نمای خشک مصاحبه تخصصی

سر ادامه اصول و ضوابط طراحی نما را بررسی می کنیم و 20 شبیه نمای ساختمان مسکونی که با توجه به سوی ضوابط طراحی اسم شده اند را رد می دهیم. نمای کرتین وال curtain wall نوعی از طراحی نمای شیشه ای ساختمان است که از سیستم پوشش توسط سازه ایستا خود مورد استفاده قرار میگیرند. نهایتاً ورقهای آلومینیوم کامپوزیت بهوسیله اتصالاتی آلومینیومی U شکل (موسوم به بچه ناودانی) که در داخل لامل های آلومینیومی قرار میگیرند، بر روی لامل ها نصب میگردند. در سیستم های نصب کرتین وال هیچ کدام از درپوش ها از روی نما دیده نخواهد شد و شیشه ها در نزدیکترین حالت ممکن پروفیل به یکدیگر نصب و اجرا میشوند. در عصر حاضر در اغلب طرحها و پروژهها تنها رویکرد عمرانی و سرعت اجرا به مقولۀ معماری حاکم است، به همین جهت از اجرای آجر صرف نظر میگردد. هرچند که با در نظر گرفتن یک سری اقدامات میتوان میزان معایب را به حداقل کاهش داد. حالا که صحبت از راهرو ها شد بیایید یک پیشنهاد دیگر را هم با هم بررسی کنیم، اگر راهروهای تان طول زیادی دارند و به نسبت سقف آن ها کوتاه است، از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که در آن ها المان های عمودی استفاده شده است، ان ها سقف را بلند تر جلوه می دهند و حس بسته بودن فضا را کاهش می دهند، برای روز های پاییزی خوب است که از کاغذ دیواری هایی با طرح درختان بی شاخ و برگ استفاده کنید که بسیار جذاب هستند. Con᠎te᠎nt has be​en created by behsaznama Con te nt G​ener ator Dem ov ersion.

نمای خشک در ساختمان

برای شستشوی نمای آجر یا سنگ باید با واتر جت شستشو داده شود. از عوامل طبیعی که روی این موضوع اثر می گذارند،ساخت،بافت و ترکیب کانی شناسی را می توان نام برد.موقعیت نصب سنگ در ساختمان و کاربرد آن نیز عامل دیگری است که روی دوام سنگ موثر است.علاوه بر این،شرایط آب و هوایی نیز بسیار مهم است.در آب و هوای گرم و مرطوب،هوازدگی شیمیایی و در آب و هوای سرد و خشک،هوازدگی فیزیکی مؤثرتر است. وجود این اختلاف سایز در طول لامل ها به این خاطر بوده که بیشتر بار شیشه بر روی لامل های عمودی (مولیون) خواهد بود، اما در افق دید بعضی از طراحان و آرشیتکت ها و به دلیل بالا رفتن سطح زیبایی بصری نما از داخل ، اندازه طولی ترنسم و مولیون را با یکدیگر برابر در نظر می گیرند که این بسته به ظرافت در طراحی نما و معماری می باشد. اجرای نمای کامپوزیت می تواند روش های مختلفی داشته باشد اما روش هایی که در بالا ذکر شد روش های رایج اجرا می باشد. شرکت های مجری زیادی در سراسر کشور این نما را اجرا می کنند. کیفیت کلیه محصولات تولیدی شرکت کوثر پروفیل اراک مقاطع آلومینیوم, تیغه کرکره, مقطع خاص آلومینیوم, فروش هندریل, پروفیل توری پنجره, قیمت جام بالکن, پروفیل نمای خشک, مقاطع نمای شیشه ای, پروفیل پارتیشن, پرده زبرا, پروفیل پنجره لولایی, پروفیل پنجره کشویی, قیمت پارتیشن آلومینیوم, تولید مقاطع آلومینیوم, فروش مقاطع خاص آلومینیوم, مقاطع پروفیل پنجره لولایی آلومینیومی, قیمت پروفیل پنجره لولایی, طراحی پروفیل پنجره لولایی, انواع مقاطع پروفیل توری پنجره, پروفیل توری پنجره, انواع پروفیل نمای خشک, فروش پروفیل نمای خشک, پارتیشن نمای خشک آلومینیومی, طراحی پروفیل پرده زبرا, پروفیل پنجره کشویی دوجداره, فروش پروفیل پنجره کشویی خاص آلومینیومی, تولید پروفیل پنجره کشویی, فروش تیغه خاص کرکره, تیغه کرکره آلومینیومی, انواع مقاطع تیغه کرکره, تیغه کرکره, پروفیل نمای شیشه ای آلومینیومی, پروفیل نمای شیشه ای, قیمت پروفیل جام بالکن, فروش پارتیشن جام بالکن آلومینیومی, طراحی هندریل مقطع آلومینیومی, پروفیل جام بالکن, هندریل شیشه ای, فروش هندریل خاص صنعتی, قیمت تولید هندریل, طراحی پروفیل پارتیشن دوجداره, پارتیشن تک جداره, تولید انواع پروفیل پارتیشن, طراحی پارتیشن خاص آلومینیومی, فروش پروفیل پارتیشن شیشه ای, نمای شیشه ای کرتین وال, نمای شیشه ای مدرن, اجرای نمای شیشه ای, تولید نمای شیشه ای اسپایدر, نمای شیشه ای فریم لس, قیمت پارتیشن آماده, تولید پارتیشن خاص تاشو, طراحی پارتیشن اداری, فروش پارتیشن از نظر پایداری پروفیل، ماندگاری رنگ یا پوشش آنادایز مطابق با استاندارهای بین المللی به مدت 5 سال از زمان اجراء ضمانت می گردد. Article was cre at ed ᠎with behsaznama Con​tent  Gener ator D emov ersi​on !

کلیه متخصصین شرکت آرین ایراتا از تجربه و حرفه بسیار بالایی در اجرای کار برخوردار می باشند و دوره های کار در ارتفاع و شستشوی نما را به طور کامل گذرانده اند. آجر نمای ساختمان تنوع بالایی دارد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. شیشه به دلیل بازتاب نور از جذابیت بالایی برخوردار است. نمای شیشه ای ساختمان از جمله پرطرفدارترین نوع از نمای ساختمانی است که در تمام ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و … آرمن طرح و نما با همکاری تیمی متخصص و خبره در جهت مشاوره ، طراحی و اجرای نمای ساختمان به خصوص نمای مدرن ساختمان فعالیت دارد. از جمله انواع آجر می توان به آجر نما نسوز، آجر نما طرح چوب، آجر دکوراسیون داخلی، دکوراتیو،کف فرش، رستیک، شاموتی،آجر نما پلاک، قزاقی و … دستگاه واترجت از جمله ابزار های نظافتی و پاک کننده کاربردی و تاثیر گذار در نظافت نما میباشد که با پاشش آب شهری با فشار خروجی 200 بار از نازل بر روی سطح نما توانایی زدودا هرگونه چربی یا الودگی و جرم کثیفی دارا مس باشد. استراکچر آلومینیومی نمای کرتین وال، یا در واقع همان پروفیل های آلومینیومی که شیشه بر روی آنها سوار می شوند ؛ “لامل” نامیده می شوند.

در نمای کرتین وال، لامل ها در دو بخش افقی و عمودی ارائه می شوند. نمای کرتین وال ساختارش به گونه ای است که به عنوان یک عایق عمل مینماید. در هر قسمت برای نصب شیشه ، هر یک متر الی یک متر و بیست سانتی متر دو پایه اسپیگتی نیاز است و اگر طول شیشه های به کار رفته افزایش یابد، پایه های اسپیگتی بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند. این پایه ها ارتفاعی حدود 12 الی 20 سانتی متر دارند و حداکثر ضخامتی که شیشه های هندریل می تواند داشته باشد 20 میلی متر است. اگرچه ابعاد و ضخامت پانل های اچ پی ال تنوع زیادی دارد با این حال برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان عموماً ورق هایی با ضخامت ۶-۸-۱۲ میلی متر استفاده میشوند. اچ پی ال ورق هایی تزئیناتی اند که برای پوشش داخلی و خارجی ساختمان قابل استفاده هستند. در حال حاضر نماسازی اکثر ساختمان های مدرن با ورق های رنگارنگ کامپوزیت صورت می گیرد زیرا زیبایی این نما فوق العاده است اما قیمت بالا یکی از معایب نما کامپوزیت است.

یک دتایل اجرای نمای خشک ایجاد کنید که بتوانید به آن افتخار کنید

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد انواع روش های نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید