راز گمشده نمای خشک

مثلا وقتی که شیشه بیشتر در نما استفاده می شود، مزیت این است که نور طبیعی می تواند با عمق بیشتری در داخل ساختمان نفوذ کند. نماهای سفالی باعث می شود که گرما از داخل ساختمان دور نشود و به طور طبیعی به حفظ آب و هوای داخلی راحت کمک می کند. اگر تهویه حفره با خدمات ساختمان یکپارچه باشد، هوای گرم شده توسط خورشید را می توان به ساختمان وارد کرد، تهویه طبیعی خوبی ایجاد کرده و در تابستان نیز به صورت عکس عمل می کند که از بهترین انواع نمای خشک در حفط انرژی محسوب می شود. انتخاب کنید. همین حالا سفارش خود را از طریق وبسایت ما ثبت کنید تا در کمترین زمان، بهترین تجربه خرید را برای خود و کسب و کار خود رقم بزنیم. صنعت ساختمان همواره رو به رشد است و با توجه به شرایط و نیازهای انسان با بهره گیری از علم بهترین روش ها و مصالح روزانه در حال خلق شدن است. رسیدن به اهداف معماری پایدار محیطی در ساختمان های بلند و بهره گیری از این انرژی تجدید پذیر با راهکارهای متداولی از جمله کنترل بار حرارتی به وسیله دو جداره کردن پوسته ساختمان ممکن می باشد.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

این دو پوست یک منطقه حرارتی تشکیل می دهند و انرژی خورشیدی غیرفعال در حفره باعث کاهش تلفات گرما در زمستان می شود. قابلیت همکاری و یکپارچگی بین اصول طراحی نما، تحلیل و اجرای نما در عمل معماری باعث می شود تا سیستم های نمای ساختمان به طور خاصی استاندارد شوند. آرشیتکت یک پروژه ساختمانی یا مجری نمای کرتین وال قبل از انتخاب سیستم اجرایی در نماهای کرتین وال شیشه ای باید از لحاظ مسائل استاتیکی دوعامل اصلی را در نظر داشته باشد. ضروری است که تمام ارتفاعات ساختمان به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از توسعه کلی در نظر گرفته و طراحی شود. وظیفه اصلی مصالح ساختمانی بکار رفته در نمای سایدینگ هدایت آب شستشو و باران به بیرون از ساختمان و به طور کلی محافظت از ساختمان در برابر شرایط نامساعد جوی است. به طور کلی برای نظافت و شستشوی تمامی نما های ساختمان مانند سنگ – نمای آجری و سیمانی – و در صورت کثیفی بیش از حد نمای شیشه ای استفاده میشود. ستون های اصلی هیچ گاه ساختاری از ساختمان را به غیر از بار مرده ی طبقات خود حمل نمی کنند.

مجری نمای سرامیک خشک

اگر خانه با نمای رومی، از سمك گنبدی شکل با حاشیههای کندهکاری شده متنعم باشد؛ بهتر است که نورپردازی به طرف گونهای باشد، که حاشیه متباعد گنبد از خود گنبد پرنورتر باشد. این سیستم به منظور سرعت بخشیدن به زمان تحویل و صرفه جویی در هزینه و زمان در پروژه های استاندارد که به پنل های فلاتلاک احتیاج دارند، طراحی شده است. همچنین با حذف ملات در مراحل نصب سرامیک خشک نما و استفاده از پنل های آلومینیوم برای اجرای سرامیک خشک باعث شده است که با ارائه دفترچه محاسبات سازه ای توسط مجری طرح حتی در برج های با ارتفاع زیاد نیز قابل اجرا باشد. وقتی دما افت میکند، سطح نوارها جمع میشود تا نور بیشتری به داخل بیاید که از جدیدترین انواع نمای خشک به شمار می آید. وقتی نور خورشید، ساختمان را در ساعاتی از روز گرم میکند، سطح نوارها گسترش می یابد تا در داخل ساختمان سایه ایجاد شود. This post has  be᠎en created with t he help of behsaznama  Content ​Ge​ne᠎rator ᠎DE​MO.

فروش تجهیزات نمای خشک

با توجه به طرح ساختمان های بلند مرتبه در دنیای کنونی، تامین نورگیری مسئله بسیار پر اهمیتی است. پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد. نماهای مدرن طراحی شده اند که به مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب، جذب ضربه ناشی از باد و نیروهای لرزه ای عمل بر روی ساختمان، مقاومت در برابر بارهای باد، و حمایت از نیروهای وزن بار مرده ساختمان بپردازند. از آنجا که نما غیر سازه ای است، می توان از مواد سبک وزن مثل آلومینیوم استفاده کرد تا در کاهش هزینه های ساخت و ساز تاثیر گذار بود. آجرچینی اغلب از مصالح نمای خارجی ترجیح داده می شود ، اما ساخت مدرن با استفاده از دیوارپوش استیل سبک (به نام دیوارکشی پر کننده) به طور موثری جایگزین آجرکاری های سنتی شده است.

همه کرتین وال را دوست دارند

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت بهساز نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید