اینجا 7 روش بهتر نما خشک

از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. 3. سومین ویژگی از ویژگی های مهم نمای رومی، در رابطه با دیوارها هست. از دلایل وسعت کاربرد این نما در انواع ساختمان های با کاربری های مختلف، انعطاف پذیری و ویژگی های خاص این نما می باشد. شرکت ایناب به عنوان یکی از شرکت های باتجربه و با سابقه در زمینه اجرای نمای کامپوزیت با استفاده از افراد متخصص و با تجربه آمادگی اجرای نمای کامپوزیت را در هر سطح و متراژی را در سراسر کشور دارد.نمای کامپوزیت برای ساختمان های با کاربری های مختلف در سراسر کشور و همچنین دنیااستفاده می شود. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند.

اضافی در ساختن زندگی تخفیف هزینه اجرای نمای خشک

با این اتصال های شیشه ای قابلیت ایجاد هر نوع نمای شیشه ای نظیر سقف های شیبدار, نمای خشک نمایان سقف های گنبدی شکل و غیره به وجود می آید. همراه با سقف ، یکی از مهمترین عناصر یک ساختمان است ، زیرا به عنوان مانع اصلی در برابر عناصر آب و هوایی خارجی عمل می کند که می تواند به سلامت سازه آسیب برساند ، مانند باران ، برف ، باد ، یخبندان ، خورشید و غیره . این اصطلاح غالباً فقط برای نمای اصلی یا جلوی خانه به کار می رود. یکی از اصلی ترین کاربردهای بتن نمایان یا بتن نما در نمای ساختمان می باشد. بتن اکسپوز به معنی بتن نما یا بتن نمایان نوع جدیدی از بتن است که با تغییر در مواد ترکیبی و روش تولید آن محصولی جدید با کاربردهای جدید ایجاد شده است. یکی از پرکاربردترین متریال های ساختمان بتن می باشد که با پیشرفت علم مواد و شیمی کاربردهای جدیدی از بتن به وجودآمده است. این بتن دارای سطحی صیقلی و صاف است، به گونه ای که امکان اجرای پوشش دیگری روی سطح آن وجود ندارد. در داخل مجتمع نیز وجود وید مرکزی که دارای خطوط منحنی و نرم است امکان سهولت در حرکت و تردد برای مراجعه کنندگان را فراهم آورده است.

امروزه استفاده از سنگ های تراورتن و گرانیت به دلیل دارا بودن تنوع در طرح و رنگ توانسته در میان دیگر سنگ هایی که می توان به عنوان سنگ نما از آنها استفاده کرد جایگاه خوبی را کسب نماید . نمای جی اف ار سی یکی از جدیدترین و بهترین متریال های نمای ساختمان هست که استفاده از آن در دنیا رو به افزایش است. سبب افزایش کارایی عایق حرارتی در مقایسه با نمای معمول می شود. در نماهایی که دچار فرسودگی شدهاند، با عملیات بازسازی میتوان پوسیدگی را متوقف کرده و طول عمر آن را افزایش داد. قیمت نمای خشک سرامیک با توجه به دتایل اجرای سرامیک خشک و مقاومت شیمیایی بالای آن در برابر خش، خوردگی و مواد اسیدی و بازی، که به طول عمر مفید و بالای اجرای نمای سراميک خشک میانجامد بسیار مناسب است. در اجرای نمای این ساختمان، از نمایی مدرن با ترکیبی از شیشه و متریال های محتلف استفاده خواهد شد. این چهار موردی که اشاره شد مهمترین برگ خریدهایی هست که باید در طراحی و اجرای نمای ساختمان هتل رعایت شود. در سیستم اجرای نمای خشک آجری برای اتصال آجرها به هم از ملات استفاده نمی شود و از اتصالات خاصی چون گیره ها و یراق آلات استفاده می شود.

نصاب نمای سرامیک خشک

اما علاوه بر این متریال، به اتصالات هم نیاز داریم. مصالح نما و اتصالات : برای مصالح نما از هر گونه مصالحی که قابلیت اجرا به صورت خشک دارند از جمله سنگ، ورق کامپوزیت، ترمووود، سرامیک خشک پرسلانی، شیشه، کاشی، آجرهای سفالین و … قطعا یکی از رایجترین و شاید معتبرترین روشها برای اجرا کردن طراحی آجری هر نوع ساختمانی، روش خشکه چینی آجر است. امروزه یکی از متداولترین نماهای مدرن ساختمانی، طراحی و اجرای نماهای شیشه ای با سیستم فریم لس میباشد. نمای بیرونی مانند یک لایه محافظ برای ساختمان ها است و در نظر گرفتن نکاتی در انتخاب و اجرای نمای ساختمان بسیار اهمیت دارد: در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی ساختمان، تعداد طبقات ساختمان و … یک نما باید کاربردی، بادوام و از نظر زیبایی شناسی بینقص باشد. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. Th is c ontent has been gener᠎ated by behsaznama  Conte nt Generator DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید