چرا همه درباره کرتین وال صحبت می کنند…حقیقت ساده آشکار شد

این نوع از نما باتوجهبه فاکتورهای مختلفی تقسیمبندی میشود. برخی از مزایای دیگر نمای کامپوزیت به ویژگیهای ساختاری ورقهای آلومینیومی برمیگردد. در روشهای اجرای نمای کرتین وال، هم به بحث شکل ظاهری اهمیت داده میشود و هم نقش محافظتی ساختمان موردتوجه قرار میگیرد. نحوه اجرای نمای کرتین وال در این سیستم به این صورت است که شیشهها بین لاملها جای گرفته و آنها را از هم جدا نگه میدارند. کرتین وال با مقاومت بالایی که دارد میتواند استحکام زیادی برای ساختمان فراهم کند. جدا از بحث زیبایی شکل ظاهری، نمای بیرونی ساختمان باید دارای مقاومت بالایی باشد. اگرچه ابعاد و ضخامت پانل های اچ پی ال تنوع زیادی دارد با این حال برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان عموماً ورق هایی با ضخامت ۶-۸-۱۲ میلی متر استفاده میشوند. به عنوان مثال، استفاده بیش از حد از بتن در سازه ساختمان در یک منطقه گرم و خشک می تواند گرمای زیادی را در فضاهای داخلی ایجاد کند در حالی که گل و آجر به دلیل خواص خنک کنندگی گزینه بهتری هستند.سقف های شیبدار مترادف با مناطقی با بارندگی و برف شدید هستند در حالی که مناطقی با زمستان های سرد دارای دیوارهای خارجی دوجداره عایق هستند.

نصاب نمای سرامیک خشک

همانطور که از نام این نوع سیستم پیداست، بدون قاب بوده و درپوش آلومینیومی در نمای خارجی سازه دیده نمیشود. در این راستا ، استفاده از متریال فلزی مانند فولاد، مس، روی و علی الخصوص مس ، نمای ساختمان جدید را به برقراری ارتباط با محیط اطراف خود وا می دارد. تنوع و گوناگونی انواع سنگ مورد توجه عموم مردم با سلیقه های متفاوت قرار گرفته و موجب گسترش استفاده از این متریال در ساختمان سازی شده است. بعد از بررسی و توجه به سبک ظاهر، برای اجرا نمای مدرن ساختمان نیز باید از مصالحی استفاده کرد که هم در برابر عوامل جوی مقاوم و مستحکم باشد و هم از عمر مفید و هزینه های کمتری برای نگهداری و تعمیر برخوردار باشد. به این صورت که با تغییر عوامل جوی، میزان گرم یا سرمای این متریال ، به تناسب شرایط موجود تغییر می کند و زمانی که شما در محیط داخلی محتاج نور بیشتری هستید، به وسیله ی استفاده از عامل انقباض و انبساط این متریال فلزی مدرن، نور بیشتری را در اختیار خواهید داشت و یا برعکس. در این نوع نما که بر پایه ی به حداقل رساندن میزان مصرف انرژی گرمایی – برودتی و الکتریکی و سایر منابع انرژی ، بنا شده است؛ بسیاری از متریال های نوین و مدرن از قبیل کامپوزیت ها و نانو کامپوزیت ها ، چوب های لعاب دار و مقاوم در برابر عوامل جوی ، آجر و بسیاری از متریال های دیگر ، برای ایجاد نمایی فوق العاده زیبا و شکیل به کار گرفته می شود.

دتایل اجرای نمای خشک

بهسرعت و در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرد و به یک خصوصیت مهم در معماری و طراحی تبدیل شد. سرامیک از زمان مصر باستان خود را به عنوان یک ماده روکش منحصر به فرد ثابت کرده است! اگر این نماها بهدرستی و بهصورت اصولی نصب شوند میتوانند در برابر تغییر شرایط محیطی از ساختمان محافظت کنند. اجرای سرامیک خشک پروژه آزادی واقع در خیابان آزادی ، در حال نصب می باشد. بازیافت آلومینیوم تنها 5 درصد از انرژی مورد نیاز برای تولید آن را می گیرد. این ۶ کلیسا جدید یا متعلق به کلیسای پروتستان بودهاست که بعد از قرن هفدهم ساخته شدهاند. این سبک که از مدرن ترین انواع نمای ساختمان جدید است، در پی بحران انرژی ، در کشور ایرلند در سال 2006 ، برای اولین بار ، بنا به دستور سازمان نظارت بر ساخت اماکن و ساختمان های دولتی و غیر دولتی ، ایجاد گردید، اما به تدریج به یکی از مدرن ترین انواع نماهای ساختمانی ، مبدل شد. نمای شیشه ای ساختمان از جمله پرطرفدارترین نوع از نمای ساختمانی است که در تمام ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و … C​on te nt h᠎as been gen᠎erat ed  by behsaznama C​on᠎tent​ Generator ​DEMO.

باید درباره کرتین وال بپرسید}

همانطور که گفتیم معمولا کمتر ساختمانی وجود دارد که نمایی کاملا سنتی یا کاملا مدرن داشته باشد. همانطور که از نام آن پیداست، این نما هم کاربرد یک دیوار و هم ویژگی یک پرده را دارا است. از گذشته تا کنون، انتخاب بهترین و مناسب ترین نمای ساختمان همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. در بلایای طبیعی مانند طوفان، زلزله، بادهای شدید و سایر شرایط نامساعد جوی میتوان به نقش مهم نمای کرتین وال پی برد. کاربرد حداکثری از میزان فضای داخلی منزل ، و همچنین ، بافتی مستحکم و در عین حال بسیار کار آمد ، جهت حفظ انرژی های الکتریکی یا گرمایشی و تامین بیشتر این نیاز ها به صورت طبیعی ، با استفاده از گرما و نور خورشید در طول روز است . در سیستم نیمه درپوشدار یکی از قابها در جهت افقی یا عمودی دارای درپوشش آلومینیومی است. در این نوع نمای ساختمان جدید ؛ استفاده از متریال بسیار پیشرفته و اصلاح شده ی فلزی مخصوص نمای ساختمان؛ روشنایی و گرمایش مصنوعی را محدود و کنترل می کند و جلوه ی بصری بسیار بی نظیری را که نمونه ای بی سابقه در تاریخ معماری است، را برای شما به وجود خواهد آورد.

قیمت سنگ نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مصالح نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید