{آیا می‌توانید} A اجرای نما Professional را ببینید؟

وجود تفاوت در روش اجرایی مابین سیستم نمای سنتی و سیستم صنعتی کنونی ، و نیز تنوع بالای مصالح نما که انتخاب هر یک از آنها ، تعیین کننده نوع پایان کار نمای خارجی ساختمان می باشد ، ما را بر آن داشت تا مصالح پوشش خارجی ساختمان را به عنوان موضوع پایه مبنا قرار داده و به همراه سیستم های اجرایی نما ، آن را مورد مطالعه قرار دهیم. در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. غلاوه بر اهمیت پاکیزگی نما و محیط زندگی ، با شستشوی نما بدون داربست توسط واترجت و پاشش آب با فشار 200 بار از آسیب های به وجود آمده توسط عوامل مخرب نظیر افت ها – گردو غبار و چربی ها – فضولات پرندگان که دارای خاصیت مخرب و برجای ماندن در سطح نما میباشند و نمای ساختمان را از بین میبرند جلوگیری کرد.

نصاب نمای خشک

اغلب آنها را با 4 بولت به کفپوش زیره نرده وصل می شرکت اجرای نمای سرامیک خشک کنند. از آنجایی که جنس هندریل در مدل های ذکر از فها می باشد دوام بیشتری داشته و در صورت خراب شدن هزینه های تعویض و یا تعمیر آن نسبت به نرده چوبی و سنگی کم تر خواهد بود. البته باید به این موضوع توجه داشت که هر چه مصالح رویه در ابعاد بزرگتری استفاده شود، میزان هزینه مصالح زیرسازی کاهش می یابد. ازآنجاکه ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بر روی یکلایه زیر سازd (آهنی یا چکمهای) نصب میشوند، یکلایه هوا بین بدنه اصلی ساختمان و نما قرار میگیرد که همین مسئله باعث میشود ساختمان با هزینه کمی عایق صوتی شود. شستشوی نمای دیوار و اجرای نانو نمااز مواد نانو علاوه بر شستشوی نمای ساختمان و ابگریز کردن سنگ نما در منازل و رستوران ها و لوکس اتومبیل استفاده میشود. این امر موجب بلند شدن کثیفی ها از روی سنگ یا آجر می شود و سطوح تمیزی که به اثر جرم ها پوشیده شده بودند نمایان می شوند و نمایی زیبا را برای شما به ارمغان میاورند. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. Th​is art᠎ic​le h as been w᠎ri tten ​wi᠎th the he᠎lp  of behsaznama  Conte nt Generator ​DE MO​.

سرامیک نمای خشک

تعرفه و قیمت شستشوی نما به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به چند مورد از ان اشاره می کنیم. شرکت کار در ارتفاع آرین ایراتا خدمات شستشوی نمای ساختمان را در تمامی محله های کرج با بهترین قیمت ممکن به صوت کاملا تضمینی و حرفه ای برای مشتریان خود انجام میدهند. علاوه بر آن، باد در ارتفاعات میتواند به سازه آسیب بزند، استحکام نمای آن را کاهش دهد و حتی باعث سقوط آن شود. در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی سطح رویه انجام می گیرد. جالب و در عین حال لازم است بدانید که دسته بندی نمای خشک ساختمان بر دو اساس قابل انجام است. اشاره کرد. این از انواع نما خشک ساختمان بر اساس مصالح استفاده شده. نمای خشک از لایه های متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان می شود که همه لایه ها به وسیله سازه های فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شده اند. سبب افزایش کارایی عایق حرارتی در مقایسه با نمای معمول می شود: نمای بیرونی از دیواره ساختمان جداست و همین امر سبب جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و برخورد مستقیم قطرات باران به دیوار ساختمان می شود و در واقع از ساختمان، همچون سری، در برابر عوامل جوی محافظت می کنند و به عنوان حایلی بین داخل و خارج ساختمان عمل می کند.

یان بست ها را همرنگ سطح رویه، رنگ کرد.

در نمای خشک مصالحی که پوسته ساختمان را تشکیل می دهند، به اندازه ای از دیواره اصلی فاصله دارند. با استفاده از سیستم های نصب نمای خشک، می توان به راحتی ناشاقولی های موجود در دیوارهای ساختمان را پوشش داد. می توان جهت جلب توجه کمتر، قسمت های نمایان بست ها را همرنگ سطح رویه، رنگ کرد. از دیگر اجزای تشکیل دهنده نما خشک ساختمان می توان به فضای تهویه اشاره کرد. اجرای نمای خشک ساختمان این مشکلات را رفع میکند. نیاز به رنگ آمیزی دارند، کار نقاشی آنها را پیش از شروع به نصب کاغذ دیواری تمام کنید تا بعدا نگران پاشیده شدن رنگ روی کاغذ دیواری ها نباشید. اشاره کرد. تعدد و تنوع این مصالح موجبات گستردگی تنوع رنگ و بافت در این نوع نمای مدرن را فراهم ساخته است. برای اطلاعات بیشتر از رزین کاری نما با راپل هم خواب هم آغوشي شما می توانید مقالات پیشین سپري شده ماغ را قرائت کنید. همان طور که قبلا ذکر شد، می توانید برای پوشش زیر سقف از لمبه نما استفاده کنید. در این حالت از کمترین میزان مصالح جهت زیر سازی نما استفاده میشود. این جزء در زیر کار قرار گرفته و به صورت کاملا مستقل و توسط چسب و یا اتصالات مکانیکی به بنا وصل می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید