آیا این اجرای نما Factor واقعا این سخت

این نوع نما از جذاب ترین نماهای مدرن است که تولید آن به صورت کاملا صنعتی است و با شرایط تعبیه ای که دارد، انعطاف پذیری بسیار ویژه ای در برابر زلزله و نشت های احتمالی ساختمان پیدا می کند. شیدردوکی آلومینیومی، که با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف با استفاده از پایه های آلومینیومی و درپوش تعبیه شده و نگهدارنده،کمک بسیار شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده اند. لاستیک های مخفی در این فریم ها برای هوابندی و آبندی نما تعبیه شده است تا شیشه به آسانی روی آن ها قرار بگیرد. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، و حذف دیوارهای ضخیم باربر و ورود سیستم سازه های فولادی ، از محدودیت های طراحی و اجرای نما کاسته شد و امکان ساخت نمای شیشه ای فراهم گردید ، که این امر به دنبال ایجاد شفافیت بیشتر در ساختمان و منحصر به فرد شدن نما ، مورد استقبال طراحان و معماران برجسته قرار گرفت. از عوامل تاثیرگذار روی قیمت نمای کرتین وال، وزن پروفیل و سازه ها، نیروهای وارده و سیستم سازه ای بکار رفته هستند. نمای بایرامیکس را از ملاتی درست می کنند که شامل رزین های طبیعی و مصنوعی و سنگ دانه ها، رنگ و مواد دیگر است و دارای مزایایی از قبیل: شستشوی آسان، تنوع زیاد است.

روش اجرای نمای خشک

این سیستمهای نمای شیشه ای توانایی مقابله در برابر بادهای شدید را دارند و همچنین در برابر سرقت ایمن هستند. پرطرفدارترین و اغلب گران ترین نوع نما (قیمت شیشه اسپایدر با شیشه لیمنت گران تر اما اصولی تر از ۱۰ میل سکوریت است کهِ موجب می گردد در صورت شکستگی شیشه اسپایدر پخش نشده و در جای خود بماند) همین سیستم شیشه ای نمای اسپایدر است. استفاده از نمای شیشه ای اسپایدر به عنوان نمای فروشگاه ها و ساختمان های تجاری بسیار رایج است. کرتین وال به عنوان یکی از پر استفاده ترین انواع نمای شیشه ای که اکثر کارفرمایان همواره استفاده از این نما را خواستار هستند، از نظر اقتصادی به صرفه است. اما با دقت مدخل طرح درمییابیم که حیاط جنوبی نه خودْ ثمن و تفریط اعتذار ضرور درای حدِ یک اختتامیة حیاتی را دارد و نه تک را به سمت جای مهمی میرساند. اما در رابطه با قیمت کرتین وال کمی موضوع مفصل تر می شود. تفاوت دو سیستم اول در بهره گیری از درپوش در فیس کپ و نبود آن در کرتین وال فریم لس است. تفاوت عمده ای که میان این سیستم با سایر سیستم های کرتین وال وجود دارد، آماده شدن در کارخانه و سپس قرارگیری روی نمای ساختمان به صورت پازل است.

این متریال ازنظر جنس، مقاومت و هزینه خرید و نصب با یکدیگر تفاوت داشته و هرکدام مشخصات و خصوصیات منحصربهفردی دارند که ما در ادامه مطلب از شرکت ساختمانی و برج سازی بتیس، انواع متریال تولیدشده برای نمای بیرونی ساختمانها را به شما عزیزان معرفی میکنیم. یعنی این سازه تحمل وزن خود را دارد و در واقع هیچ بار اضافی ای به ساختمان وارد نمیکند. در این نوع نما شیشه ها تنها با چسب سیلیکون آب بندی می شوند. وجود نمای شیشه ای دوم برای ساختمان باعث محافظت و عایق بندی ساختمان در برابر شرایط جوی، محیطی و آلودگی صوتی می شود. در طراحی نمای هوشمند پایدار می توان به میزان تعامل آن با عوامل محیطی اشاره کرد. نمای کرتین وال مزایای زیادی دارد که یکی از این مزایا این است که می توان با استفاده از نرم افزارهای مخصوص، فشار باد و فشار بار مرده روی نمای شیشه ای ساختمان را محاسبه کرد که با این شیوه ایمنی نما در برابر مخاطرات جوی از جمله باد و باران بسیار بالا می رود. نمای اتیکس در واقع نوعی عایق ساختمان است که از سه سطح عایق و پوشش رویی تشکیل شده و عایق های این نما فوم پلی استایرن منبسط و پشم معدنی است و رویه سطحی و پوشش آن از آجر لعاب دار یا چوب، فلز و اندود است قسمت عایق آن میزان زیادی هزینه سرمایش و گرمایش ساختمان را کم می کند.

 This post h as be en gen​erated with behsaznama Content  Genera᠎tor ​DE MO!

در سیستم یونیتایز شما این امکان را دارید تا در حین اجرای ساختمان و بعد از تکمیل شدن هر مرحله، نمای آن مرحله را هم نصب کنید. ساختار این نوع نما از دو لایه شیشه سکوریت 6 میلیمتری فلوت استاندارد درجه یک تشکیل شده که یک لایه طلق 52/1 میلیمتری هم میان این دو شیشه سکوریت گذاشته می شود. این نوع نما در ساختار خود شیشه لمینت شده دارد. همچنین نمای شیشهای بالکن باید در برابر برخورد اجسام و تغییر ناگهانی دمای هوا نیز مقاوم باشد به همین دلیل نیز در این نوع نماهای شیشهای مدرن از شیشه سکوریت قیمت اجرای نمای خشک آکات استفاده میشود. اولین سازندگان این نوع نما، متخصصان آلمانی بودند. اجرای کرتین وال در سیستم های مختلفی انجام می شود و این نوع نما تنوع بالایی در مدل دارد. با توجه به ویژگی های هرکدام از سیستم ها شما می توانید سیستم متناسب با شرایط پروژه خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید