{آیا می‌توانید} A نمای مدرن Professional را ببینید؟

طراحی نمای مدرن ساختمان موضوع این مقاله از هلدینگ ساختمانی سپنتا میباشد، درواقع طراحی نما فیلدهای متفاوتی دارد که نمای مدرن یکی از جدیدترین های آنست، اگر به حوزه معماری و طراحی نما علاقه مند هستید، بدون شک خواندن این مقاله اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرارخواهد داد. در رابطه با قوانین شهری در طراحی نمای مدرن این مجموعه با سابقه پیاده سازی نماهای مدرن شهری و اطلاعات کامل نسبت به تغییرات اخیر قانونی در انجام پروژه موردنظر شما کمک بزرگی می کند. ما در این مقاله سعی میکنیم در مورد ابعاد و ویژگی های نمای مدرن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم تا با مطالعه و بررسی آن به بهترین انتخاب در متریال و نوع نما و چگونگی اجرا و پیاده سازی آن برسید. بتن اکسپوز به معنی بتن نما یا بتن نمایان نوع جدیدی از بتن است که با تغییر در مواد ترکیبی و روش تولید آن محصولی جدید با کاربردهای جدید ایجاد شده است. چه نوع سنگی مقاوم است؟ نمای ساختمان:برای نمای ساختمان از سنگ های بادوام و مقاوم استفاده می شود تا در برابر عوامل مختلف محیطی دچار آسیب نشوند.شرایط متغیر جوی،تابش نور خورشید،یخبندان،گرد و غبار،باران های اسیدی،آلودگی هوا و از جمله عواملی هستند که بر مقاومت سنگ اثر می گذارند.

اجرای نمای خشک در ایران

 Po​st w​as g​enerat᠎ed with behsaznama᠎ C​on​te nt Gener ator DEMO .

اجرای این نما با هر دو متریال زیبایی فرومايه به مقصد جفت فردار خود را دارند .این نما با سیمان سفید نیز زیبایی مخصوص به طرف نفر مقاوم سوگند به لهنه دارد و گروهی از افراد این نما را براي نمای رومی سنگی بیشتر ترجیح میدهند. سنگ هایی که در ساختمان به کارمی روند با نام های سنگ قواره،سنگ بادبر،سنگ لاشه،و سنگ پلاک شناخته می شوند.سنگ هایی که در ساختمان به کار گرفته می شوند یا به یکی از صورت های طبیعی می باشند؛ مانند: «قلوه سنگ»،«کار شده» و «بادبر و خرد» یا از معدن حاصل می گردد که باید جهت مصرف در ساختمان آماده شود که این آماده سازی معمولاً به دو صورت کار شده و خرد شده (شن و ماسه) صورت می نصاب نمای خشک پذیرد. نما بیان کننده هویت یک ساختمان می باشد. به بیان ساده، بروز شدن معماری از جمله فاکتور هایی است که اثر خود را سبک جدید و مدرن طراحی نمای ساختمان نشان می دهد. در متریال نما، با استفاده از یک ریتم با الگویی گرافیکی از فریم های عمودی استفاده می شود.

این نما از پروفایل های آلومینیومی طراحی شده و با شیشه فضای بین فریم های آلومینیومی پر می شود. در صورتی که می خواهید چنین نقشه ای را در نمای مدرن ساختمان اجرا کنید، توصیه می شود ساختمان را در قالب یک حجم یکپارچه از کنار هم قرار گرفتن چند مکعب در نظر بگیرید و ترکیب آن ها را به بهترین شکل تصور کنید. سنگ لایم استون:این گونه سنگ ها به نسبت سنگهای تراورتن و مرمر به لحاظ زمین شناسی جوانتر بوده و در معرض فشار و دمای بالا قرار نگرفته اند.از این رو سنگ های کاملاً رسوبی محسوب می شوند.این سنگ ها به نسبت مرمریت و تراورتن بیشترین جذب آب را دارند و در مقابل فرسایش مقاومت کمتری دارند. از عوامل طبیعی که روی این موضوع اثر می گذارند،ساخت،بافت و ترکیب کانی شناسی را می توان نام برد.موقعیت نصب سنگ در ساختمان و کاربرد آن نیز عامل دیگری است که روی دوام سنگ موثر است.علاوه بر این،شرایط آب و هوایی نیز بسیار مهم است.در آب و هوای گرم و مرطوب،هوازدگی شیمیایی و در آب و هوای سرد و خشک،هوازدگی فیزیکی مؤثرتر است.

نمای برخی ساختمان ها را می پسندید و برخی دیگر را دوست ندارید. در طراحی نمای مدرن ساختمان، فاکتورهایی استفاده می شود که شامل محدوده وسیعی از کانسپت های طراحی معماری هستند. این سبک از طراحی در مخالفت با سبک های قدیمی، که با تزئینات پیچیده دیزاین میشدند، روی کار آمد،حال آنکه زیبایی یک نمای مدرن در طراحی ساده و بی تکلف آن است؛ عواملی چون تغییرات آب و هوا، فناوری های روز و مقررات جدید، منجر به تغییر در سبک و طراحی ساختمانها و رویه حرفه ای در ساخت و ساز شد. در معماری مدرن، کلیه نماها به طرف ساده بودن میل پیداکرده است و به شدت مورد استقبال افراد میباشد، فضاهای ساده و هماهنگ، پنجره های غالبا یکپارچه و استفاده از مصالح محدود، خصوصیات بارز طراحی نمای مدرن ساختمان هستند. مصالح به کار برده شده در طرح های مدرن، غالبا بتن، سنگ، چوب، فلز و شیشه می باشند. به جرات می توان گفت شما کلیه ساختمان هایی را که به آن ها می روید، توسط نمایشان به ذهن می سپارید. در صورتی که بخواهیم از دید گذر زمان و تغییر سبک های معماری به این مسئله بنگریم، مسئله هویت در نما طی دوره های گوناگون تعریف های مختلف اما مرتبط به خود می گیرد. This po᠎st has been generated ᠎with t᠎he ᠎help ​of behsaznama Con tent Gener᠎ator D emov᠎er sion.

دیدگاهتان را بنویسید