آنچه درباره کرتین وال نمی دانید

که ادامه به آن می پردازیم.میزان دسترسی به مصالح مورد استفاده در نما یکی از این عوامل است در مناطقی که دسترسی زیادی به مصالح به کار رفته دراین نما وجود دارد قطعا این نما ترجبح بیشتری دارد. اما وقتی نوبت به نگهداری می رسد، چوب نیاز به نگهداری بیشتری دارد، یعنی یک درمان شیمیایی سالانه برای محافظت در برابر موریانه ها. همه چوب هایی که در این سبک از نما به کار برده میشوند، در کوره هایی مخصوص و با استفاده از نرم افزار های پیشرفته، در دمای بسیار بالایی به چوب ترمو تبدیل و کلاس بندی میشوند. امروزه از آنجایی که دنیا از نظر فناوری بسیار پیشرفت کرده است، ما خدمات تجسم معماری و رندر سه بعدی را داریم که برای صحنه سازی و تجسم فضاها قبل از ساخت استفاده می شود و به این ترتیب دنیا در زمینه معماری پیشرفت می کند و معماری مدرن را جایگزین معماری سنتی می کند. این امر منجر به ایجاد اشکال ابتکاری در ساخت و ساز با استفاده از مواد جدیدی مانند بتن، فلز و شیشه شد.در حال حاضر، انواع نامتناهی از طرح های خانه هایی با نمای مدرن وجود دارد. نمای معبد لوتوس هند و معماری داخلی آن توسط فریبرز صهبا در شرق محل نهرو، به شکل گل نیلوفر آبی ساخته شده و آخرین معبد از هفت معبد بزرگ بهایی است که در سراسر جهان وجود دارد. This c onte​nt w as done  by behsaznama C ontent Generat᠎or D emover sion .

نمای خشک در ایران

معبد نیلوفر آبی هند در سال 1986 تکمیل شد و در میان باغ های سرسبز محوطه سازی شده قرار دارد.این سازه از سنگ مرمر سفید خالص تشکیل شده است. تعریف “معماری پوست و استخوان از میس ون دروهه” سیستم های دیوار پرده ای را توصیف می کند که امروزه در بسیاری از ساختمان ها اعمال می شود.”فرم از كاركرد پیروی میكند” از اصول مهم مدرنیسم می باشد، به این معنی كه طراحی باید مستقیماً از هدف مشتق شود. در صورت شکستن ، این شیشه ها تبدیل به خورده شیشه های مربعی می شوند که آسیب رسان نیستند . کلمه ی “مدرن” به معنای آنچه که مربوط به زمان حال است، می باشد. طراحی نمای مدرن برج خلیفه توسط تیمی از معماران برتر انجام شد و برج خلیفه بلندترین ساختمان مدرن جهان است و این ساختمان که واقعاً یک شاهکار مهندسی است، نمایانگر قلب و روح مفهومی شهر دبی می باشد.با ارتفاع 828 متر، این سازه باشکوه در کنار دبی مال واقع شده و از زمان افتتاح در سال 2010، بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. از آنجا که نصب آن با استفاده از نوعی چسب مخصوص با حلال آب انجام می شود هیچگونه بوی زننده ای در محیط ایجاد نمی کند و لکه های احتمالی چسب پس از اجرا به راحتی با یک اسفنج خیس تمیز می شوند.

شرکت طراح و مجری نما بعداً|9 روش‌ها فورا شروع ترفیع کرتین وال}

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب روش اجرایی و نوع نمای کرتین وال موثر است، میزان تبادل انرژی (UW ) ساختمان است که این امر باید با توجه به سیستم گرمایش، سرمایش و تهویه هوا، باز یا بسته بودن محیط اطراف ساختمان و موقعیت ساختمان انجام شود. در سال های اخیر معماران به طراحی نمای هوشمند و نمای دینامیک، گرایش پیدا کرده اند، از آن جایی که نمای ساختمان به عنوان بیرونی ترین بخش یک ساختمان در تماس مستقیم با محیط قرار دارد، در نتیجه نقش مهمی در کنترل و هدر رفتن انرژی دارد. از متریال هایی مانند چوب، آجر و سنگ به روش های ساده استفاده می شود که منعکس کننده زیبایی شناسی مدرن است.در نمای مدرن این امکان وجود دارد که به استفاده ار مصالح نوین فراتر از استفاده سنتی آن فکر شود. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که فرد اجرا کننده کار هم باید از تجربه و حرفه بسیار بالایی برخوردار باشد و در زمان اجرای کار از روش هایی استفاده کند که موجب از بین رفتن جرم ها تا حد ممکن بشود.

آیا نمای مدرن هرگز خواهد مرد؟

نمای شیشه ای بسیار مسحور کننده است. این دفتر با اجرای صدها پروژه مدرن و طراحی های بسیار زیبا و شیک در سراسر ایران و کشور عراق توانسته به موفقیتی روز افزون دست پیدا کند . در نمای مدرن سعی بر این است که از یک متریال سبک والبته با ایده های خلاقانه استفاده شودکه بتواند راحتی به شکل های جعبه مانند و هندسی طراحی شود.همچنین انتخاب دو یا سه متریال متفاوت اما هماهنگ، می تواند به نمای مدرن جلوه ای خاص ببخشد. ساختار این نوع نما پروفیل های ضخیم و قوی آلومینیومی می باشد که بعد از آماده سازی توسط نبشی های آهنی ، که دارای شیارهای لوبیایی است مستقیما به صفحه پلیت (صفحه بولت) یا شاسی نصب ، مونتاژ (شبکه) و ریگلاژ می شوند. این بتن دارای سطحی صیقلی و صاف است، به گونه ای که امکان اجرای پوشش دیگری روی سطح آن وجود ندارد. که به دلیل سبک معماری نمای مدرن این امکان وجود دارد که از متریال های نوین در طراحی استفاده شود. Con tent has be᠎en gen er​ated ᠎wi᠎th behsaznama ᠎Co​nt᠎ent Ge ne​ra​to᠎r DE​MO​.

اجرای نمای خشک در ایران

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نما خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید