چرا بیشتر افراد هرگز در نمای خشک خوب نمی‌شوند

امروزه نیز استفاده از نمای سرامیک خشک بسیار متداول بوده و روش های مختلفی برای نصب این نما وجود دارد. از این رو امروزه به بحث طراحی ساختمان از جمله طراحی نمای آن اهمیت زیادی داده شده و از طراحی نمای مدرن بهره گرفته می شود. هم چنین پانل های شیشه ای در این نما دارای ضخامت 12 الی 10 میلی متری بوده و امروزه اجرای این نما مدنظر بسیاری از برج سازان و معماران قرار گرفته است. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند.  Post was generated  by behsaznama C onte nt Gen erat​or​ D᠎emov​ersion᠎.

نمای مدرن چه کاری می انجام دهد تا شما را به تغییر تبدیل کند؟

10. کاشی را نصب و تراز افقی و عمودي می نماییم. نمای سرامیکی مشکل وزن سنگ را حل کرده است. استفاده از مصالح و متریال استاندارد مانند آجر، سنگ و … استفاده از نردههای چوبی، لوورها و قابهای فلزی و آلومینیومی، فلاورباکسهای بتنی و چوبی، نردههای شیشهای به همراه گیاهان تزیینی نما در تراسها از مواردی هستند که در تزیین نمای مدرن به کار میروند. ساختمانهای مدرن بیشتر به شکل مکعب یا مستطیل هستند؛ به همین منظور برای طراحی نمای مدرن آنها معمولا از خطوط عمودی و افقی بهره میبرند. به زبان ساده باید گفت فرقی نمی کند که طراحی برای فضای داخلی یک منزل مسکونی انجام می شود یا طراحی برای فضای خارجی و نمای آن، در هر صورت اگر طراحی بر اساس سبک مشخصی قرار است اجرا شود؛ باید المان ها و شاخصه ها این سبک در طراحی دیده شود. استفاده میشود. برای جلوگیری از یکنواختی میتوانید از مقدار کمی رنگ روغنی مثل بنفش یا آلبالویی نیز استفاده کنید. در این هتل شما میتواند به استراحت در یک اتاق خسته کننده اوقات خود را در یک الگوی هندسی که به شما احساس راحتی و آسایش مناسبی میدهد سپری کنید. نصب سرامیک خشک معمولا دو حالت دارد که به آن ها روش نمایان و روش غیر نمایان گفته می شود.

بخشی از قوانین مربوط به طراحی نمای ساختمان می باشد.طراحی نمای استاندارد یک ساختمان علاوه بر زیبا سازی ساختمان به بالا رفتن عمر مفید آن نیز کمک می کند. سبک مدرن، سبکی است که معمولا از جدیدترین متریال در نمای ساختمان با استفاده از قواعد و قوانین خاصی استفاده می کند. شایان ذکر است، سرامیک ها که ساخته دست انسان هاست دارای تنوع رنگ های متنوعی می باشند. سپس سرامیک با کلیپس ها از طریق رانرهای افقی به زیرسازی اصلی نما متصل می شوند. سرامیک خشک مخصوص نما به دو شکل کلی زیر در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می شود. سبک مدرن به صورت مینیمال عمل میکند و سقفهای این ساختمان نیز معمولا به صورت ساده و صاف است. این روش به صورت مینیمال طراحی میشود و هدف آن مبارزه با روشهای سنتی و پیچیده است. در طراحی نمای مدرن یک ساختمان باید اصول مختلفی را برای رسیدن به نتیجه مطلوب رعایت کرد. شیب نما، ابعاد و ضخامت صفحات چوبی و سیستم نصب شده نیز باید در نظر گرفته شود. از طرفی هم با توجه به گران شدن متریال و مصالح مورد نیاز سرعت در اجرای ساخت و سازها از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است. مکان پروژه و میزان دسترسی به بازار تهیه مصالح از عوامل موثر بر قیمت میباشد.

نورپردازی مناسب، قابلیت اجرای طرح و …

هر اندازه که میزان سطوح بازشو بیشتر شود میزان مصرف مصالح زیرسازی برای هر متر مربع افزایش یافته و در نتیجه هزینه تمام شده نما بیشتر می شود. طرح معماری این ساختمان بر اساس معماری خانه های قدیمی کاشان می باشد. نورپردازی مناسب، قابلیت اجرای طرح و … سرامیکی که با روش ملات دار نصب می شود بایستی قابلیت جذب آب در پشتش را داشته باشد. همچنین می توان گفت خطوط در این سبک طراحی، به شکل صاف و شکسته دیده می فروش تجهیزات نمای خشک شود. معمار ها با در نظر گرفتن این اصول کلی می توانند اقدام به طراحی کردن نمای ساختمان بکنند. سیستم های خشک واجد مزایای بسیار زیادی است که به تفصیل در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد طی سالهای اخیر یکی از دلایل استفاده از اجرای نمای سرامیک خشک در ساخت و سازها این است که توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال می شود که این امر باعث طولانی تر شدن عمر نما می شود، همچنین استفاده از این روش باعث دو پوسته شدن نمای ساختمان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید