نه قانون درباره اجرای نما Meant To Be Broken

به این تریتب که در نمای خشک، سطح رویه یا همان نما (سرامیک، سنگ، سمنت برد و … ) به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی و تجهیزات (عمدتاً فلزی) به سازه ساختمان متصل می گردد. شیشه در این فریم ها به صورت یک یا دو جداره بوده و غالباً از یک جهت یا دو جهت به صورت سکوریت اجرا میشود. در سیستم های نصب کرتین وال هیچ کدام از درپوش ها از روی نما دیده نخواهد شد و شیشه ها در نزدیکترین حالت ممکن پروفیل به یکدیگر نصب و اجرا میشوند. توجه کنید که لایه عایق حرارتی با چسب و همینطور اتصالات مکانیکی به صورت جداگانه به بدنه ساختمان اتصال پیدا می کند. این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. با توجه به سبک بودن وزن اجرایی نمای کامپوزیت و همچنین قابلیت شکل پذیری این متریال و مقاومت بالا و قابلیت تامین نظر طراح بدون محدودیت رنگ و سایز، امروزه این نما در کنار کلیه متریال های ترکیبی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.

نمای خشک مدرن

This art᠎icle has been do​ne  by behsaznama Content G en er᠎at​or  DEMO​.

شرکت های نمای خشک

نوع دوم ، لوور آلومینیومی با مقطع مستطیلی بوده که این پروفیل های آلومینیومی با توجه به ساختار خاص قالب آن قابلیت نصب و اجرا در طول های بلند بدون دستگاه های نگهدارنده و در زاویه های مختلف را دارا می باشند. در این نقشه ها ، مدول بندی و وزن شیشه و فریم آلومینیومی فریم لس (AGK) وارد بر ساختمان محاسبه و نوع پروفیل فلزی که زیرسازی اصلی زیرکار را تشکیل میدهد محاسبه میگردد. هر دو سیستم علاوه بر زیبایی و فراهم نمودن امکان بصری سطح شیشه ای پیوسته جهت ناظر و بیننده از ضریب انبساط و انقباض ، آب بندی و هوابندی بالایی برخوردار بوده و امروزه یکی از کاملترین سیستم های اجرایی شیشه ای رایج در دنیا به حساب می آیند. لازم به توضیح است که کلیه مراحل اجرا از ابتدا تا انتها توسط ابزار دقیق کنترل و نهایتاً اجرا و نصب می گردد.کلیه مقاطع فریم های آلومینیومی فریم لس (AGK)دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالوژی رازی در محدوده دامنه گواهینامه استاندارد ISO/IEC 17025 و دارای مرجع آزمون ASTM- E1251-11 و مطابق با استاندارد آمریکائی 6063 می باشد. A᠎rt icle has been g enerated  by behsaznama᠎ C ontent G enerator  Demov᠎ersion !

مقاطع نمای کرتین وال (AGK) دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالورژی رازی در محدوده دامنه گواهینامه استاندارد ISO/ IEC 17025 و دارای مرجع آزمون ASTM-E1251-11 و مطابق با استاندارد امریکائی 6063 می باشد. مقاطع شیدر آلومینیومی و لوور آلو مینیومی تولید شرکت AGK دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالورژی رازی در محدوده گواهینامه استاندارد ISO/IEC17025 و دارای مرجع آزمون ASTM- E1251-11 و مطابق با استاندارد امریکائی 6063 می باشد. با توجه به کنترل کلیه مراحل ساخت نمای کرتین وال (AGK)از طراحی تا اجرا و نصب توسط ابزار دقیق پروژه ساخت و اجرای نمای کرتین وال (AGK)، و همچنین ساخت شیشه به صورت همزمان انجام میگیرد، که این امر خود باعث کوتاه کردن زمان طراحی و اجرای نهایی پروژه میگردد. یکی از مباحثی که در طراحی نظر معماران و سازندگان ساختمان را به خود جلب کرده است ، بحث اتلاف انرژی در ساختمان های مدرن که از سطوح شیشه ای گسترده ای برخوردار می باشند.

با توجه به ظریف بودن خطوط بیرونی فریم های آلومینیومی (AGK)در این نماها امکان ایجاد سطح به صورت یکنواخت وجود داشته،لذا این موضوع اصلی ترین دلیل انتخاب نام فریم لس در این نماهای شیشه ای بوده است. مصالحی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب می شوند باید با هم سازگار باشند تا بر اثر مغایرت شیمیایی با یکدیگر دچار خوردگی نشوند. سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. اجرای نمای خشک سرعت اجرای بالایی دارد؛ این روش بسیار سریعتر از روش سنتی اجرا میشود و پرت مصالح را نیز به شدت کاهش میدهد. غالباً ، زیرسازی فلزی که شبکه بندی اصلی نمای فریم لس (AGK) را شامل میشود از پروفیل های 40×40 بوده و در سازه های سنگین تر جهت تقویت سازه زیرسازی ، در کمربندی ها از پروفیل هایی با ابعاد و سایز بزرگتر استفاده میگردد. تنها عناصر فلزی اجرا شده در این سیستم، پروفیل های فلزی کمربندی ها میباشد که با توجه به وزن طرح محاسبه و در محل پوتر یا تیرهای فلزی ساختمان و براکت های آهنی که اتصال بین پروفیل های عمودی آلومینیومی و کمربندی های فلزی میباشند و توسط لاستیک های دی اکتیریکال از یکدیگر جدا میگردند، اجرا میگردد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نصاب نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید