چهار روز تا بهبود راه شما کرتین وال

نمای ساختمان یکی از پررنگ ترین بخش های اجرایی برای احداث یک بنا می باشد که عوامل متعددی همچون شیکی ، مدرنیته ، آرامش ، عایق صوتی و حرارتی و ایمنی را در بر می گیرد و مانع از اتلاف انرژی در یک ساختمان می شود .در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع مصالح مدرن و به روز شاهد طراحی و معماری نماهای مختلف در سراسر نقاط دنیا می باشیم که افراد با توجه به عوامل بسیاری از جمله نوع کاربری ساختمان مناسب ترین سیستم نما را در اولویت خود قرار می دهند. این لامل ها در دو جهت افقی و عمودی اجرا شده و فضایی مشبک مناسب نصب صفحات شیشه ای یا غیره را فراهم می آورند. عموما برای بالاتر بردن ضریب امنیت نمای اسپایدر در شرایط بحرانی از شیشه لمینیت استفاده می شود تا در صورت شکست, انواع روش های نمای خشک شیشه در جای خود باقی بماند. Article has be᠎en gen er ated with the ​help ​of behsaznama Con te​nt  G᠎en er​ator DE᠎MO.

نگرانی؟ نه اگر استفاده می‌کنید نمای مدرن درست راه!

برای آغاز و شروع هر کاری نیاز به تامین مواد و مصالح اولیه می باشد و ما به عنوان یکی از تامین کنندگان متریال ساختمانی در خدمت شما خواهیم بود . همانطور که میدانید یکی از فاکتورهای زیبایی در ساختمانهای مسکونی و تجاری، نوع متریال بهکاررفته در نمای خارجی بنا است به همین خاطر باید به نوع متریال و همینطور کیفیت آن توجه زیادی شود. همچنین برای ساختن نمای آجری باید از آجرهای مخصوص به این امر استفاده شود. نمای سرامیک خشک از انواع سیستم های نما بوده و برای اولین بار در سال 1970 در کشور ایالت متحده آمریکا اجرا شده است . یا به عبارتی صریحتر وضع مالی پروژه چگونه است.گاهی اوقات طراح و آرشیتکت طرح بسیار پیشرو و مدرن و لاکچری برای متریال های نما پیش بینی می کند که به دلیل عدم اطلاع دقیق از بودجه کارفرما باعث می شود نه تنها متریال مربوطه اجرا نشود بلکه به دلیل وابستگی شدید فرم به متریال مربوطه در نهایت کانسپت های فرمی هم اجرا نمی شود و موارد زیادی از این دست مشاهده شده اند که کارفرما به دلیل عدم توجیه اقتصادی اجرای نمای مدرن به اجرای نماهای سنتی از قبیل نمای سیمان شسته اقدام نموده است. This art᠎icle has been c reat᠎ed by behsaznama C ontent  Gen erator  DE᠎MO .

شرکت های نمای خشک

برای طراحی نمای مدرن، چه متریالی قابل استفاده هستند؟ در عصر امروز با ادغام ویژگی های کلاسیک و مدرن، سبک معاصر تکامل یافته است. در طراحی نمای مدرن، پنجرههایی با ابعاد بزرگ که در باندهای افقی تنظیم میشوند، از ویژگیهای مهم این نما شناخته میشوند. اما به طور کلی هر چه ابعاد شیشه های اسپایدر بزرگتر باشد در کنار پیچیدگی بالا زیبایی بیشتری به ساختمان می دهد. هر ردیف لوور کار شده شامل پایه ها که متناسب با ابعاد اجرا متفاوت بوده، پروفیل چرخشی مخصوص لوور و پروفیل های اصلی لوور می باشد. دود و گرد و غبار و همچنین کاهش کیفیت نمای سنگ ساختمان ها و کدر شدن در گذر زمان. زیرا این عمل موجب بهتر تمیز شدن نما می شود. در این شیوه براکت ها در عقب نما کار گذاشته می شوند و توسط یراق آلات اسپایدر شیشه را در محل خود مهار می کنند. نمای کرتین وال شیشه ای اغلب توسط قاب های آلومینیومی که با ظرافت شیشه ها را نگاه داشته است، تشکیل میشود. همچنین نوار لاستیکی شیشه ها را در محل اتصال کاملاّ آببندی و هوابندی می کند. بطور کلی اسپایدر دارای سیستم متنوع ساختار سازه ای از سیستم سازه های فلزی، کابلی و شیشه ای می باشد که با توجه به کاربری ساختمان، بارگذاری و هزینه از آنها استفاده می شود.

دتایل اجرای نمای خشک

سبک ساده گرایی یا مینیمالیسم نوعی دیگر از طراحی نما می باشد که در ایران به ندرت دیده می شود. امروزه شرکت ها و معماران بیشتری به سیستم های روشنایی LED برای کاربردهای بیرونی اعتماد می کنند. لامل در حقیقت همان سازه آلومینیومی است که شیشه ها روی آن نصب می شوند. امروزه با توجه به اینکه معماران هرچه بیشتر به سمت استفاده از شیشه پیش می روند استفاده از دیوارپوشهایی که استحکام لازم را دارند ضرروی است. ورق پانچ نمای آلومینیومی به دلیل ویژگی های همه کاره و وزن سبک، یک نمای ساختمان محبوب برای معماران و طراحان است. زیرا گروه معماری بام، با گردآوری متخصصین با مهارت به عنوان بهترین گروه برای طراحی نمای مدرن نام برده میشود. اندازه گیری قبل از شروع و تولید شیشه اسپایدر نیز نقش به سزایی در بهتر شدن کیفیت پروژه دارد. نمای اسپایدر یک راه حل مدرن برای کسانی هست که می خواهند سطح یکپارچه ای از شیشه را با نقاط اتصال کمتری در نمای خارجی خود داشته باشند که استفاده روز افزون آن را در مکان های تجاری و اداری به وفور مشاهده می کنیم. همچنین در زمانهای کمتری نصب میشود.

دیدگاهتان را بنویسید