هرگز تغییر نکردن کرتین وال در نهایت شما را نابود خواهد کرد

معمولا شیشه و آلومینیوم دو عنصر مطرح در طراحی این نما هستند. این دو فرم غالب در نماسازی ایران به شمار میروند . اگر دقت کرده باشید امروزه در نمای جدید ساختمان از ترکیب دو یا چند نوع رنگ،طرح و مصالح استفاده می شود. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. اصول طراحی نمای مدرن در بازسازی منزل پیرو قوانین و ضوابط مدرن است . اگر بتوانیم لایه اي از هوا را همواره بین دیوار ساختمان و اسلبهاي پرسلانی , که عایق خوبی است ( به صورت در جریان) داشته باشیم , با توجه به ضریب بسیار پایین انتقال حرارت هوا, توانسته ایم عایق مناسبی را ایجاد کنیم که از افت دماي ساختمان و انتشار آن به محیط بیرون در زمستان و بر عکس جلوگیري می کند. در تصاویر بالا جذابترین نمای ساختمان همکف را مشاهده کردید. ویژگی دیگری که بایستی برای این مصالح ساختمانی در نظر گرفت این است که آن ها بسیار مقاوم و مقاومت فشاری بالایی دارند به این دلیل که به واسطه وجود مش فلزی در داخل آن ها میتوانند وزن بالایی را تحمل کنند و علاوه بر آن رفتار آنها نسبت به انبساط و انقباض بسیار مطلوب میباشد .

نما های خشک

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، نمای ساختمانهای همکف امروزی بیشتر به شکل نمای خانه شیروانی هستند و در آنها از نمای ساختمان رومی استفاده نشده است. استفاده از سنگ در طراحی مدرن ساختمان اغلب به صورت ترکیبی است. اگر معمار نیستید و می خواهید نمای ساختمان خود را به سبک مدرن طراحی کنید، باید اصول یک معماری مدرن را بدانید. بخشی از قوانین مربوط به طراحی نمای ساختمان می باشد.طراحی نمای استاندارد یک ساختمان علاوه بر زیبا سازی ساختمان به بالا رفتن عمر مفید آن نیز کمک می کند. ویژگی دیگری که از این مصالح می توان مطرح کرد این است که سطح آن ها بسیار براق و نیمه صیقلی می باشد که همین موضوع باعث شده که استقبال بیشتری از این مصالح به عمل آید چرا که همین سطح براق موجب راحت تر تمیز کردن سطوح ساختمان ها می گردد و براق بودن آن باعث می شود که فضا زیبا تر به نظر بیاید.

قطعات نمای خشک

در این صورت میتوانید نمای بیرونی ساختمان ویلایی را به سلیقه خود به معماران سفارش دهید تا برای شما طراحی دقیق و کارشناسانهای را انجام دهند. بنا بر این توضیحات، نمای کرتین وال نمای بیرونی سازه را از بعد زیبایی شناسی جلوه دار و زیبا می کند. علت آن این است که این متریال می تواند با قرار گرفتن در کنار رنگ های گرم باعث متعادل سازی فضا و ایجاد کنتراست شده و در نتیجه دکوراسیون فضای مورد نظر را به صورت ویژه ای دل انگیز و زیبا کند برای خواندن بیشتر راجب رنگ های بتن اکسپوز به مقاله دنیای رنگهای بتن اکسپوز مراجعه بفرمایید. با این حساب معماران میتوانند زیباترین نمای ساختمان همکف و یک طبقه را به صورت امروزی و مدرن ساخته و نمایی قابل قبول و شیکی را ارائه دهند. عمده ترین علت استفاده از این مصالح این است که سال های بسیاری در ساختمان شما عمر می کند و به طور طبیعی در برابر ضربه ها، آتش سوزی و حوادث طبیعی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. نکته سومی که در رابطه با این بتن اکسپوز ها مهم می باشد این است که آن ها با رعایت همه استانداردهای لازم طراحی و تولید می شوند. This c onte​nt h᠎as been g enerat ed by behsaznama  Cont᠎ent ​Ge nera​tor ​DEMO!

شرکت طراح و مجری نمای خشک

شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای مدرن ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. در حقیقت بتن های اکسپوز در نمای هر چیزی در ساختمان ها دیده می شوند و به همین دلیل است که ظاهر آن بسیار مورد توجه همه بوده و هیچ گونه پوشش دیگری بر روی آن ها مورد استفاده قرار نمی گیرد. نما در بازسازی ساختمان است که تفکرات معمار و کارفرما و شخصیت خانه را در دکوراسیون داخلی منازل به نمایش می گذارد . طراحان با در نظرگرفتن بافت محلی و معماری شهر تهران، در نمای این ساختمان مسکونی، از تکنیک بازی رنگ با استفاده از آجرهای زرد استفاده نمودند. نکته بسیار مهم دیگری که در جلب نظر سازندگان در سال های اخیر بسیار موثر بوده است این می باشد که این بتن ها را می توان به صورت سفارشی با طرح و ابعاد خاص برای پروژه ها براساس طراحی آرشیتکت به صورت پیش ساخته تولید و اجرا نمود ، و همین امر موجب شده تا طراحان و سازندگان برای طراحی و نقشه کشی دچار محدودیت نباشند و بتوانند کار خود را به بهترین شکل ممکن و به سرعت پیش ببرند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از طراح و مجری نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید