این 5 تکنیک راز|روش|استراتژی} بهبود قطعات نمای خشک را اعمال کنید

هر چند که استفاده از طراحی نما مدرن برای هر نوع اقلیمی سازگار میباشد، اما باید ایدههای خاص و منحصر به فردی برای آن صورت بگیرد. پس از انجام بازدیدتوسط مهندسین گروه آلفا و مشاوره ، برآورد قیمت به صورت پیش فاکتور ارسال و طراحی نما ( در صورت نیاز ) انجام شده و تقدیم حضور میگردد. نواحی پیوسته روکش بنایی به طور طبیعی دارای نفوذپذیری هوای پایینی هستند، بنابراین بهطورکلی نفوذپذیری هوا با جزئیات خوب در رابطه با پنجرهها و دربها و سایر نفوذها از طریق دیوار برای خدمات ساختمان کنترل میگردد. نکته بعدی اینکه، متریال نمای بیرونی ساختمان باید با توجه به شرایط محیطی و آب و هوایی منطقه انتخاب شود. سر ادامه اصول و ضوابط طراحی نما را بررسی می کنیم و 20 شبیه نمای ساختمان مسکونی که با توجه به سوی ضوابط طراحی اسم شده اند را رد می دهیم. به دلیل بهرهمندی از مصالح مختلف، در سبک مدرن شاهد تنوع چشمگیر مثل ترکیب آجر و بتن، ترکیب سنگ و آجر، ترکیب نمای کامپوزیت و شیشه و… نمای سایدینگ به نمای ساختمان هایی گفته می شود که در آن انواع مختلف مصالح ساختمانی بر روی سقف یا نمای خارجی ساختمان ها بکار می رود.

قیمت اجرای نمای خشک

برای نمونه، اگر شرایط آب و هوایی یک منطقه ناپایدار است و در آنجا بارش باران زیادی اتفاق میافتد باید متریال انتخابشده مقاومت بالایی داشته باشد تا به جلوه ساختمان آسیبی وارد نشود و بافت ساختمان تا سالها پابرجا باقی بماند. قبل از سنگ کاری نما و خرید سنگ باید به بررسی کانی های آن پرداخته شود.سنگ هایی که دارای کانی آهن هستند مقاومت بالایی در برابر فرسودگی ندارند و در برابر آب و هوا اکسید می شوند.علاوه بر آن اگر ناخالصی در قسمتی از سنگ دیده شود می تواند منجر به تخریب آن گردد. البته همانطور که اشاره شد متریال شیشه قابلاستفاده در هر ساختمانی نیست و باید بعد از تأیید کارشناس نسبت به اجرایی کردن آن اقدام کرد. از قابلیتهای ویژه این کامپوزیت میتوان به مقاومت آن در برابر حرارت و صوت، رنگهای زیبا، نصب راحت و سریع و همینطور طول عمر بالای آن اشاره کرد. همانطور که اشاره شد برخی از متریالهای ساختمانی مانند آجر، سیمانسفید و بایرامیکس از قیمت مناسبی برخوردار هستند و درعینحال کیفیت بالایی هم دارند. C​onte nt has been gen erat᠎ed by behsaznama Conte nt G en​er at or Dem᠎oversi on!

نمای خشک سنگ

سیمانسفید یکی از متریالهای مورداستفاده در طراحی ساختمانهای مدرن است. ضمن اینکه، ماندگاری سیمانسفید بالا بوده و نصب آن در مدتزمان کوتاهی صورت میگیرد. اجرای واترجت بر روی سطوح نمای کنیتکسی در هر شش الی یک سال یه بار پیشنهاد می شود زیرا این کار موجب جلوگیری از تخریب نما و همچنین کثیفی سطوح نما می شود و در نتیجه موجب ماندگاری بهتر نما میشود. این سیستم روکشی ظاهر بسیار گران قیمت و طبیعی به سازه ساختمان می بخشد و همچنین دارای ارزش ماندگاری بالاتری است. معایب عمده روکش شیشه ای هزینه بسیار بالا و پیچیدگی نصب آن است که اغلب به سیستم ها و روش های پیچیده ای برای ایمن سازی آن در محل نیاز دارد. یکی از مواردی که در تامین نور ساختمان نقش به سزایی دارد پنجره است به همین دلیل در این نوع طراحی، از پنجره های عمودی و افقی به نحو گسترده ای از کف تا سقف استفاده می شود که ورود نور طبیعی به عمق فضاهای خانه احساس شود. سنگ کوارتزیت:این سنگ با ظاهر زبر و بلوری خود قابل شناسایی است.کوارتزیت را بخاطر ظاهر زبر آن بیشتر در ساختمان های ارزان قیمت و روستایی به کار می برند.رنگ آن بیشتر قهوه ای سوخته،سرخ،خاکستری و قهوه ای است.

اتصالات نمای خشک

امروزه به دلیل بهتر شدن سلیقه ها و همچنین بیشتر شدن تجهیزات جنس نماهای مختلفی در نماهای ساختمان ها مشاهده می کنید که بسیار زیبا و جداب می باشند.این نماها پس از مدتی به دلیل آلودگی ها و کثیفی ها جرم آلود می شوند و جرم های موجود در سطوح نما باعث کدری و چرک آلود دیده شدن نما می شود. نحوه پیادهسازی و نصب نمای چوبی هم بسیار آسان بوده و با سرعت بالایی میتوان آن را نصب کرد به همین خاطر هزینه اجرایی آن نسبت به دیگر نماهای ساختمانی کمتر است. سنگ ها از مصالحی هستند که هم در طراحی داخلی ساختمان و هم در نمای بیرونی ساختمان میتوان از آنها استفاده کرد. از طرفی هم نمای بیرونی ساختمان باید با خود اجزای داخلی ساختمان هم هماهنگی داشته باشد و بر اساس سبک ساختمان انتخاب شود. باید متریالی برای نمای بیرونی ساختمان انتخاب کنید که با سایر ساختمانهای اطراف هماهنگی داشته باشد. سنگ تزئیناتی ارزان را از تراورتن و سنگهای گران قیمت را از گرانیت و مرمر انتخاب می کنند.سنگ پلاک را برای تزئینات داخل و خارج ساختمان و در کف،دیوارپله،کف پنجره،کنار و زیر دیوار گچی و.وسایل تزئیناتی نظیر گلدان،شمعدان،جدول و جوی و غیره استفاده می کنند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اتصالات نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید