راز گمشده کرتین وال

یکی از این سبک ها ، سرامیک است که مجموعه خاصی از نقوش است که برای تزئینات نما استفاده می شود. یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که ساختاری خود ایستا داشته، به این معنا که وزن بالای شیشه، بر روی سازه کرتین وال با همان لامل ها و شاسی کشی های مربوط سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد و طوفان که متوجه پوسته خارجی (نما) می باشد، متوجه خود ساختمان نخواهد بود. دفتر مهندسی آلفا به عنوان یکی از دفاتر مهندسی معتبر با سابقه ای درخشان در سال ۱۳۸۶ با مدیریت مهندس سلاماتی ، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات طراحی ، اجرا و نظارت نماهای کامپوزیت ، کرتین وال و سرامیک خشک ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی آغاز نموده است . این رویکرد منجر به افزایش تعداد ساختمان های مرتفع شده که از سیستم های فریم ساختاری با دهانه های طولانی تشکیل شده اند و به لطف فناوری توسعه یافته است.  This ᠎da᠎ta w​as g​enerated by behsaznama Conte nt Gener​at​or ᠎DE​MO.

اتصالات نمای خشک

انواع نمای ساختمان با شیشه را میتوان به دستههای نمای شیشهای بالکن، اسپایدر، کرتین وال، فریم لس و غیره تقسیم کرد. کیفیت کلیه محصولات تولیدی شرکت کوثر پروفیل اراک مقاطع آلومینیوم, تیغه کرکره, مقطع خاص آلومینیوم, فروش هندریل, پروفیل توری پنجره, قیمت جام بالکن, پروفیل نمای خشک, مقاطع نمای شیشه ای, پروفیل پارتیشن, پرده زبرا, پروفیل پنجره لولایی, پروفیل پنجره کشویی, قیمت پارتیشن آلومینیوم, تولید مقاطع آلومینیوم, فروش مقاطع خاص آلومینیوم, مقاطع پروفیل پنجره لولایی آلومینیومی, قیمت پروفیل پنجره لولایی, طراحی پروفیل پنجره لولایی, انواع مقاطع پروفیل توری پنجره, پروفیل توری پنجره, انواع پروفیل نمای خشک, فروش پروفیل نمای خشک, پارتیشن نمای خشک آلومینیومی, طراحی پروفیل پرده زبرا, پروفیل پنجره کشویی دوجداره, فروش پروفیل پنجره کشویی خاص آلومینیومی, تولید پروفیل پنجره کشویی, فروش تیغه خاص کرکره, تیغه کرکره آلومینیومی, انواع مقاطع تیغه کرکره, تیغه کرکره, پروفیل نمای شیشه ای آلومینیومی, پروفیل نمای شیشه ای, قیمت پروفیل جام بالکن, فروش پارتیشن جام بالکن آلومینیومی, طراحی هندریل مقطع آلومینیومی, پروفیل جام بالکن, هندریل شیشه ای, فروش هندریل خاص صنعتی, قیمت تولید هندریل, طراحی پروفیل پارتیشن دوجداره, پارتیشن تک جداره, تولید انواع پروفیل پارتیشن, طراحی پارتیشن خاص آلومینیومی, فروش پروفیل پارتیشن شیشه ای, نمای شیشه ای کرتین وال, نمای شیشه ای مدرن, اجرای نمای شیشه ای, تولید نمای شیشه ای اسپایدر, نمای شیشه ای فریم لس, قیمت پارتیشن آماده, تولید پارتیشن خاص تاشو, طراحی پارتیشن اداری, فروش پارتیشن از نظر پایداری پروفیل، ماندگاری رنگ یا پوشش آنادایز مطابق با استاندارهای بین المللی به مدت 5 سال از زمان اجراء ضمانت می گردد.

اما امروزه انتخابهای متعددی از میان مصالح با رنگها، بافت و قابلیتهای مختلف پیشروی طراحان وجود دارد. نمای سفالی نه تنها زیباست، بلکه دارای مزایای زیادی نسبت به سایر مصالح نما مانند دوام، حداقل نگهداری، عایق حرارتی است. هر دوره از معماری دارای جزئیات بیرونی خاصی است ، مانند درج ستون های نمایشی در نمای دوره Regency یا نفوذ شدید انگلیسی خانه های فدراسیون ملکه آن. اگر در زمان های قدیم بود ، جزئیات آن در سنگ تراشیده می شد. طراحی نما و معماری کلاسیک سبک منحصر به فردی دارد که کاملاً دقیق و تزئینی با جزئیات پیچیده طراحی شده است. نماهای کرتین وال زیادی بر روی ساختمانهای بزرگ و معروف شهر تهران نصب شده است، که با کمی دقت میتوانید متوجه آنها شوید. از بهترین فواید استفاده از مواد نماشویی میتوان به پاک شدن آلودگی ها ف دود خودرو، و جرم های سرسخت و سنگین از سطح نما نام ببریم که بصورت رسوب بر سطح نمای ساختمان فرود امده اند و به علت عدم نماشویی تحت تاثیر بارندگی و رطوبت به حالت اسیدی و خورنده تبدیل میشوند و در طولانی مدت باعث خورده شدن و ترک برداشن و شکسته شدن سنگ نما میشود ودر تخریب نمای ساختمان تاثیر زیادی میگذارد و در دراز مدت زیبایی نمای ساختمان را به هم میزند و چهره زشتی به سازه و معماری شهر القا میکند.

قیمت اجرای نمای خشک

خدمات شستشوی نما به تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات و روش هایی که برای پاک کردن جرم و آلودگی های سطح نمای ساختمان ، با به کار گیری از ابزار های ایمن کار در ارتفاع و همچنین مواد نماشویی مخصوص گفته میشود.برای انجام خدمات نماشویی ساختمان بدون داربست نمیتوان روش ثابتی در نظر گرفت چرا که در نماهای ساختمان از تنوع بالایی برخوذداریم و اجرای نما و نماسازی و جنس نما بسیار مختلف است به همین دلیل روش شستشوی نما برای هر ساختمان نیز مختلف میباشد و بستگی به طرح سازه دارد. نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. این امر به فرمولهای ریاضی مورد استفاده در هنگام طراحی ساختار نسبت داده می شود. برای این که یک طراحی نمای مدرن شکل بگیرد و به بهترین صورت بتواند توجه افراد را به سمت خود جذب کند، نیاز است تا در هنگام طراحی آن، تمامی ویژگیهای اصلی این نما رعایت گردد. ​Th᠎is ᠎po᠎st w as do ne by behsaznama Con​tent Ge​nerator DEMO!

سیستم های مدرن نما نبوده‌اید. و در واقع باید}

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بهساز نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید