بحث بر سر اتصالات نمای خشک

باید در نظر داشت که در سیستم نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد. در این ساختمان طراحان از آجر به عنوان متریال اصلی طراحی نما به کار گرفته اند. طراحان دلیل اصلی انتخاب این متریال را سازگار بودش با اقلیم اصفهان مطرح کرده اند. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، خاصیت عایق بندی بهتری دارند. ۲- پس از آن پروفیل های عمودی بر روی براکت ها متصل شده و به صورت شاغولی نصب می شوند. در مرحله بعد بست ها به وجه بالایی سرامیک ها متصل شده و به وسیله پیچ به پروفیل های قائم محکم می شود.سایر سرامیک ها نیز به این ترتیب متصل شده و در محل خود ثابت می شوند.توصیه می شود که ساخت از پایین به بالا صورت گیرد. در ادامه اصول اولیه و مواردی که باید در هنگام طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک باید به آن دقت کنید را بررسی خواهیم کرد. This data has ​been w ritt​en by behsaznama C on tent Generator Demov er si᠎on.

چرا اجرای نما نه کار می‌کند…برای همه

دیوار پشتیبان نما که بار سیستم اتصال خشک سرامیکی به آن وارد می شود باید از نظر دارا بودن سطحی صاف و شاغولی و در محدوده رواداری های مجاز و شرایط تعیین شده برای نصب سیستم سرامیکی بررسی شود. برای اطلاعات بیشتر در مو صفحه خود ما را بررسی کنید. البته تیمهای ساحتمانی حرفهای زیادی نیز میتوانید پیدا کنید که قیمت اجرای نمای سرامیک خشک توسط آنها بسیار مناسب است. در تصویر بالا طراحی نمای ساختمان به سبک کلاسیک را مشاهده می کنید. البته اکثر تصاویر تهیه شده از نمای ساختمان ها به سبک کلاسیک هستند و تعدادی نیز به سبک مدرن انتخاب شده اند . چهارچوبی که برای نصب و اجرای نمای خشک انتخاب میشود باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد، تا بتواند در بازههای زمانی طولانی بدون هیچ مشکلی استحکام نما را حفظ کند. استحکام خمشی بالا (دو تا سه برار سنگ هاي گرانیتی)، جذب آب پایین تا کمتر از 0/5 درصد و مقاومت در مقابل یخبندان ( غیر قابل نفوذ در قیاس با سنگ)، مقاومت شیمیایی بالا و مقاومت در برابر لک پذیري ( مواد شوینده و پاك کننده اسیدها و بازها)، مقاومت سایش بالا ( عمر طولانی و درخشش زیاد)، سختی سطحی بالا ( عدم خراش سطحی و حفظ زیبایی) ثبات رنگ در مقابل نور خورشید ( که ناشی از عدم تاثیر اشعه بر ساختار آن است که در سنگ هاي طبیعی دیده نمی شود.)، قابلیت تولید در سایزهاي مختلف ، وجود طرح ها و رنگ هاي بدیع و بیکران، قابلیت نصب بوسیله نصب خشک در نما ، ضد حریق بودن ( نسبت به آتش مقاوم است و در برابر حرارت تغییر ساختار نمی دهد).

این فناوری ضد آب سازی ،قابلیت تنفس سازه را حفظ می کند ،در حالی که آب نمی تواند به داخل نفوذ کند ،بخار آب می تواند خارج شود. سنگ آهک را برای تزئینات داخل و خارج ساختمان، دیوار، تزئینات کف، نماسازی، مجسمهسازی و ستونسازی به کار میبرند . گرانیت خرد شده را برای تهیه بتن زیرسازی جاده و راهآهن و سنگ ساختمانی آن را برای بناهای یادبود، زیربنای تاسیسات، تزئینات داخل و خارج ساختمان و کفسازی به کار میبرند. پرسلان های اکسترودری یکی ازمقاوم ترین موادی می باشندکه تاکنون بدست بشرخلق شده است، این کاشی ها ازطریق مخلوط کردن خاک های مختلف با آب و سپس طی مراحل قالب گیری خمیر، برش، خشک کردن، لعابزنی و چاپ (درصورت نیاز) و پخت دردمای بالا و به مدتی طولانی حاصل می گردند. خطوط براق از ضروریات هر نمای مدرن است، بهخصوص خطوط سقف صاف و خطوط عمودی قوی. سقف در این نما فقط توسط دیواری که در کنار دیوار اصلی بالا میرود پنهان شده است.

موضوع دیگر این است که در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی، آلودگی های صوتی و سایر مواردی که ممکن است ساکنین با آن مواجه شوند اعمال کرد، بطور مثال می توان یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود آورد که هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری کند. تقریباً می توان گفت این نما در صنعت ساختمان سازی در حال جایگزین شدن به جای نمای کامپوزیت می باشد. به طوری که حتی کارشناسان حوزه ی نماسازی تفاوت آن را با سنگ طبیعی به سختی تشخیص می دهند. کلیه قطعات و لوازم مورد نیاز اجراي پروژه یا توسط شرکت طراحی و با اعمال تمامی استاندارد هاي روز دنیا در مراحل مختلف تولید ساخته شده و در مواردي که ساخت آنها براي شرکت اقتصادي نبوده و یا تکنولوژي و امکانات ویژه اي که خارج از حدود وظایف و اهداف شرکت می باشد را نیاز داشته باشد، مستقیماً توسط شرکت از منابع معتبر خارجی تهیه و ارائه می گردد تا بتوانیم به مشتري خود با خاطري آسوده، ایمنی و آسایش را ارائه و هدیه دهیم. استفاده از چسب سرامیک پودري با خصوصیات ویژه سبب تسریع در اجرا و اقتصادي شدن عملیات اجرا خواهد شد.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک Better از باراک اوباما را انجام دهید

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نحوه اجرای نمای خشک ساختمان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید