شایعه، دروغ و نماهای مدرن

بر اساس نحوه ی نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیر نمایان Invisible تقسیم می کنند. طراحی نمای مدرن ساختمان موضوع این مقاله از هلدینگ ساختمانی سپنتا میباشد، درواقع طراحی نما فیلدهای متفاوتی دارد که نمای مدرن یکی از جدیدترین های آنست، اگر به حوزه معماری و طراحی نما علاقه مند هستید، بدون شک خواندن این مقاله اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرارخواهد داد. در طراحی نمای مدرن ساختمان امروزی، سادگی در پشت یک پیچیدگی مهندسی شده پنهان شده است. در این روش ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها دتوسط دستگاه اتوماتیک شیارزن شیارهایی تعبیه می شود. در فرایند تولید نمای سرامیک خشک از دستگاه های پیشرفته برای ورقه ورقه نمودن استفاده می شود. یکی از مزایای طراحی نما با کامپوزیت آلومینیوم سبک بودن این متریال و سرعت پیاده سازی بسیار بالای آن است دارد که این مزیت برای ساختمان های بلند بسیار حائز اهمیت می باشد. ما در این مقاله سعی میکنیم در مورد ابعاد و ویژگی های نمای مدرن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم تا با مطالعه و بررسی آن به بهترین انتخاب در متریال و نوع نما و چگونگی اجرا و پیاده سازی آن برسید. Da᠎ta has been creat ed by behsaznama C​ontent Gene​rator DE MO !

طرح نمای خشک

به عنوان مثال، نحوه نصب خشک آجر با نما خشک سنگ متفاوت است. استفاده از شکاف های حساب شده در نما، می تواند ظاهر ساده یک ساختمان را به یک طرح متفاوت تبدیل کند. این نوع نمای ساختمان به بهینه سازی در مصرف انرژی کمک چشم گیری می کند و به جهت آزادی استفاده از روسازی های متفاوت ساختمان را در برابر ورود آب ، صوت و هوا مقاوم می سازد. نکته ی قابل توجه طراحی اصولی فواصل و اندازه ها است که باید به گونه ای باشند که در برابر عوامل مخرب جوی ازجمله باد و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. 13. براي بند کشی درزها از مواد سیلیکاتی و ضد باکتریال به جاي سیمان سفید و پودر سنگ استفاده نماییم : چرا که ماندگاري و مقاومت بیشتري داشته و بعلاوه در برابر تمیز کاري هاي متوالی سفیدك و شوره نمی زنند. به گونه ای که کاربرد یک فضا در زمان های مختلف و بر اساس خواست کارفرما و ساکنین تغییر میکند. کاربری پوسته اسپایدری در ساختمان های اداری، تجاری، مراکز فروش، پارتیشن بندی داخلی و… در طراحی نمای پروژه اداری-تجاری پارمیدا طراحان تلاش برای جلوگیری از طراحی استاتیک، طراحان برای طراحی پوسته بیرونی پویا، پوسته مثلثی شکل ایجاد کردند.  Th​is ᠎po​st has ​been written  by behsaznama Con᠎tent Gen᠎erat᠎or D​em oversion.

از این رو امروزه به بحث طراحی ساختمان از جمله طراحی نمای آن اهمیت زیادی داده شده و از طراحی نمای مدرن بهره گرفته می شود. این سبک از طراحی در مخالفت با سبک های قدیمی، که با تزئینات پیچیده دیزاین میشدند، روی کار آمد،حال آنکه زیبایی یک نمای مدرن در طراحی ساده و بی تکلف آن است؛ عواملی چون تغییرات آب و هوا، فناوری های روز و مقررات جدید، منجر به تغییر در سبک و طراحی ساختمانها و رویه حرفه ای در ساخت و ساز شد. جنبش مدرن در معماری در دهه های اولیه قرن بیستم آغاز شد. سرانجام، فرمولاسیون امروزی پرسلان واقعی پیدا شد. معماری مدرن مبتنی بر انتزاع است، که توسط خطوط واضح، اشکال اولیه و فرم ها ایجاد می شود؛ بنابراین اشکال ساده، هندسی و عناصر خطی ضمن استفاده از متریال های امروزی (همچون استیل، شیشه) از ویژگی های نمای مدرن هستند. استفاده از اشکال هندسی متفاوت از مربع و مستطیل و خارج کردن خطوط از حالت عمود بر یکدیگر میتواند فرمی جدید و طرحی زیبا بیافریند، و نمای متمایزی نسبت به ساختمان های اطراف به نمایش بگذارد. میتوان برای ایجاد قاب های متفاوت روی نما از صفحات پیوسته استفاده کرد.

نظرسنجی: از نمای مدرن چقدر خیلی درآمد دارید؟

به طور کلی نحوه اجرا ها با هم متفاوت است و به نوع مصالح مور استفاده و جزئیات آجری نمای خشک بستگی دارد. یکی از نکات مهمی که در هر دو روش فوق پیش بینی گردیده و از ویژگی های روش نصب خشک می باشد، آن است که هر یک از قطعات سرامیک اگر چه با چهار قلاب با سازه پشت آن درگیر می گردد. چه چیزی یک ساختمان و نمای آن را مدرن میکند؟ در نتیجه مهم نیست که چالش پروژه شما تا چه اندازه باشد؛ زیرا این شرکت بهترین راه حل را برای انجام درست و صحیح آن ارائه میدهد. انتخاب درست متریال و ترکیب مناسب آنها باهم از نکته های مهم در طراحی مدرن محسوب میشود.متریال های مورد استفاده در طرح های مدرن، عموما بتن، سنگ، چوب، ورق فلزی و شیشه هستند. حفظ یکپارچگی از مهم ترین اصول طراحی نماهای مدرن به شمار می رود. استفاده از مصالح کامپوزیت آلومینیوم در بیشتر موارد برای طراحی نمای مدرن ساختمان های اداری و یا صنعتی صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید