راهنمای انجام این کار، دریافت آن در نمای سنگ

هزینه مناسب: اجرای نمای خشک ساختمان عمر مفید نما را بالا برده، و هزینههای ترمیم را نیز کاهش میدهد. نماهای تر بعد از 10 تا 15 سال نیازمند تخریب و بازسازی هستند، اما عمر مفید انواع نمای خشک به 50 سال هم میرسد. مصالح نمای خشک در دنیای امروز به دلیل مزایای بالایش نسبت به سایر مصالح نما ارجحیت دارد. خدمات شستشوی نما به تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات و روش هایی که برای پاک کردن جرم و آلودگی های سطح نمای ساختمان ، با به کار گیری از ابزار های ایمن کار در ارتفاع و همچنین مواد نماشویی مخصوص گفته میشود.برای انجام خدمات نماشویی ساختمان بدون داربست نمیتوان روش ثابتی در نظر گرفت چرا که در نماهای ساختمان از تنوع بالایی برخوذداریم و اجرای نما و نماسازی و جنس نما بسیار مختلف است به همین دلیل روش شستشوی نما برای هر ساختمان نیز مختلف میباشد و بستگی به طرح سازه دارد. کاهش زمان اجرا: اجرای نمای خشک ساختمان مانند نمای خشک آجری به دلیل عدم استفاده از ملات، فعالیت همزمان چند گروه نصاب و استفاده از ابزارهای پیشرفته و صنعتی تا 50% کاهش پیدا میکند. غالباً در شبکه زیرسازی نصب ورق های کامپوزیت از پروفیل های (40×20) آهنی و در مدول بندی های با ابعاد کوچکتر ازپروفیل های (40×20) آهنی استفاده میگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحی انجام شده ، ابعاد پروفیل کمربندی سازه که نقش پیوند دهنده و انتقال دهنده نیروی وزن نماید به سازه اصلی ساختمان را دارا می باشند ،بزرگتر طراحی می گردد. ​This article w as wri tten by behsaznama Con᠎te​nt᠎ G᠎enerat or Dem᠎over᠎sion!

چرا تقریباً همه چیزهایی که در مورد اجرای نما یاد گرفته اید اشتباه است و آنچه باید بدانید

سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. از این رو مدیران رتبه اول سازمانها و مؤسسات علاوه بر روشهای جدید تبلیغات تلاش میکنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونهای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد و به طوری که عکسهای ساختمانها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان میباشد. مقاومت بالا: برخلاف مصالح و روشهای سنتی، اجرای نمای خشک ساختمان به معنای داشتن نمایی سازگار در برابر تغییرات دمایی است. اجرای نمای خشک آجری مقاومت ساختمان را در برابر آتشسوزی بالا میبرد.

نحوه نصب نمای خشک

فواصل و اندازهها و نوع اتصالات زیر به گونهای طراحی میشود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد. در دنیای امروزی زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان گویای کلاس کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایدهها و نقطه نظرها و تفکرهای مدیران آن شرکت میباشد. تنها عناصر فلزی اجرا شده در این سیستم، پروفیل های فلزی کمربندی ها میباشد که با توجه به وزن طرح محاسبه و در محل پوتر یا تیرهای فلزی ساختمان و براکت های آهنی که اتصال بین پروفیل های عمودی آلومینیومی و کمربندی های فلزی میباشند و توسط لاستیک های دی اکتیریکال از یکدیگر جدا میگردند، اجرا میگردد. و یا اینکه ارتفاع ساختمان در چه میزانی است که این موارد در بحث قیمت گذاری شست شوی نما موثر است. همچنین، قیمت اجرای نمای خشک آجری نسبت به قیمت اجرای نمای سنگ خشک و متریالهای دیگر مناسبتر است. پروفیل هایی که قرار است برای اجرای هندریل شیشه ای به کار روند به دو شکل رو کاری و زیر کاری می باشند. ● استفاده از کاغذ دیواری با ترکیب رنگ غالب برای دیوار مقابل ورودی اتاق (تصویر 1)، مناسب برای اتاق هایی بزرگ است که مایلید فضا را کمی صمیمی تر و جمع و جور نصاب نمای سرامیک خشک تر نشان دهید.

قطعات نمای خشک

این هم یکی از کاربرد های کاغذ دیواری در خانه های مدرن است. ● استفاده از کاغذ دیواری در یک سمت ورودی (تصویر 3) اتاق را بزرگتر و کشیده تر نشان میدهد. پمپ فشار قوی توسط موتور به حرکت در می اید و آب شهری را به فشار 220 بار تبدیل میکند. نکته ای که قبل از شستشوی نمای سنگی بایستی مورد احتیاط و توجه قرار بگیرد و از ایجاد خطرات جانی و مالی و خطرات احتمالی پیشگیری شود این است که باید قبل از شستشو از تثبیت و محکم بودن سنگ نمای ساختمان اطمینان پیدا کنیم چرا که در صورت جدا بودن سنگ از سیمان و شل بودن سنگ احتمال ریزش سنگ در اثر فشار بالای اب خروجی واترجت را شاهد خواهیم بود پس قبل از اقدام به شستشوی نمای ساختمان، سنگ های نمارا به روش پیچ و رولپلاک سنگ تثبیت میکنیم و سپس برای شستشوی نما اقدام میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید