راز گمشده اجرای نما

تا چند سال پیش مشاوره نما در هند تقریباً وجود نداشت و شناسایی مشاوران نمای تمام وقت معتبر دشوار بود ، چه رسد به مشاورانی که تمام جنبه های این زمینه کاری را پوشش می دادند. اجرای نمای کامپوزیت می تواند روش های مختلفی داشته باشد اما روش هایی که در بالا ذکر شد روش های رایج اجرا می بهساز نما باشد. اولین سبک از طراحی و اجرا نمای مدرن ساختمان، سبک نمای کامپوزیت است. پرکاربرد ترین سبک از طراحی نمای ساختمان، بی شک میتوان برای طراحی نمای شیشه ای فریم لس دانست. حتما توجه نمایید که هزینه شستشو نما با توجه به جنس نمای ساختمان شما و نسبت آلودگی ها و همچنین متراژ نمای ساختمان مشخص می شود و پس از بازید نمای ساختمان فیمت نهایی مشخص می شود. که عبارتاند از: مقاومت در برابر تابشهای شدید و بارشهای اسیدی به دلیل پوشش رویه آن از جنس رزین PVDF. از آنجا که نمای این نوع دیوارپوش را لایه ای سخت از وینیل تشکیل می دهد، استحکام و دوام بیشتری نسبت به سایر انواع کاغذ دیواری دارد و در برابر رطوبت بسیار مقاوم و قابلیت کندن از دیوار (peelable) و تمیزکاری (scrubbable) دارد. اگر می خواهید کاغذ دیواری را در فضایی مانند فضای راهرو به کار ببرید، می توانید از کاغذ دیواری هایی که طرح های به نسبت بزرگ تر و جذاب تری دارند استفاده کنید، اگر خیلی خوش شانس باشید می توانید کاغذ دیواری هایی که روی آن طرحی از درختان خوش رنگ و لعاب پاییزی وجود دارد، پیدا کنید و آن ها را روی دیوار راهرو خانه تان بچسبانید و از بودن آن ها لذت ببرید، مطمئن باشید از این کار پشیمان نخواهید شد.

سرامیک نمای خشک

مدرن بودن پنجره به یک سبک طرای خاص اشاره میکند. همه چوب هایی که در این سبک از نما به کار برده میشوند، در کوره هایی مخصوص و با استفاده از نرم افزار های پیشرفته، در دمای بسیار بالایی به چوب ترمو تبدیل و کلاس بندی میشوند. اچ پی ال ورق هایی تزئیناتی اند که برای پوشش داخلی و خارجی ساختمان قابل استفاده هستند. همه ما به خوبی می دانیم که پاییز به خاطر رنگ های جلوه گرش به جادوگر فصل ها مشهور است چرا که رنگ های جذابش چشم هر بیننده ای را خیره می کند و نمایی تازه و پر انرژی به فضاهای داخلی خانه می بخشد، کاغذ دیواری ها جلوه ای مدرن در خانه شما هستند، پس شما هم در موقع انتخاب کاغذ دیواری ها از رنگ هایی مانند نارنجی، بلوطی، کرم و قهوه ای استفاده کنید، البته باید دقت کنید که این کاغذ دیواری ها باید با مبلمان های خانه شما هم هماهنگی داشته باشند. سعی کنید رنگی را از بین رنگ های مکمل دکوراسیون اتاق خواب تان انتخاب کنید تا فضای اتاق هماهنگی خودش را از دست ندهد، به طور مثال اگر رنگ غالب اتاق خواب تان آبی است بهترین رنگی که با آن می توانید به اتاق انرژی ببخشید و حس و حال کسالت آور آن را تغییر دهید رنگ نارنجی است، می توانید رنگ نارنجی را با یک کاغذ دیواری با طرحی زیبا به اتاق بیاورید. This article has ​been writt en with the ᠎help  of behsaznama Con᠎tent Gen er​at᠎or Dem​oversion.

موقعیت ویلا لا حدی تأثیرگذار است که معماران سازنده زنگ بکارگیری منافع جلاجل طراحی نمای ویلا به طرف سیتولوژی مقیم ویلا نکته کرده و سعی میکنند از رنگهای همخوان با محیط بهره وری کنند. نمای آجر یکی از طرح های مهم در نماهای ساختمانیست و از جمله نماهایی است که از گذشته تا امروز مورد استقبال قرار گرفته است. برای مثال برای نماهایی که زبر و بافت دار است از سیلیس با دانه بندی ریز و شکری استفاده میشود. نکته:استفاده از روش های نادرست و غیر اصولی شستشوی نما و نماشویی ساختمان باعث ایجاد اسیب جدی به نمای ساختمان میشود. این روش به اصطلاح لایه برداری گفته میشود. با توجه به قابلیت نمای شیشه ای کرتین وال ، در استفاده از شیشه های دو جداره یا سه جداره که با توجه به نیاز پروژه از لمینت یا سکوریت یا هردو با هم میتوان استفاده کرد، در هر دو سیستم ابتدا طرح 3 بعدی اولیه تهیه و پس از نقشه برداری ، پیاده سازی و تهیه نقشه های فاز2 شاپ دراوینگ ، مدول بندی ها انجام و ابعاد پروفیل های آلومینیومی محاسبه و جهت تولید واکسترود به کارخانه ارسال میشوند.

سنگ چینی(کریستال):توده سنگ های آهکی که در اثر عوامل درونی،نظیر درجه حرارت و فشار،دوباره متبلور شده اند و از این رو جزء سنگ های دگرگون به شمار می روند.سنگ چینی در دو دهه اخیر در ایران مصطلح شده و احتمالا به آن جهت چینی گفته اند که در ضخامت های کم (حدود دو سانتیمتر) در مقابل ضربه صدای چینی می دهد. ضخامت ورق کامپوزیت چقدر است؟ ورقهای بزرگ یا کوچک آلومینیومی در ابعادی که شما سفارش میدهیدو به ضخامت حدود ۴ میلیمتر. البته استفاده این متریال برای برخی نماها ممنوع شده بعلت مشکلی که در آتشسوزی پیدا می کند. وجود تنوع زیادی از اندازه و رنگ بندی در ورق های کامپوزیت، انتخاب های بیشتری برای مشتری با هر سلیقه ای فراهم میکند. یعنی کیفیت بالا در طراحی نما به اندازه ای قدرتمند است که میتواند جلوه خارق العاده و خاصی از ساختمان را به ارمغان آورد. وجود این اختلاف سایز در طول لامل ها به این خاطر بوده که بیشتر بار شیشه بر روی لامل های عمودی (مولیون) خواهد بود، اما در افق دید بعضی از طراحان و آرشیتکت ها و به دلیل بالا رفتن سطح زیبایی بصری نما از داخل ، اندازه طولی ترنسم و مولیون را با یکدیگر برابر در نظر می گیرند که این بسته به ظرافت در طراحی نما و معماری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید