آنتونی رابینز راهنما به کرتین وال

در نورپردازی نما نیز استفاده از رنگ ها، سایه ها و روشنایی ها باید از یک مفهوم و هدفی تبعیت نماید. پرکاربرد ترین سبک از طراحی نمای ساختمان، بی شک میتوان برای طراحی نمای شیشه ای فریم لس دانست. مواردی مانند نوع و کیفیت شیشه (تک جداره و دوجداره)، سکوریت یا لمینت بودن شیشه ها، تعداد شیشه نوع نمای شیشهای (کرتین وال، فریم لس و…)، مساحت و ابعاد شیشهها (ارتفاع و عرض نمای شیشهای) و ضخامت آنها و کیفیت یراق آلات به کار رفته و از همه مهم تر کیفیت محصول و نام کشور سازنده در قیمت نمای شیشه ای تاثیرگذار است. امروزه انواع نما عبارتند از فریم لیس، اسپایدر، کرتین وال و نمای دو پوسته شیشه ای. با گسترش سبک های مدرن در ساختمان ، نمای شیشه ای اسپایدر، حداکثر دید با کمترین میزان استفاده از فریم و فلزات با بالاترین سطح ایمنی و ایزولاسیون را امکان پذیر می کند. سنگ اونیکس سنگ ساختمانی اونیکس سنگی طبیعی است که از فرایند واکنش سنگ تراورتن و سنگ مرمر در طبیعت بدست می آید.از خصوصیت منحصر به فرد سنگ انیکس می توان به قابلیت عبور نور از آن اشاره نمود که جلوه ای خاص به آن می بخشد.از سنگ ساختمانی انیکس در غالب موارد در لابی ها و یا آب نماها مورد استفاده قرار می گیرد و به علت قابلیت عبور نوری که دارند با جایگزاری لامپ یا هالوژن در پشت آنها نور پردازی زیبایی را موجب می شوند. This po᠎st has  been written  by behsaznama​ Conte᠎nt G enerator Demoversion.

شرکت های نمای خشک

شکلپذیری (کارایی): به وسیله ابزار مخصوصی میتوان زوایای مختلف تا 135 درجه را در این ورقها ایجاد کرد و همچنین این ورق ها قابلیت قوی پذیری با قطر حدود 22 سانتیمتر را دارند. مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی: این ورقها به واسطه پوشش رنگ PVDF ، پایداری قوی فوقالعادهای در برابر نور خورشید، اشعه ماوراء بنفش و مواد اسیدی و قلیایی دارند. اگرچه چگالی آن تقریبا با نمونه های قبلی بتونی برابر است؛ اما نازک تر شدن جداره ها، به طرز فاحشی از وزن کل ساختمان می کاهد. با پیشرفت ماشین آلات ساخت شیشه کاربرد شیشه در نمای های مدرن ساختمان به طور روز افزونی افزایش یافته است . اما در ساخت و سازهای امروزی از گچ استفاده می شود تا اثرات را به بهترین شکل به همراه داشته باشد. نورپردازی نمای خارجی ساختمان یکی از مهمترین بخش های طراحی ساختمان به شمار می رود. نمای سرامیک خشک به علت داشتن ویژگی های مثل: مقاومت بالا در برابر شوک های مکانیکی و حرارتی (استحکام در مقابل ضربه، مقاومت در برابر تغییرات درجه حرارت و غیره)، نفوذ ناپذیری در مقابل آب، غیرقابل اشتعال بودن، عدم تغییر فیزیکی و زیبایی ظاهری در طی زمان، نگهداری آسان، قابلیت تغییر اجزاء و…

نمای خشک در ساختمان

سنگ کامپوزیت ظاهری بسیار زیبا و در عین حال بادوام دارد. سبکی وزن که مهمترین مزیت ورقهای کامپوزیت میباشد. فضای خالی پشت ورقهای کامپوزیت باعث ایجاد خاصیت آکوستیک میشود. با توجه به ضریب نفوذ حرارتی پلیاتیلن هسته مرکزی ورقها و محبوس شدن هوا در پشت ورقها، در صورت اجرای صحیح عایق حرارتی خوبی محسوب میشود. حتما توجه نمایید که هزینه شستشو نما با توجه به جنس نمای ساختمان شما و نسبت آلودگی ها و همچنین متراژ نمای ساختمان مشخص می شود و پس از بازید نمای ساختمان فیمت نهایی مشخص می شود. قیمت تمام شده بسیار مناسب: با توجه به این که این نوع نما پیش تر وارداتی بوده است و در حال حاضر در داخل کشور تولید می شود قیمت آن به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. سنگ مرمر يك سنگ دگرگونياست كه در شرايط دگرگوني ناحيه اي همراه با تبلور مجدد كانيهاي اوليه سنگ تشكيل ميشود. سنگ مرمر مي تواند از كلسيت، دولوميت، منيزيت و آراگونيت تشكيل شده باشد.

شرکت طراح و مجری نما

در این نوع نمای ساختمان جدید ؛ استفاده از متریال بسیار پیشرفته و اصلاح شده ی فلزی مخصوص نمای ساختمان؛ روشنایی و گرمایش مصنوعی را محدود و کنترل می کند و جلوه ی بصری بسیار بی نظیری را که نمونه ای بی سابقه در تاریخ معماری است، را برای شما به وجود خواهد آورد. یکی دیگر از مسائلی که در سیستمهای سنتی معمولاً دیده میشود، به وجود آمدن شکافهای غیر همسطح میباشد که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از میزان کاری اولیه صورت میگیرد و معمولاً هم بدون خراب کردن قابل اصلاح نیست ولی در روشهای اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمیشود، میتوان در موقع اجرا و حتی پس از تمام شدن کار به سادگی نسبت به میزان کاری خطاهای احتمالی حتی در حد میلی متر اقدام نمود و حتی طی سالیان بعد از استفاده نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگها یا سرامیکها و… A rt᠎ic le h᠎as ᠎been created ᠎with behsaznama Conte​nt​ Gen erat​or D em ov er᠎si on​.

انواع روش های نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از هزینه اجرای نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید