نکات در مورد چگونگی بزرگ شدن بالاتر با نمای خشک در 10 دقیقه

فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی میباشد لذا این سیستم نقش به سزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. دومین عامل، توجه به نوع کاربری ساختمان و یا فضای مورد نظر است. چوب مورد استفاده در این سبک از نمای ساختمان، چوب فرآوری شده ای میباشد که در ساختار آن با اعمال روش های علمی، تغییراتی به وجود آمده است. از مزایای نمای شیشه ای می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی برق و جلوگیری از هدررفت گرما در طول روز به دلیل تابش نور خورشید اشاره کرد. این نماها انواع و اقسام و زیادی در بازار محصولات ساختمانی دارد و از مهم ترین و پرکاربردترین آنها سیستم کرتین وال شیشه ای است. ای کوتینگ یا پوشش الکتریکی که با ایجاد جریان الکتریکی، رنگ بر روی پروفیل و یا ورق آلومینیوم مونتاژ شده قرار میگیرد میگویند.ای کوتینگ یا پوشش الکتریکی به روش غوطه وری، یک فرایند با تکنولوژی بالا است که اخیراً در پنجاه سال گذشته توسعه یافته است.

نصاب نمای خشک

در سیستم اجرایی هنگ نمای کامپوزیت، با استفاده از پروفیلهای آلومینیومی تحت عنوان ناودانی های ریلی آلومینیومی شبکه آلومینیومی در خطوط axهای عمودی در پروژه اجرا و سپس ورق کامپوزیت مونتاژ شده متناسب با طرح بر روی بولت های آلومینیومی که از قبل در داخل ناودانی در محل خود نصب گردیده اند نصب میشوند. نمای شیشه ای خارجی ساختمان علیرغم زیبایی، مشکلاتی مانند کثیف شدن آن به ویژه در فصل هایی که با بارش باران همراه است و هزینه های جانبی ساختمان را نیز افزایش می دهد. جرم و وجود الاینده ها باعث میشود تا سنگ ها شکننده شده و با گذر زمان هزینه ترمیم افزایش یابد. 2. متناسب با آب و هوای منطقه باشد: سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد.مثلاً در مناطق سرد و مرطوب،سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد.در غیر این صورت ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکان هایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد،سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد.

مدخل نمای سنگی رومی بیشترین تهوع از انعطاف ناپذير برای رسیدن قسم به حداکثر شکوه ممکن است. آرمن به عنوان مجری انواع نمای خشک “نمای کرتین وال ، نمای اسپایدر، نمای سرامیک خشک، پنجره های آلومینیوم ترمال بریک شرکت های نمای خشک و… شیشه های دوجداره از رایج ترین انواع شیشه است که در طراحی نما کاربرد دارد. هنگامی که از ظرافت شیشه در کنار استحکام فلز استفاده شود می توان آثاری مستحکم، ظریف و زیبا پدید آورد. به مقصد همین دلیل نمی توان قیمت دقیق از این نما را تعیین کرد. علاوه بر آن سنگ کف و پلکان به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی باید تخلخل کمی داشته باشند تا در اثر شستشو با مواد شوینده و ریختن مواد اسیدی یا بازی روی آن نفوذناپذیر بوده و آسیب نبیند.از جمله سنگ هایی که برای کف و پلکان مناسب می باشند،می توان سنگ های کوارتزیت و گنایس را نام برد. سنگ گرانیت:از انواع سنگهای آذرین بوده و بسیار سخت و محکم،بادوام و بسیار جلا پذیر است.گرانیت خرد شده را برای تهیه بتن زیر سازی جاده و راه آهن و سنگ ساختمانی آن را برای بناهای یادبود،زیربنای تاسیسات،تزئینات داخل و خارج ساختمان و کف سازی به کار می برند.از انواع گرانیت ساختمانی میتوان گابرو،دیاباز که اصطلاحا به ان گرانیت سیاه هم می گویند نام برد.

شرکت های نمای خشک

همچنین در ادامه برای شما جدول انواع نمای آجری را تهیه و تنظیم کردهایم که بتوانید در یک نگاه انواع مدلهای آجر مورد استفاده در نماهای آجری ساختمان را مشاهده نمایید. نمای ساختمان های مدرن در معماری باعث می شود تا فضای اطراف ساختمان بر بخشی از سطح ساختمان منعکس شود و بزرگتر نشان داده شود. سالهای چهل و پنجاه هجری اوج شفاف کردن نمای جنوبی خانهها بود و پنجرههای شیشهای سراسر نمای رو به حیاط را پوشاند، ولی ساکنان خانه با فضای بیرونی ارتباط نداشتند و باز هم زندگی خود را در پشت پردههای ضخیم و کرکرههای فلزی ادامه دادند. از جمله نماهای پرطرفدار برای ساختمانها، میتوان به نمای سنگی، نمای آجری و نماهای طراحی شده با شیشه اشاره کرد. نماهای تمام شیشه به علت ضریب هدایت حرارتی زیاد باعث مصرف زیاد انرژی برای تامین گرمایش و سرمایش و در مجموع باعث اتلاف انرژی می شوند. برای ویلاهای مستقر در محوطهٔ سبز، نماهای شیشهای میتوانست رابط مناسبی مبان درون و بیرون باشد ولی این نماهای شیشهای برای مجتمعهای مسکونی آپارتمانی غیرقابل استفاده بود زیرا نمای شیشهای صرفاً رابطهٔ بصری را تأمین میکرد و مشکل تهویه فضاهای درونی تنها با کمک ابزارها و دستگاههای پیچیده فنی حل میشد. Art ic᠎le w᠎as c᠎reated  with t​he  he​lp  of behsaznama Content G enerator  D em ov er᠎si on!

دیدگاهتان را بنویسید