نماهای مدرن: بازگشت به مبانی

نور و سایه نقش مهمی در لوور آلومینیومی نما دارند. انواع مختلفی از اشکال نما ممکن است با استفاده از فولاد سبک از جمله دیوارهای منحنی ، پنجره های بزرگ و پیش بینی هایی مانند سایه های خورشیدی و بالکن ایجاد شود. تعمیر آن بسیار آسان است زیرا در آن هیچ استفاده از مهر و موم و یا مسیری وجود ندارد. نمای سی ان سی دکوراتیو : نمای دکوراتیو فلزی با کامپوزیت، آلومینیوم، آهن و شیشه به عنوان نمای دو پوسته قابل اجرا بوده و این نوع نما به لحاظ زیبایی و کیفیت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان به لحاظ مسائل مختلف ساخت و ساز در ارتفاع محسوب می شود. در ایران بعد از سال ها ساخت و ساز یکی از چالش هایی که سازندگان ساختمان ها، مجتمع های تجاری، مال ها، هتل ها و… برای بسیاری از ساختمان ها، طرح های استانداردی مطابق با مقررات ساختاری تنظیم شده اند اما فاقد هر نوع شخصیتی هستند. در فرآیند تولید این ورق ها، لایه های مختلف کاغذ کرافت به همراه روکش نهایی ورق به زرین های ترموست آغشته شده و در دما و فشار بالا به یک ورق متراکم و یکپارچه تبدیل می گردد. This  po​st has be​en generated by behsaznama Content Gener​at or Dem ov᠎ersi on.

انواع روش های نمای خشک

باغچه های عمودی نه تنها ظاهری شیک برای زیبایی نماهای جلوی ساختمای هستند، بلکه روشی هوشمندانه برای آلودگی هوا نیز به شمار می آیند. با توجه به صنعتی شدن تمامی بخشهای زندگی در دنیای امروزی و حساسیت بر روی صرفهجویی وقت، هزینه و دقت در اجرا، صنعت ساختمان نیز دچار تحول گشته و بـه سمت صنعتیشدن پیش میرود. مسلماً پاسخ شما مثبت است زیرا در دنیای مدرن امروز که روز به روز اهمیت طراحی و معماری سازه برجسته تر می شود شاهد طرح های خاص و حیرت آور بوده اید. در حالی که مبارزه با آلودگی یک نگرانی اصلی در دنیای شهری است، طراحی نماها نیز به عهده یک طراح است که به آلودگی هوا نیز کمک می کند. ترموود که از آن به عنوان چوب نیم سوز نیز یاد میشود، جزو مدرن ترین متریال نمای ساختمان است که تمام عوامل منفی چوب خام از آن حذف شده و مقاومت بالا و زیبایی بینظیری به آن اضافه شده است. به همین دلایل هم برای طراحی نمای شیشهای ساختمان، استفاده از شیشه لمینت میتواند بهترین گزینه باشد. تنوع رنگ و اندازه پنلهای ترمووود از ویژگیهایی مثبتی و متمایز کننده این متریال است است. هر دوره از معماری دارای جزئیات بیرونی خاصی است ، مانند درج ستون های نمایشی در نمای دوره Regency یا نفوذ شدید انگلیسی خانه های فدراسیون ملکه آن. This c​ontent w as c᠎re᠎at ed with behsaznama  Content  Gen er​at​or Demoversi on!

با استفاده از نوآوری های بهروز متریال و ایده ها در طراحی یک نمای ساختمانی، می تواند فرصت های زیادی را برای ساختمان ایجاد کند. حتما توجه نمایید که هزینه شستشو نما با توجه به جنس نمای ساختمان شما و نسبت آلودگی ها و همچنین متراژ نمای ساختمان مشخص می شود و پس از بازید نمای ساختمان فیمت نهایی مشخص می شود. علاوه بر بحث زیبایی و پایداری، نمای ساختمان نقش مهمی در بهرهوری انرژی دارد و همچنین پیوندی بین طراحی بیرونی ساختمان با طراحی داخلی آن است. اچ پی ال ورق هایی زینتی است که هم برای پوشش داخلی و هم پوشش خارجی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد و کاربردهای زیاد آن باعث شده است که بسیاری از طراحان و سازندگان ساختمانی برای زیبایی بیشتر نما از این نما در طرح ها و ابعاد گوناگون استفاه نمایند. در کنار انتخاب نمای مورد علاقه خود، بایستی به هزینه، زمان اجرا و کیفیت نمای مدنظر توجه و دقت داشته باشید تا بتوانید با هزینه های مناسب از باکیفیت ترین و مدرن ترین نماهای امروزی بهره مند شوید. البته اغلب از کامپوزیت در اجرای نمای سازههای اداری و تجاری به صورت ورقهای فلزی استفاده میشود.

نمای خشک مدرن

 This post h᠎as been writt᠎en with the he lp ᠎of behsaznama Conte​nt  G ener᠎ator DE᠎MO!

از این رو مناسبترین گزینه برای اجرای نماهای مدرن و امروزی میباشد. گروه آنامیس در طی سالهای فعالیت خود با تکیه بر دانش معماری روز و همچنین امر مهم تسلط بر ضوابط شهرداری، با ایده های نوین و طرح های پویا و مدرن در خدمت کارفرمایان در سراسر کشور می باشد. بکاربردن متریال مدرن در نما بسیار مهم است زیرا در معرض دید انسان ها قرار داد و فرصتی برای تاکید بر طراحی و جذب دیگران است. نمای ترمووود : چوب یک متریال زیبا و دوست داشتنی است که میتواند ظاهر سازه را زیبا و متفاوت جلوه دهد. چنین محصولی با قابلیت تولید توسط متریال های گوناگون از قبیل آلومینیوم و استیل می تواند در پروژه های مختلف به عنوان نمای لوکس ساختمان نیز به کار رود . نما عنصری از ساختمان می باشد که امروزه جزء جدایی ناپذیر از بدنه شهری نیز به حساب می آید. حتما شما نیز به وضوح، خانههای بسیاری را مشاهده کردهاید که از طراحی نمای مدرن استفاده کردهاند.

پنج روش برای ساده‌سازی اجرای نمای خشک در ایران

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اجرای نما بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید