برای اینکه بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرید، نمای مدرن خود را اولویت بندی کنید

در، پنجره، نمای مدرن، سازه های الحاقی همه و همه بخش های هستند که مجموعه بهین نما برای ارائه آن به مشتریان در حال برنامه ریزی و اقدام است . از عوامل مهمی که باعث شده نما های کامپوزیت و شیشه ای بیشتر مورد توجه طراحان نمای ساختمان قرار گیرد این است کهدر سطح نمای ساختمان شیشه ها بیشتر دیده میشود و همچنین کامپوزیت یا فریم های المینیومی با ظزافت خاصی در کنار شیشه ها قرار میگیرند. در زیر ، انواع مختلف نما یا دیوارهای خارجی که در حال حاضر در معماری استفاده می شود ، و همچنین مشخصات هر یک از آنها توضیح می دهیم. پانلهای بتنی پیشساخته همچنین برای پوشش تمام یا بخشی از نمای ساختمان یا دیوارهای مستقل مورداستفاده برای محوطهسازی، عایق صدا و دیوارهای امنیتی استفاده میشود و برخی از آنها میتوانند عناصر سازهای بتنی پیشتنیده باشند. اما سایر نماهایی مانند چوب، آجر یا سنگ اینگونه نیست و بر روی دیواره خارجی ساختمان نصب میشود. دوام یک سنگ ساختمانی پایداری آن در مقابل تهاجام شیمیایی و عوامل هوازدگی است.متاسفانه دوام سنگ که باید مهمترین عامل در انتخاب سنگ باشد،اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد.بسیاری از ساختانی گران قیمت وجود دارد که در انتخاب سنگ آنها به این موضوع توحه نشده و از این ناحیه متضرر شده اند.  Post h​as been g​enerated with behsaznama  Con᠎tent Gen er ator DEMO.

نمای خشک در ساختمان

پس از برش، قواره ها را به همان ترتیب چسب زده و به سمت پشت کاغذ دیواری از دو طرف تا می کنیم به طوری که قسمت های چسب خورده روی هم قرار گیرند. از طرف دیگر ، از آنجا که نماهای کلاسیک فاقد محفظه هوا یا عایق هستند ، عایق حرارتی و صوتی کمتری ایجاد می کنند که به معنای صرفه جویی در مصرف انرژی کمتر است. از طرف دیگر ، در زمستان هوا به همان اندازه گرم نمی شود و در داخل خانه باقی می ماند. مدخل لايق توجه دره در طراحی نمای رومی، طراحی مختص و محصور منحط به منظور فرد برای هر ساخت است، زیرا معادل اندازه گيري ستونها و سرستونها می بایست مشابه با پايه نهاد طراحی گردد و دراي ليست کپی برداری از طرح ويلا دیگر این سازگاري از بین می وراج روده درازي. حال در ادامه به بررسی و معرفی هر یک نیز پرداختهایم، با ما همراه باشید تا انواع مختلف مدلهای نمای ساختمانی و آپارتمانی آشنا شوید.

قیمت سنگ نمای خشک

با حرکت دنیای ساختوساز به سمت عصر مدرن، تولید مصالح ساختمانی نیز دستخوش تغییر قرارگرفته تا پاسخگوی نیاز طراحان و مجریان باشد. در سالهای اخیر نماها ظاهری سبکتر به خود گرفتهاند و کاربرد خلاقانه مصالح به یکی از مهمترین روشهای طراحی تبدیل شده است. نسبت به خود مصالح بیرونی نما و بخش سفت کاری موجود ، می بینیم که با گذشت زمان نه چندان طولانی، سنگها جدا شده و حتی اسکوپ های سیمی نیز از افتادن آنها جلوگیری نمی کند. سنگ لاشه:سنگی است که شکل خاصی نداشته و به همان صورتی که از معدن آورده می شود بکارمی رود و کاربرد آن در زیرسازی ها،پر کردن فاصله بین سنگها و کف سازی خشن محدود می شود. اما نکته ای که قابل ذکر می باشد این است که شست و شوی نما و پیچ روپلاک کردن سنگ نما یک امر ضروری به حساب می اید. این امر از طریق ابزارهای مختلف مانند جنبه های طراحی ، پوسته های حفره و پنجره های مکانیزه به دست شرکتهای نمای خشک در تهران می آید. تفاوت اصلی بین این و سیستم ETI این است که یک حفره هوا بین دیواره تحمل بار و مواد روکش دارد. حتی اگر نصب این سیستم هزینه بر و پیچیده تر باشد ، بیشتر اوقات یک گزینه مقرون به صرفه است زیرا شکاف هوا عامل بسیاری از مزایای روکش صفحه باران است.  Post h​as be​en cre ated by behsaznama  C​onte᠎nt᠎ Gen er᠎ator DEMO.

در طراحی مدرن نما، پوسته بیرونی با زنجیرهای آلومینیومی به رنگ نقرهای و ارغوانی درخشان ساخته شده است که به منبع اصلی الهام پروژه یعنی شقایق دریایی که همزیستی متقابل را با دیگر موجودات زنده در پیرامونش ایجاد میکند، اشاره دارد. هر پوشش آلومینیومی برای مقاومت در برابر هوازدگی در فضای باز، قرار گرفتن در معرض نور، رطوبت و خوردگی، با مقاومت مکانیکی بالا طراحی شده و نیاز به حداقل هزینه نگهداری، نظافت و تعمیر دارد. در حالت کلی هنگامی کلمه مدرن به میان میآید که تمامی طراحی که برای یک فضا قرار است صورت بگیرد، مربوط به زمان حال باشد و هیچ چیزی از گذشته به میان نمیآید. نمای ساختمان در اصل پوست خارجی آن است. راحتی صوتی به هیچ وجه تهویه مورد نیاز ، تبادل هوا و ارتباط بصری با قسمت خارجی را به خطر نمی اندازد. بنابراین ، این یک گزینه است که سطح مناسبی از کارایی را برای قیمت آن فراهم می کند ، زیرا هیچ هزینه ای از سیستم چارچوب حاصل نمی شود. شاید در ظاهر نمای فریم لس نمایی بدون هیچ گونه فریم نگهدارنده را در ذهن تداعی کند اما این گونه نیست. در مورد تفاوت میان نمای فریم لس و فیس کپ در نمای کرتین وال، باید دید بیرونی نما را در نظر گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید