاویه دار است که جهت عبور نور و هوا استفاده می شود و از تابش نور مستقیم خورشید، باران و آلودگی صوتی جلوگیری میکند. جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما، فاصله درزهای بین ورقها را با تسمهای از جنس ورق یا چسبهای پلی اورتان یا چسب و لاستیک سیلیکونی پر میکنند.  Po​st w as g​enerated by behsaznama Conte nt Gen erat᠎or Demov er sion!

قیمت سنگ نمای خشک

از جنبه قیمت، سنگهای مصنوعی سوگند به منازل قیمتی کمتر از سنگهای طبیعی دارند، به چه جهت که کارهای دشواری که روی جماد طبیعی برای رسیدگی دم به سمت راسته و مستعد تهوع کردن حین اجرا میشود جلاجل موضوع سنگهای مصنوعی درنیکا غیرضروری مینماید و دارای وزنی کمتر و ضخامتی کوچکتر هستند که سوگند به ابر این دودمان اجامر را میدهد که سه برابر سنگهای طبیعی بتوانیم آنهارا بهکار گیریم. آنها به راحتی می توانند از جغجغه صفحات جلوگیری کنند و سیستم بومی آنها که برای تخلیه آب باران فراهم می شود ، در جلوگیری از آلودگی کمک می کند ، که منجر به نگهداری کم می شود. قدرت مقاومت در برابر آب و هوا آنها را بسیار مقاوم می کند که ده ها سال دوام می آورند. این یکی از مهمترین مزایای استفاده از نمای ساختمان سفالی است زیرا در دماهای فوق العاده بالا آتش گرفته و باعث مقاومت در برابر آتش می شود. نماهای سفالی می توانند مدت زمان طولانی تری رنگ خود را حفظ کنند و از آنجا که از کوزه گری ساخته شده اند ، هیچ گونه نشت کلسیم و اثر گل آذین ندارند. نماهای سفالی چیزی نیست جز پانل های ساخته شده از گل سرخ که می توانند روی دیوارهای خارجی یا نمای هر ساختمان روکش شوند.  Data has been g enerated  by behsaznama Co ntent  Ge​ne​ra tor DE​MO !

به عنوان مثال، استفاده بیش از حد از بتن در سازه ساختمان در یک منطقه گرم و خشک می تواند گرمای زیادی را در فضاهای داخلی ایجاد کند در حالی که گل و آجر به دلیل خواص خنک کنندگی گزینه بهتری هستند.سقف های شیبدار مترادف با مناطقی با بارندگی و برف شدید هستند در حالی که مناطقی با زمستان های سرد دارای دیوارهای خارجی دوجداره عایق هستند. این مسئله باعث میشود تا سنگ نما سقوط کند. شستشوی نمای ساختمان های قدیمی به این علت که مدت زمان طولانی از ساخت و عمر آن میگذرد و هیچ گونه نظافتی روی نمای آنها از سال ساخت تا به حالا انجام نشده است جرم و آلودگی های زیادی را به خود جذب کرده است و کاملا رنگ سنگ هارا تغییر داده است برای برطرف کردن این کثیفی های نما نیازمند دستگاه واترجت 200 یا 300 بار و مواد مخصوص خواهیم شد. موادی که به طور معمول برای روکش کاری استفاده می شوند شامل شیشه و فلز هستند.

چرا برخی از افراد تقریبا همیشه با کرتین وال درآمد/پس انداز کردن پول

در مقایسه با رنگهای خارجی که معمولاً استفاده می شود ، اینها می توانند لک به نظر برسند ، خاک و گرد و غبار را به خود جلب کنند ، نماها محکم و مقاوم در برابر آب و هوا هستند ، این قدرت باعث می شود دوام زیادی داشته باشند از این رو برای دهه ها دوام دارند. برای اینکه یک نما سنگین به نظر برسد ، وزن متوسط ، از جمله عناصر جامد و توخالی ، باید بالاتر از 100 کیلوگرم در متر مربع باشد. این واقعیت بر اساس تعدادی از شرایط از جمله کیفیت کار در زمان نصب و قرار گرفتن در معرض روکش در برابر آب و هوا از جمله مکان ، ارتفاع و طراحی است. اگر می خواهید فضایی لوکس داشته باشید خب کاغذ دیواری ها با کمترین هزینه این کار را برای شما انجام می دهند. ترموود یک انتخاب برجسته برای نمای ساختمان است. از مزیات نمای کرتین وال شیشه ای لامل می توان به عدم مشاهده هرگونه پیچ یا پرچ، عدم محدودیت انتخاب رنگ و امکان نصب بازشو مخفی و بازشو لولایی به داخل بازشو یا دوجهته اشاره نمود. اگر می خواهید کاغذ دیواری را در فضایی مانند فضای راهرو به کار ببرید، می توانید از کاغذ دیواری هایی که طرح های به نسبت بزرگ تر و جذاب تری دارند استفاده کنید، اگر خیلی خوش شانس باشید می توانید کاغذ دیواری هایی که روی آن طرحی از درختان خوش رنگ و لعاب پاییزی وجود دارد، پیدا کنید و آن ها را روی دیوار راهرو خانه تان بچسبانید و از بودن آن ها لذت ببرید، مطمئن باشید از این کار پشیمان نخواهید شد.

روش اجرای نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت طراح و مجری نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید