با دنبال کردن سه مرحله ساده، نماهای مدرن نتایج بالاتر را دریافت کنید

این موقع که یک شرکت بازسازی نهاد و طراحی نما ساختمان میتواند هنر و خلاقیت خود را طاعت روی نما پیاده کند و تو معرض دید عامه ريزه دهد وسيله غم ملوث شدن رسته طراحی نما و عايدي پايان ایجاد نماهای بازشده به قصد واحد و خلاقانه زنگ روي ناحيه میشود و همچنین این درخواست شما را مجاب براي فعالیت با شرکت های طراحی و اجرای نمای معتبر و دارای قدمت طراحی و اجرایی بالا هستند میکند . طراحی این مجموعه ملهم از طرح کوشک باغ های ایرانی بود که دارای نمایی مدرن است. برای پوشش نمای این پروژه از کاشیکاری استفاده شده که ملهم از کاشیکاری های مسجد شیخ لطف الله اصفهان می باشد. در طراحی نمای پروژه اداری-تجاری پارمیدا طراحان تلاش برای جلوگیری از طراحی استاتیک، طراحان برای طراحی پوسته بیرونی پویا، پوسته مثلثی شکل ایجاد کردند. در طراحی نمای این ساختمان دو مقیاس شهری و انسانی در نظر گرفته شده و ناظر در برخورد با این نما حس نزدیکی به آن را خواهد داشت. یکی از مهمترین مزایای این مفهوم ، تنوع بخشیدن به پلان دفاتر و همچنین شناسایی دفاتر در نمای شهری است. صفحهنمایشها (پنجرهها) تنوع نوری را در طول روز ایجاد میکنند و درعینحال عایق و محافظت در برابر آفتاب بسیار موردنیاز را ارائه میدهند.

ی ساختمان آجر، چوب و فلز هستند.

شستشو به صورت سندبلاست زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر کثیفی و جرم بسیار زیادی را دارا می باشد یا به نوعی جرم به خورد سنگ رفته است. انتخاب چوب برای نمای ساختمان به دلیلی ماهیتش، ساختمان را به طبیعت نزدیک می سازد. این طرح پس از رنگ آمیزی ، زیبایی فراوانی پیدا کرده وهمانند سنگ و چوب طبیعی میشود. متریال های به کار رفته در نمای ساختمان آجر، چوب و فلز هستند. نمای مدرن سفید و صیقلی در میان تمام ساختمان های موجود قهوه ای قدیمی اطراف چشم نواز به نظر می رسد. این پروژه با استفاده از یک ایستگاه آتش نشانی قدیمی و ایجاد یک ساختار مدرن در بالای خانه ایجاد شده است. این پروژه نمونه ای دیگر از نماهای مدرن اجرا شده در تهران می باشد. اگرچه در دیگر ساختمان ها با نمای خارجی معمولی نیز ممکن است از این مصالح استفاده شود, با این حال این سبک رومی است که با اجرای متفاوت, نماهای مدرن سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون خارجی ساختمان ها می شود. همچنین آجرهای لعاب دار رنگی نیز به صورت ردیفی در نمای ساختمان به کار رفتند.

نما های خشک

به طور کلی نماشویی با دستگاه سندبلاست (واتر سندبلاست) ،واتر جت و… در این روش نماشویی با دستگاه واترجت به همراه نازل سندبلاست انجام میشود. برای اتصال آجرهایی که دخل این سیستم به منظور کار میروند، از تجهیزات فلزی مثابه ریل بهره جويي میشود. کیفیت نمای پایانی به ظرافت و مهارت استاد کاران بستگی داشته و از انواع سنگ ها و پودر های رنگی می توان سنگ کریستال و پودر کریستال ، سنگ جوشقان و پودر جوشقان ، و سایر های سنگ های رنگی مانند سنگ قرمز ، سنگ جگری ، سنگ لیمویی، سنگ مرمر، سنگ سیاه و سنگ سبز، پودر سنگ و سایر مصالح در این نماسازی مورد استفاده قرار میگیرند. که بسیار کاربردی و جوابگو در نماشویی و شستشو انواع سطوح می باشند.این دو مواد شامل سیلیس و دیسکیلیر می باشد که هر کدام در انواع سطوح و جنس های مختلف کاربرد دارند. تصمیم گیری راجع به جنس و طرح کاغذ دیواری مورد نیاز: از آنجائیکه انواع زیادی از کاغذ دیواری از نظر جنس و طرح در بازار موجود میباشد پیش از اقدام به خرید باید راجع به این موارد تصمیم گیری کنید. This c on te​nt h᠎as  be en g enerated with behsaznama C᠎ontent᠎ Generator Demover sion.

نمای خشک نمایان

علاقه ی کارفرما به متریال آجر منجر به استفاده ی آن به عنوان پوسته دوم در نمای ساختمان همانند پرده نشد. همچنین باید افزود که استفاده از مثلث های بزرگ در نما، پوسته را به قطعات مسطح تقسیم می کند، که خود ناشی از هندسه مختلف زمین پروژه است که در نمای پروژه نیز به شکلی ملموس و متفاوت آشکار می شود. نمای ساختمان دارای پوسته پرمنفذ و متخلخل در قسمت راه پله است که باعث می شود تا هوا در فصل گرم تابستان در این فضا جریان داشته باشد، و همچنین فرصتی برای تهویه هوا برای این فضا و واحدها فراهم شود. سنگ نما را بر اساس منطقه و شرایط آب و هوایی که ساختمان در آن بنا شده انتخاب می کنند.برای مثال سنگ هایی که تخلخل کمی دارند برای مناطق سردسیر مناسب هستند زیرا یخبندان و یا وزش باد منجر به تخریب آنها نخواهد شد.قبل از نماکاری باید عمر مفید ساختمان تخمین زده شود،سپس با توجه به آن سنگ نما انتخاب گردد.در کل سنگ نما به دلیل قرار گرفتن در هوای آزاد و شرایط متغیر جوی باید از پایداری لازم برخوردار باشد. همچنین برای شستشوی نمای ساختمان هایی که در آن مصالح سخت بکار رفته شده از روش سندبلاست سیلیسی استفاده میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید