به طرز مضحکی آسان راه‌ها برای بهبود نماهای مدرن شما

1. جهت افزایش کیفیت و سرعت اجرای نمای ترمووود توصیه میشود نصب و اجرای نمای ترمووود را بهعنوان آخرین مرحله اجرا در نما در نظر گرفت. یکی از دغدغههای اصلی معماران مدرنیست اطمینان از ورود نور طبیعی به خانهها و البته انعکاس آن در نمای خانه میباشد. متریال به کار رفته در نمای ساختمان سنگ و آجر می باشد. خدمات ساختمان. خدمات سنگ کار ی ساختمان نمای رومی آجر نما. سنگ های کار شده را به شکل یک تیشه ای،دو تیشه ای،تخت،تراش،ساییده،لاشه و کلنگی در قسمت های گوناگون ساختمان مانند پی،دیوار،نمای کرسی چینی (ازاره)،نمای دیوار،پله،فرش کف ها و نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می کنند.نام گذاری سنگ های خرد شده با توجه به ریزی و درشتی دانه هایشان انجام می گیرد. اینها فضای داخلی را به روشهای منحصربهفردی کشیده و فرمها و فضاهای خارقالعادهای را ایجاد میکنند. در این بخش مجموعه نماهای ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری اجرا شده در سال های اخیر را برای شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشتیم. طراحان تصمیم گرفتند تا با ایجاد سوراخ هایی در پوسته آجری با نور بازی کنند که در اصطلاح شاباک نامیده می شود. در مورد متریال، طراحان از رنگ های خنثی و سنگ هایی با بافت درشت و زبر برای این بلوک استفاده کردند. This con​tent has be en g​en᠎er at ed ​by behsaznama Con​tent Gen er​ator D emover​sion!

سیستم های مدرن نما

سنگ بادبر:سنگی است که با تیشه کاری کاملا شکل منظمی یافته و بویژه یک طرف آن شکل صاف به خود میگیرد.سنگ بادبر را در تونل سازی،پل سازی،جدول سازی،دیوار های باربر و غیر باربر،سنگفرش و پله استفاده می کنند و یکی از عمده ترین کاربردهای مهندسی سنگ لاشه و مالون بویژه در نقاط کوهستانی اجرای قوسهای سنگی است که در پلها،درگاهها و طاق.زیرین دالانهای سنگی مورد مصرف قرار میگیرد. از سوی دیگر بلوک شرقی با بیش ترین شفافیت طراحی شد زیرا ارتباط پروژه با شهر است و افراد پیاده می توانند هنگام عبور از خیابان مجاور آن را ببینند. نمای مدرن ساختمان، امروزه یکی از محبوب ترین و رایج ترین سبک های نما به شمار میرود. طراحان با بهرهمندی از “الگوی فخرومدین” به طراحی نمای ساختمان پرداختند. پروژههای تجاری بزرگ، سازههای کمارتفاع و خانههای ییلاقی این فرصت را در اختیار طراحان قرار میدهد تا نماهای زاویهدار را آزمایش کنند. طراحان روش های مختلفی برای نصب ستون های آجر تجربه کردند و سعی کردند بهترین فاصله و زاویه چرخش را پیدا کنند تا نور طبیعی مفید برای داخلی و دید مناسب از داخل به دست آید. بهعنوانمثال، استفاده بیش از حد بتن در سازه ساختمان در یک منطقه گرم و خشک میتواند گرمای زیادی را در فضاهای داخلی ایجاد کند درحالیکه گل و آجر به دلیل خواص خنککنندگی مفید هستند.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

هر کجا که یک دید مناسب وجود دارد، ستون های آجر از یکدیگر فاصله می گیرند و دیدگاه جذاب را شکل می دهند. همچنین در هنگام شستشو از مواد شوینده مخصوص استفاده میگردد که یک روش به صورت شستشوی دستی وجود دارد که در آن از ابرو طی بهره گرفته میشود تا در انتهای کار شستشو با دستگاه، لکه های باقی مانده قطرات اب با ابر و طی از بین برده میشود. پس نتیجه میگییرم که در بعضی از مواقع به دلیل محدودیت هایی مانند مصالح استفاده شده در نمای ساختمان امکان استفاده از سیلیس و دیسکلیر وجود ندارد. بخش های فروشگاهی و همچنین مسکونی خانه های vm که در Copenhagen قرار دارند توسط معماران JDS و BIG که نمای آن ها به شکل حرف V و M در بالکن ها طراحی شده اند که از دور مانند پرنده ها به نظر میرسند. آنها بهخوبی با طیف وسیعی از طرحها سازگار هستند و در ترکیبهای منحصربهفرد با مواد دیگر استفاده میشوند. خانههای آجری سنتی به نفع ترکیبی از انواع روکشها و سبکها که شامل طرحهای منحصربهفرد و اشکال غیرعادی است، کنار گذاشته میشوند. برای مثال ترکیبی از چوب و سیمان سوخته در کنار هم راحتی، مدرنیته و پیچیدگی را میافزایند.

نماهای مدرن ساخته شده آسان – حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

یک نما ایدههای متعددی را در مورد طراحی یک ساختمان بیان میکند. نتقال از مناقصه تجویز شده برای مشخصات ظاهری مبتنی بر عملکرد و اامات استراتژی اخیر به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد تا عناصر حیاتی را برجسته کند ، که اگر به درستی رعایت نشوند ، می توانند منجر به سردرگمی و در نهایت نتیجه نامطلوب شوند. روش مصرف مواد نانو به این صورت است که ابتدا سطح مورد نظر را از هرگونه چربی و الودگی گردوخاک تمیز و خشک میکنیم.برای رسیدن به این تمیزی سطوح توسط شستشوی نما با دستگاه واترجت ایجاد میکنیم و هرگونه آلودگی را از سطح مورد نظر میزداییم. به طور کلی شستشوی دستی نما مخصوص نما های شیشه ای و کامپوزیت که دارای سطوح صیقلی و درخشان دارد. شستشوی شیشه معمولا هر 3 ماه یکبار انجام میشود. این نیاز باعث میشود نماهای مدرن دارای پنجرهها و بازشوهای وسیعی باشند که معمولاً با شیشه پوشانده میشوند. چنین آمیختگی باعث ایجاد زیباییشناسی و زبانهای طراحی جدید شده است، زیرا درعینحال نوآورانه از فرهنگهای محلی الهام گرفتهاند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دتایل نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید