نه راه‌ها سرامیک پرسلانی که می‌تواند رانده شود شما ورشکست شدید – سریع!

این دستهبندی شامل: سرامیک پرسلانی خشک نما به حالت مجوف (سوراخ دار) و سرامیک پرسلان خشک نما به حالت تو پر (فول بادی ) می باشد. سرامیک پرسلانی مجوف با نام تجاری تراکوتا عرضه می گردد. در این روش که توسط شرکتی ترکیه ای با همین نام ابداع شده است اتصالات از روی کار مشاهده نمی شود. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. همچنین شما می توانید برای بالا بردن مقاومت این چسب ها از کمی چسب بتن هم استفاده کنید. سنگ پله: پوشش دیوارهای داخل ساختمان استفاده از سنگ برای دیوار داخلی ساختمان ظاهری بسیار باشکوه و خنک به آن می بخشد.اصولاً از سنگ برای پوشش دیوار حمام وسرویس بهداشتی،ساختمان های اداری،فروشگاه ها،سالن های غذاخوری استفاده می شود.سنگی که برای دیوار به کار می رود باید ظاهری زیبا و سطحی جلاخورده داشته باشد.علاوه بر آن تخلخل آن کم باشد تا در اثر شستشو با مواد شوینده آسیب نبیند و مقاومت آن کم نشود. Art ic​le h᠎as ​been gener at ed ᠎by behsaznama C᠎on​te nt G᠎enerator  Dem᠎oversi on !

سرامیک پرسلانی

اسکوپ پروانه ای،اسکوپ z70، اسکوپ z90، اسکوپ سرامیکی 70، اسکوپ سرامیکی 90، اسکوپ پروانه ای 70، اسکوپ پروانه ای به دلیل پایین بودن جذب آب محصولات پرسلانی ضروریست، جهت پیشگیری از مشکلات احتمالی به هنگام نصب سرامیک در دیوار یا پله ،از اسکوپ استفاده شود. از آنجایی که قدرت جذب آب در سرامیک های پرسلان بسیار پایین است، می توانید از روش های مورد استفاده برای نصب سنگ های ساختمانی استفاده کنید. سپس قلاب های تعبیه شده در پشت سرامیک ها به آسانی بر روی پروفیل های افقی نصب شده ( سازه نصب سرامیک)، سوار گردیده و پس از رگلاژ با یک پیچ ترمز کار نصب سرامیک پایان می پذیرد. از ملات استفاده نمیکنند و اجرای آن توسط ابزارآلاتی مانند ریل و پیچ و سایر ابزارآلات فلزی انجام می شود. می توان از آن در مصالح نما دوباره استفاده کرد. نمای ساختمان به صورت مدرن اجرا شده و جنس نما از سنگ تراورتن می باشد که به زیبایی طراحی شده.پلان مسکونی اتوکد در زمینی به مساحت 350 مترمربع که توسط تیم خانه معمار آماده شده است. در مرحله بعد سپس کلیپس هایی نمایان، از جنس استنلس استیل بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود که کلیپس ها قابلیت رنگ آمیزی به وسیله رنگ الکترواستاتیک دارند تا با رنگ پانل ها یکی شوند.

جهت جلوگیری از آسیب دیدن ملات و دوغاب سیمان در اثر زنگ زدگی ،باید جنس گیره و کلیپس اسکوپ از انواع گالوانیزه یا استیل مرغوب باشد. چون سفتی بیش از حد دوغاب باعث می شود که در زمان نصب فشار زیادی بر روی سرامیک وارد شود. سرامیکها بایستی در مدت 10 دقیقه بر روي ملات خمیري نصب گردند و بعد از 24 ساعت که به استحکام نهایی خود رسیدند میتوان بندکشی کرد. در زمان قرار دادن اسکوپ و چسب کردن آن باید در نظر داشته باشید که ورق اسکوپ مانع پیشروی دوغاب پشت سرامیک نشود. این روش باعث میشود که سطح تماس سرامیک و دوغاب سیمانی بالا رود و به این صورت پیوند محکمتری بین سرامیک پرسلان و ملات مورد نظر برقرار شود. در زمان دوغاب کاری و به اصطلاح ریختن ملات سیمانی مورد نظر باید مراحل دوغاب ریزی به آرامی انجام شود تا سیمان کمی از آب خود را از دست بدهند و سفت تر شود همچنین میزان روان بودن ملات در این مرحله بسیار مهم است . ولی باید به یاد داشته باشید که وزن سنگین تر سرامیک پرسلان نسبت به سایر سرامیک ها باعث می شود که روند نصب سختتری را پیش رو داشته باشید.

هنگامی که در خیابان های شیکاگو قدم میزنید به دلیل ساختمان هایی با نمای مدرن و بسیار زیبا شاید بسیار سخت باشد که متوقف نشوید و مکث نکنید.استودیو باند دارای طراحی بسیار بی نظیر و چند منظوره می باشد .طراحی این ساختتمان به صورت موج دار است که رنگ سفید آن در مقابل آسمان آبی رنگ شما را مدهوش میکنند. در طراحی این ساختمان مسکونی کارفرما به دنبال ایجاد نگرشی مدرن در معماری بود و نمی خواست نمای ساختمان از نمون های کلاسیک الگو برداری کند. این شاهکار حرفه ای، نتیجه ای از ترکیب قابلیت پخت کوره ها در دمای بالا (۱۲۵۰تا۱۴۰۰درجه سلسیوس) با کشف خاک کائولن (نوعی ماده رسی) و سنگ پرسلانی (porcelain stone) بود. از نظر اقتصادی به نفع شما خواهد بود و به این صورت می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. یکی از نکات مهمی که در هر دو روش فوق پیش بینی گردیده و از ویژگی های روش نصب خشک می باشد، آن است که هر یک از قطعات سرامیک اگر چه با چهار قلاب با سازه پشت آن درگیر می گردد. فضای خالی موجود بین بدنه ی ساختمان و نما، موجب جمع شدن هوا در این فضا میشود و از آنجایی که هوا به عنوان عایق عمل میکند، مانع هدر رفت انرژی ساختمان می شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد سرامیک نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید