آیا این کرتین وال Thing در واقع آن سخت

در مورد تفاوت میان نمای فریم لس و فیس کپ در نمای کرتین وال، باید دید بیرونی نما را در نظر گرفت. در بسیاری از شهر های بزرگ جهان، ضوابط و مقررات ویژهای در ارتباط با سیما و کالبد شهر وجود دارد و گروهی از برجستهترین افراد با تخصصهای مرتبط هنر زیبا سازی و زیبایی شناسی به کنترل طرح های بزرگ و کوچک معماری و شهری از نقطه نظر هماهنگی نمای بیرونی ساختمانها و محیط شهری یعنی از جنبه های رنگ، حجم، مصالح مناسب، فضای پر و خالی نما، رعایت اصول هماهنگی و تناسبات و… های ساختمان چه وضعی دارد؟ طراحی نمای شیشهای ساختمان از این سیستم بیشترین سطح شیشه بر روی نما را به همراه خواهد داشت و نما به صورت یکپارچهتری دیده خواهد شد. بیشترین مشکل زمانی است که ورودی وسایل نقلیه به حیاط پارکینگ با ورودی خود ساختمان یکی شود. بیشترین کاربرد هندریل در بالکن ها، استخرها، راه پله و بخش جلویی پنجره هاست. امروزه شیشه های سکوریت به عنوانِ درهای ورودیِ شیشه ای، پنجره ها و نورگیرها در چهارچوب هایِ فلزی و چوبی و نیز برای پوششِ نمای ساختمان ها و پنجره های دوجداره کاربردِ وسیعی دارند. نما بیرونی معمولاً شامل عناصر طراحی مانند قرار دادن پنجره ها یا درها می شود.  A᠎rt᠎ic le was cre​ated wi th t he  he​lp  of ᠎behsaznama ᠎Cont ent Genera​tor DEMO᠎!

قطعات نمای خشک

تمام آنچه شما نیاز دارید یک معمار و طراح خوب برای طراحی چنین نمای بیرونی است. زیرا بناهای بسیاری در شهرها وجود دارند که نیاز دارند تا با نمای دیگر محیط خود هماهنگی خاصی داشته باشند. انتخاب نمای مناسب برای هر ساختمانی با توجه به کاربری و بسیاری از عوامل دیگر امری کاملا تخصصی است. در نماهای سنتی ،طراحی نما بر اساس فاکتورهای استاتیک یا ایستا ، صورت می گرفت که هیچ گونه انعطافی جهت سازگاری نمای ساختمان و همچنین واکنش مناسب در شرایط متغیر، وجود نداشت. یکی از سبکهای طراحی نمای ساختمان، سبک نمای سبز است؛ نمای سبز ساختمان که یکی از زیباترین نماهای ساختمانی و آپارتمانی است جلوه خاصی را به ساختمان شما میدهد. نصب آلاچیق به دو صورت یکی متصل به ساختمان در محیط تراس و دیگری در محیط باغ که از ساختمان فاصله دارد، اجرا میشود ولیکن آنچه در مورد اجرای آن مشترک است امکانات رفاهی آن میباشد. برای نمای سبک وزن دو نوع ساخت وجود دارد: دیوار پرده ای و نمای تابلویی.

اما زمان گذشت و انسان رنگ و طرح و نقش را نیز با شیشه درآمیخت و از این راه محیطِ خود را به کمک شیشه زیباتر ساخت. میتوانند همگن باشند چون با استفاده از زبانی مشترک روی بدنه اجزا شهر اجرا می شوند و اما از آنجا که هر کدام از این فضاها به کمک این زبان، مقاصد و نیازهای خود را بیان می کند، ناهمگن هستند. از آنجا که کیفیت محصولات تولید شده آزبستی با فرآیند هات چک با هیچ یک از محصولات مشابه قابل رقابت نبود ، علی رغم مشخص شدن سرطان زایی آزبست ، تا سال ها ی زیادی این محصول در کشور های پیشرفته نیز تولید می شد .در محدوده زمانی دهه 1970 تا اواخر دهه 1980 میلادی فناوری کاربرد الیاف غیر سمی و سازگار با فرایند هات چک کشف شد از آنجا که هیچ یک از الیاف طبیعی و مصنوعی به تنهایی تمامی خصوصیات آزبست را نداشتند ، بنابر این برای جایگزینی آزبست از هیبرید الیاف با مدول زیاد و کم به ترتیب , نمای مدرن به عنوان تقویت کننده و کمک فرایند استفاده گردید .

 Th is content h as be en generated ​by behsaznama Content Generator ᠎DEMO᠎!

دتایل اجرای نمای خشک

از آنجا که طبقه همکف ساختمان قسمت اتصال به زمین یا کف پیاده رو است، به صورت قابل توجهی در معرض دید قرار میگیرد. از این رو نمای این قسمت پر اهمیت است و مصالح مورد استفاده در این قسمت باید نسبت به بقیه ساختمان با دوامتر و مستحکم تر باشد تا عابر در نگاه به نمای ساختمان احساس ثبات کند. همان طور که می دانید استان البرز (کرج) یکی از محله های بسیار پر تردد و شلوغ می باشد که موجب آلودگی هوای کرج همانند تهران شده است و آلودگی هوا موجب شده تا دوده ها به مرور زمان به سطوح نمای ساختمان ها نشسته و نفوذ کنند. البته در سالهای اخیر در شهر تهران هیچ ساختمانی بدون نماسازی نبوده است، لیکن این مساله در شهرستانها همچنان انجام میشود. ماند. گاه نیز ورودی یک ساختمان مسکونی بیش از حد پرتجمل است، بهنحوی که عملکرد ساختمان را دگرگون میسازد. این اجزا در صورت رعایت مسایلی که پیش از این نیز به آن پرداخته شد میتوانند با یکدیگر نقاط اشتراک جالبی داشته باشند که نمی توان وجود آنها را نفی کرد. در اعصار مختلف بازشوها به شکل مشابهی در سطح نما قرار میگیرند و تنوع در قرار گیری آنها تابع عوامل داخلی چون بزرگی ساختمان، عریض بودن آن و یا عوامل اقلیمی چون جهت قرارگیری و محل قرارگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید