یک کتاب ایجاد کنید که والدین شما به آن افتخار خواهند کرد

یکی از نقاط قوت کتاب های کمک درسی گاج، دسته بندی و سطح بندی کردن سوالات تالیفی از آسان به دشوار است که فرایند حل تمرین را برای دانش آموزان جذابتر و آسانتر کند. موسسه مبتکران یکی از قدیمیترین منتشرکنندگان کتاب کنکور است که تاکنون توانسته ۳۲۰۰ کتاب کمک آموزشی را به بازار عرضه کند. در سرمقاله این شماره از داستان، با اشاره به نیازها و آرزوهای ادبیات داستانی آمده است: خیلی از کسانی که حال و حوصله کتاب خواندن دارند و آدمهای باسوادی به حساب میآیند، داستان نمیخوانند یا دیگر داستان نمیخوانند و تجربههایی که از خواندن داستان و رمان دارند، به سالهای دوری مربوط میشود که یا وقت اضافه بیشتری داشتهاند، یا نمونههای درستی از داستان در دسترس آنها بوده است. لحن و نوع گویش در این گروه از آیات و آیات هم­سیاق آنها در اغلب موارد گویش انتقادی و توبیخی شدید است که به نظر میرسد، مخاطب گمراه و معاند این آیات که عموماً اهل کتاب و مشرکان و کافران و منافقان میباشند، در پندارهای سقیم خود و پیروی جاهلانه از عادات گذشتگان خود پافشاری نموده­اند؛ ازاینرو، قرآن کریم با لحن تهدیدی درصدد تأثیرگذاری بیشتر و ایجاد تنبه در اذهان آنها میباشد. در این مقاله اسلوب­های گفتگویی و تعجبی و تحدی­گونه و مقایسه­ای بررسی گردیده، به نتایجی دست یافته است که مهمترین آنها عبارتاند از: در غالب موارد، ردیه با استفاده از آموزش غیرمستقیم صورتگرفته که در آیات حاوی ساختارهای گفتگویی و تحدی­گونه از آموزش با واسطه بیانی پیامبر اسلام (ص) و در آیات حاوی ساختار مقایسهای دوسویه از آموزش با واسطه دیگران استفاده شده است.

مقاله بی طرفانه 3 چیزهای جدیدی را درباره کتاب نشان می‌دهد که هیچ‌کس درباره آن صحبت نمی‌کند.

گفتوگوی فوقالعاده از ادگار دکتروف به ترجمه احمد پرهیزی، بخشهایی از کتاب «ضد سنتـبوو»ی مارسل پروست و روایتهایی از زندگی و کتابهای زکریا تامر به قلم دکتر بشار حلوم، نویسنده اهل سوریه، بخش «دیگران» این شماره از داستان را تشکیل دادهاند. کسی که انقلاب میکند، آدمی که جبهه میرود و شهید میشود، کسی که تا چند وقت پیش ربطی به جنگ نداشت و حالا در جبهه میجنگد، راوی داستان زندگی واقعی خودش است. اما مثل سفر اول، دل توی دلمان نبود که زودتر به «اورازان» برسیم، که چند ماه است برای سفر به این روستا امروز و فردا میکنیم. در ادامه چند فاکتور به شما معرفی می شود تا به راحتی بتوانید کتاب کنکور مورد نیاز خود را خریداری نمایید . چرا باید از بانک کتاب کنکور خرید نماییم؟ امروزه با افزایش روزافزون منابع درسی، بسیاری از دانش آموزان، به دنبال بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی خود میباشند. یکی از بهترین روش های خرید کتاب، ثبت سفارش از معتبر ترین سایت های ایرانی است. دليل سقوط هواپيمايش هيچگاه مشخص نشد اما در اواخر قرن بيستم و پس از پيدا شدن لاشه ي هواپيمايش اينطور به نظر ميرسد که برخلاف ادعاهاي پيشين، او هدف آلمانها واقع نشده است زيرا بر روي هواپيما اثري از تير ديده نميشود و احتمال زياد ميرود که سقوط هواپيما به دليل نقص فني بوده است.  Th᠎is  data w as g en᠎erated with t​he help  of ketabtala Content Gen er​ator᠎ Demov ersion!

کتاب می تواند برای همه سرگرم کننده باشد

گزارشی دوباره از روستای اورازان در منطقه طالقان در کنار مقدمه جلال آلاحمد بر تکنگاری فشندک و توضیح او درباره تکنگاریهای داستانی ـ اجتماعی او، در کنار گفتارهایی از موسی حقانی، سیدمهدی طالقانی، سیدمحمود دعایی، هادی خسروشاهی و یحیی یثربی، پرونده ناگفتهها درباره جلال و شمس آلاحمد را تشکیل میدهند. برای اولین بار هزینه چاپ کتاب ارزان با حفظ کیفیت و چاپ کتاب با مدرنترین متدها جهت ارائه چاپ کتاب ارزان،چاپ کتاب فوری، چاپ کتاب حتی 1 نسخه، تبدیل پایان نامه به کتاب با بکارگیری 40 هزار نیروی اداری و اجرایی جهت انجام صفر تا صد چاپ کتاب بصورت آنلاین حتی جهت عقد قرارداد و کمک در تالیف و چاپ کتاب یا ترجمه و چاپ کتاب و معرفی کتاب برای ترجمه به متقاضیان عزیز بدون محدودیت حجمی و زمینه ای چاپ کتاب با استفاده از بزرگترین تیم ویراستار، تایپست،مترجم،گرافیست و کارشناس متخصص حوزه چاپ و نشر کشور انجام شده و به این ترتیب پرداخت هزینه چاپ کتاب و کلیه مراحل چاپ کتاب و اخذ مجوزهای چاپ کتاب را بصورت موازی کاری در 3 هفته امکان پذیر ساخته ایم. رفع کلیه چالش های چاپ کتاب برای مولفین و مترجمین کشور با هر هدف و بودجه ای که برای چاپ کتاب مدنظرشان است، رسالت کاری ماست.

کتاب آنلاین چیست – و چه چیزی نیست

یک دوره 4 ساله ممکن است ما را به آرامش برساند و دیگری ممکن است ما را برای تکه نانی به جان هم بیندازد. در گفتوگوی دیگری که در این شماره داستان چاپ شده، ابراهیم حسنبیگی میگوید: 2 ـ 3 سال بعد از جنگ این نگرانی برای ما به وجود آمد که اگر اینطور پیش برود، در نهایت مثل ترکیه میشویم، منهای ارزشهای دینی و اسلامی و در آن دوره به این چیزها توجهی نمیکردند. اگر چه خواندن ممکن است سرگرم کننده ساده به نظر برسد، اما می تواند به بدن و ذهن شما کمک کند بدون اینکه حتی متوجه شوید چه اتفاقی می افتد. اما اگر 2 روز زندان برود، به روشنفکر تبدیل میکنند! در داستان «جنازه سرد آشیان» میخوانیم: مگر به این راحتی وداع میگفت این دار فانی خراب شده را؟ مگر به این آسانی فوت میکرد زیر دست یک لشکر انترن بیتجربه بیمارستانهای دولتی؟ هنگامی که وارد صفحه ای که مربوط به کتاب آنلاین مورد نظر شماست می شوید، در زیر قیمت یک بن تخفیف را خواهید دید. تعداد صفحات کتاب الکترونیکی ۱۳۸۵ صفحه که شامل حدود ۴۰۰ صفحه درسنامه و نکات آموزشی است. در لیتوگرافی ابتدا طرح ساخته و پرداخته می شود، سپس بر روی صفحه منتقل می شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کتاب با تخفیف وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید