همه کتاب درسی را دوست دارند

معاون سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی گفت: ثبت سفارش کتاب های درسی دانشآموزان پایه اول دبستان، هفتم و دهم پس از ثبتنام در مدارس امکانپذیر است. کاظم سمیری در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدیران مدارس نسبت به ثبت سفارش گروهی و اولیا دانش آموزان برای ثبت سفارش انفرادی کتابهای درسی دانش فروشگاه آنلاین کتاب آموزان اقدام کنند. اسدالله مرتضایی در گفتوگو با تسنیم درباره شرایط ثبتنام دانشآموزان کلاس اولی در سامانه ثبت سفارش کتاب های درسی اظهار کرد: خانوادهها زمانی میتوانند برای ثبت سفارش کتاب درسی دانشآموزان کلاس اولی اقدام کنند که ثبتنام اولیه در مدرسه انجام شده باشد. نظام مرادی روز یکشنبه اظهار داشت: ثبت سفارش کتابهای درسی دورههای مختلف تحصیلی صرفا از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی انجام میشود و اولیای دانشآموزان در مهلت اعلام شده جهت ثبت سفارش اقدام کنند. حسین حسنلو روز پنجشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: بر اساس برنامه اعلام شده دانشآموزان پایههای تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم، از ۲۲ فروردین تا ۲۲ خرداد سال جاری می توانند ثبت سفارش کنند. ᠎Th is c​on tent was gen er᠎at᠎ed with ketabtala Conten t Generato᠎r ᠎DE MO.

این است سریع راه حل یک مشکل با کتاب درسی

نظام مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد دانش آموز ثبت نام شده ۲۱۳ هزار و ۴۵۴ نفر کتاب های درسی شان نیز ثبت سفارش شده و کتاب های مورد نیز وصول شده و در این زمینه مشکلی نداریم. گالری کتاب یکی از بزرگترین فروشگاه عرضه کننده کتاب دانشگاهی و کمک درسی کتاب درسی و عمومی بوده که شما می توانید قبل از خرید کتاب دانشگاهی از طریق شماره تلفن های موجود در بالای صفحه از مشاوره رایگان ما نیز برخوردار شوید. اگر می خواهید خرید راحتی را تجربه نمایید حتما به این نکات توجه کنید، قبل از اینکه بخواهید هر کاری در سایت انجام دهید به قسمت ثبت نام رفته و عضو سایت شوید و پروفایل کاربری خود را ثبت نمایید. همچنین بهتر است تصویری از چند صفحه داخلی کتاب نیز قرار دهید. دانلود رایگان کتاب صوتی خسرو و شیرین نیز با صدای رضا عمرانی تاثیرگذاری اشعار نظامی گنجوی را دوچندان میکند و دوستداران اشعار کلاسیک را میهمان ضیافتی جذاب مینماید. در شرایطی که چندین روز از شروع سال تحصیلی دانش آموزان و معلمان میگذرد اما هنوز برخی دانشآموزان کتاب ندارند و این موضوع نگرانیهایی را نیز برای خانوادهها به وجود آورده است.

آفتابنیوز : تا آغاز سال تحصیلی جدید یعنی ۱۴۰۱ ـ ۱۴۰۰ فقط دو هفته باقیست، اما هنوز ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار دانشآموز نسبت به خرید اینترنتی کتابهای درسی خود اقدام نکردهاند. خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: تا آغاز سال تحصیلی جدید یعنی 1401ـ1400 فقط دو هفته باقیست اما هنوز 2 میلیون و 110 هزار دانشآموز نسبت به خرید اینترنتی کتابهای درسی خود اقدام نکردهاند. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، اسدالله مرتضایی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی از تمدید مهلت ثبتنام کتب درسی خبر داد و اظهار داد: مهلت ثبتنام خرید کتب درسی تا پایان این هفته تمدید شد. خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: سال تحصیلی 1400ـ1399 مانند هر سال از مهر آغاز نشد بلکه حدود دو هفته زودتر در 15 شهریور آغاز شد. خبرگزاری ایسنا: مهلت ثبت نام کتاب درسی میان پایه دوم تیرماه به اتمام رسید و ثبت نام کتاب درسی پایههای ورودی اول، هفتم و دهم از امروز آغاز میشود. خبرگزاری تسنیم: اسدالله مرتضایی درباره شرایط ثبتنام دانشآموزان کلاس اولی در سامانه ثبت سفارش کتابهای درسی اظهار کرد: خانوادهها زمانی میتوانند برای ثبت سفارش کتاب درسی دانشآموزان کلاس اولی اقدام کنند که ثبتنام اولیه در مدرسه انجام شده باشد.

You are خوش آمدید. 8 قابل توجه توصیه‌هایی درباره کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله مرتضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی درباره آخرین وضعیت توزیع کتب درسی در شبکه خبر اظهار کرد: توزیع کتابها ی درسی از مدرسه به دانشآموزان از ۲۵ مرداد شروع شده و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد. صراط: اسدالله مرتضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی درباره توزیع کتب درسی، اظهار کرد: موضوع توزیع کتابها ماههاست که حاصل تلاش همه همکارانمان در بخشهای مختلف انجام شده است اما مرحله توزیع از مدرسه به دانشآموزان از ۲۵ مرداد شروع شده و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد. به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه توزیع کتابهای درسی از ۲۵ مرداد آغاز میشود، گفت: هر دانش آموز در هر مدرسهای که ثبت نام شود، میتواند کتابهای درسی خود را تحویل بگیرد. معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه کتاب در آغاز سال تحصیلی تقدیم دانشآموزان میشود، گفت: مطابق زمانبندی، ۲۰ مرداد ماه ثبت نام عادی دانشآموزان به اتمام رسید. رفیع نیا مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که بازماندگان ثبت سفارش میان پایه میتوانند از ۱۱ تا ۲۰ مردادماه به سامانه مربوطه مراجعه کنند.  Data h as been generated by ketabtala C​on te nt Generator ᠎DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید