شش آسان راه‌ها {شما می‌توانید|شما ممکن است|شما احتمالاً می‌توانید|می‌توانید نمای خشک را به موفقیت {Turn|Flip} کنید

استفاده از مصالح افقی، عمودی و یا زاویه دار، می تواند به جذابیت و پویایی نما بیافزاید. در پروژههایی که زمان به اتمام رسیدن کار اهمیت زیادی دارد توصیه میشود از نمای آلومینیومی استفاده شود. نماهای لعاب مدرن از اتصالات به ۲ یا ۴ پانل شیشهای مجزا با استفاده از براکتهای فولادی ضدزنگ ساخته میشوند که به دلیل نگهدارندههای متعدد آنها بهعنوان “عنکبوت” نیز شناخته میشود. نما، پوسته بیرونی ساختمان است و اولین جایی است که افراد قبل از ورود به خانه با آن رو به رو می شوند، بنابراین توجه و دقت در ساخت نمای ساختمان می تواند به مدرن و شیک دیده شدن تمام ساختمان شما کمک کند. نوع نمایی که انتخاب میکنید نقش مهمی در برجستهکردن ساختمان شما از نظر زیباییشناسی و همچنین عملکرد عاقلانه دارد. در، پنجره، نمای مدرن، سازه های الحاقی همه و همه بخش های هستند که مجموعه بهین نما برای ارائه آن به مشتریان در حال برنامه ریزی و اقدام است . شرکت معماری هیرادانا توانایی طراحی و اجرای کلیه ی نماها ساختمانی با رعایت استانداردها و ضوابط شهرداری را دارد و این اطمینان را با مشتریان خود میدهد که به منظور بهترین شیوه ی ممکن وظیفه ی خود را ارتكاب دهد. هنن لارسن، طراح معماری هارپا، مفهوم پشت سیستم نمای ساختمان خود را این گونه توضیح می دهد.

شرکت طراح و مجری نما

در هر پروژه ای همیشه حرف جدیدی نهفته است، موضوعی برای اکتشاف و ابداع یک کار جدید که سهولت و کیفیت بهتری را نوید می دهد. سنگ های کار شده را به شکل یک تیشه ای،دو تیشه ای،تخت،تراش،ساییده،لاشه و کلنگی در قسمت های گوناگون ساختمان مانند پی،دیوار،نمای کرسی چینی (ازاره)،نمای دیوار،پله،فرش کف ها و نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می کنند.نام گذاری سنگ های خرد شده با توجه به ریزی و درشتی دانه هایشان انجام می گیرد. تنها چهارچوب ها و قالب بندی ها در چنین ساختاری جلوی نور را می گیرند. غالباً در شبکه زیرسازی نصب ورق های کامپوزیت از پروفیل های (40×20) آهنی و در مدول بندی های با ابعاد کوچکتر ازپروفیل های (40×20) آهنی استفاده میگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحی انجام شده ، ابعاد پروفیل کمربندی سازه که نقش پیوند دهنده و انتقال دهنده نیروی وزن نماید به سازه اصلی ساختمان را دارا می باشند ،بزرگتر طراحی می گردد.

مجری نمای سرامیک خشک

نمایشِ سردر و سقفها و احجامِ نردبام نردبام نیکی محورِ طولی ویلا تو منظره بیرونیِ آن، و تقارن دقیقِ احجامِ اسم نشستة رواقها مداخل جوانب آتمسفر و لولی و مشرق ـ که تأکیدی است بغل وجودِ محورهای عرضی (راستة بازارچه) و طولی ـ نشانِ حسن است که با ساختمانی روبه روئیم که برقع اصلیِ نزاکت به مقصد فرم صورت است، و ضمناً نگاهی نیز به منظور جوانب غربتی و غرب نمای ساختمان جدید شرق شناس دارد. هزینه دستمزد طراحان و گروه های اجرای نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار است. اجرای هندریل شیشه ای باعث زیباتر شدن محیط شده و با بازتاب نور در روز سالن ها و ساختمان ها را روشن تر می کنند و با استفاده لامپ های کمتر می توان در مصرف برق و انرژی صرفه جویی کرد. ● استفاده از کاغذ دیواری در یک سمت ورودی (تصویر 3) اتاق را بزرگتر و کشیده تر نشان میدهد. در برخی موارد، یک روکش سنگی یا کاشیکاری شده بزرگ ممکن است وصل شود تا ظاهر یک سیستم روکشکاری یکپارچهتر را بدهد.  Po​st has been creat ed wi th the he lp ​of behsaznama C onte nt᠎ Gen​er ator  Dem᠎oversi on!

طرح نمای خشک

این روکش ها که اغلب از ورق های فلزی یا چوبی ساخته میشوند مرزبین بیرون و داخل را مشخص می کند و به ساختمان نمای مدرن باز میدهد. امروزه نمای مدرن با طراحی خلاقانه و استفاده از مصالح نوین و تکنولوژی روز، جلوه ای زیبا و منحصربفرد را برای نمای ساختمان به ارمغان آورده است. رضایت بصری قابل توجه و ظاهری فوق مدرن را ارائه می دهد و همچنین در ارائه عایق حرارتی و مقاومت در برابر آب و هوا بسیار موثر است. نمای کامپوزیت برای اقلیمهای بسیار سرد و بسیار گرم توصیه نمیشود. ACPها اغلب برای پوشش خارجی ساختمانها (نمای ساختمان) استفاده میشوند. طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد. اغلب از نظر طراحی مهمترین جنبه است، زیرا لحن را برای بقیه مصالح نمای خشک ساختمان تعیین میکند. دو پوسته یک منطقه حرارت دریافت شده از خورشید را ذخیره میکند و باعث کاهش تلفات گرما در زمستان میشود. این نما از دو دیوار شیشهای تشکیل شده است که توسط یک حفره در ارتفاعات رو به جنوب جدا شدهاند و برای کاهش مصرف انرژی یک ساختمان استفاده میشود. در این روش از مواد شیمیای استفاده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید