نگرانی؟ نه اگر استفاده می‌کنید خرید کتاب حق راه!

ما برای این که بتوانیم با شما عزیزان رفاقت کنیم قانونی داریم که هزینه پست اولین کتاب هایتان را مهمان ما هستید و ارسال شما رایگان میباشد . در هشتگ کتاب هر کتابی با هر نوع سلیقه ای دردسترس شماست برای اینکه بتوانیم بهتر به شما خدمت کنیم پیشنهادات خودتون رو با ما در میان بگذارید . براد پارکس ، نویسنده پرفروش بین المللی ، تنها نویسنده ای است که موفق به دریافت جوایز شاملو ، نرو ، و لفی ، سه معتبرترین جوایز داستان های جنایی در آمریکا شده است. انتشارات یاس بهشت متشکل از تیمی حرفه ای شامل نویسندگان، طراحان و متخصصین آماده سازی کتاب، با مجوز رسمی از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار نهادهای اجرایی مرتبط با کتاب و کتابخوانی، در پیشبرد اهداف کتابخوانی و فرهنگ، قدم های استواری برداشته و امید آن است تا بتواند با گامی محکم، به سهم خود، نویسندگان و مخاطبین کتاب را به هم نزدیک تر کند و در راه اعتلای فرهنگ و کتابخوانی نقش مثبتی را ایفا کند. مت فکر نمی کند که این تناسب ها می تواند مربوط به تحقیقات او باشد ، که او همیشه آن را خوش خیم و باطنی توصیف کرده است.

خرید کتاب درسی

Th is was gen​er ated ᠎wi᠎th ​ketabtala Cont​ent Gene rator ᠎DE​MO!

برای ثبت کتاب در وبسایت و کانال باید ابتدا عضو شوید جهت ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کرده و اگر عضویت دارید به صفحه ورود مراجعه فرمایید. ۲ـ بعد از تکمیل فرم، بر روی «ثبت نام » کلیک نموده و به طور خودکار وارد سایت خواهید شد. با انتخاب کتاب و کالاهای مورد نظر از هر بخش، گزینه «خرید» را کلیک نمایید. فروشگاه اینترنتی جریان کتاب با سابقۀ چندینساله در انتشار انواع موضوعات جذب کتاب ازجمله (کتاب های کسب و کار، کتاب های مذهبی، کتاب های فناوری، کتاب های فلسفه، کتاب های خاطرات و زندگینامه، کتاب های رشد و توسعه فردی، کتاب های ادبیات داستانی، کتاب های علمی) توانسته گامی مثبت هرچند کوچک در راستای اعتلای فرهنگ کتابخوانی بردارد. پیداکردن کتاب موردعلاقهتان از میان صدها و هزاران جلد کتاب هرچند سخت؛ ولی بسیار دوستداشتنی است؛ آنهم وقتی بوی کتابِ نو به مشام میرسد. بچهها در این بازیها پیامی را به صورت رمز با استفاده از ویژگیهای صوت به گروه مقابل منتقل میکنند. کتاب کهن به عنوان یکی از قدیمیترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت هزینه پست در محل، 24 ساعت ضمانت بازگشت کالا محصول پستی. انتشارات یاس بهشت در سال ۱۳۸۰ به عنوان فروشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی کار خود را آغاز نمود و در اندک مدتی توانست، با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۲ در زمره ناشران کشور قرار گیرد. C​on​tent was g enerated by G SA  C on​te nt  G en erat᠎or Dem​oversion​.

شما می توانید سفارش را به آدرس دیگری، غیر از آدرس خود ارسال نمایید. مدت زمان تحویل کالا بعد از پرداخت سفارش، وابسته به زمانبندی پست می باشد. این نوع ارسال فقط برای شهر بهبهان است، مدت زمان ارسال توسط پیک بعد از پرداخت سفارش، حداکثر یک روز کاری می باشد. بانک کتاب منودرسام یکی از فروشگاههای مشهدالرضا با چندین سال سابقه در زمینه تامین و فروش کتابهای درسی و کمک درسی از دبستان تا کنکور است و اکنون اقدام به گسترش دامنه کاری و ارائه خدمات به هم میهنان عزیز در سراسر کشور نموده است. مدت زمان تحویل کالا بعد از پرداخت سفارش، دو الی پنج روز کاری می باشد. کاربر گرامی، برای خرید از ارجان بوک ، ابتدا باید عضو شده و بعد از آماده شدن سفارش، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین، از طریق درگاه های واسط پرداخت بانکی، پرداخت نمایید. قیمتی که در هنگام ثبت کتاب منظور گردیده است، توسط کاربر فروشنده وارد گردیده و تا درخواست تغییر آن توسط فروشنده کتاب قیمت تغییر نخواهد کرد. کاربر می تواند با استفاده از کارت بانکی (عضو شبکه شتاب) و با استفاده از اطلاعات کارت (شماره کارت، رمز اینترنتی، CVV2 و تاریخ انقضاء) سفارش خود را پرداخت نماید.

شما بایستی مشخصات خود اعم از نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره همراه و آدرس پستی دقیق به همراه کد پستی (الزامی) را وارد نمایید. احتراما به استحضار میرساند با توجه افزایش روز افزون محصولات در این فروشگاه اینترنتی در صورتیکه کتاب مد نظر خود را در بین محصولات مندرج در سایت پیدا نکردید لطفا با گذاشتن یک تیکت در بخش تماس با ما و ارائه اسم کتاب مورد نظر و شماره تماس خود ، سفارش خود را مرقوم فرموده تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد . مفتخریم که سایت کتاب “جویا بوک “معتبرترین و بروزترین فروشگاه اینترنتی کتاب به برترین انتخاب شما کاربران عزیز در زمینه ی خرید کتاب و DVD آموزشی مبدل گشته است.کتاب جویا با هدف خدمت رسانی به جامعه فرهنگی تاسیس شده است تا شما دانش پژوهان و دانشجویان عزیز با کمترین زمان و بدون مراجعه حضوری از کتاب مورد نظر بهره مندشوید .از آنجا که تخصص کتاب جویا در زمینه فروش کتاب و DVD آموزشی به صورت آنلاین ,حضوری , تلفنی می باشد می توانید به راحتی کلیه کتب در تمام مقاطع تحصیلی از قبیل کتاب های دانشگاهی , فنی مهندسی , علوم پایه , علوم پزشکی , علوم انسانی , کمک درسی , منابع آزمون , و هم چنین کتاب های عمومی و کودک و نوجوان را درسایت کتاب جویا بیابید .یکی از گام های بزرگ این مجموعه اعطای بهترین تخفیفات و شرایط ویژه به تمام مدارس و آموزشگاه ها , کتابخانه ها می باشد .

بعدی سه مسائل فورا درباره کتاب آنلاین انجام دهید

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فروشگاه کتاب لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید