نوسانات کتاب درسی

بسیار دشوار است. برای کودکان کتاب های خاصی انتشار پیدا کرده که هر کدام از آن ها برای گروه های سنی مختلف، مناسب است. طبق اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی دانش آموزانی که تا کنون و به هر علتی موفق نشده باشد ثبت سفارش کتاب های درسی خود را انجام دهد تا ۳۱ شهریور برای این کار فرصت دارند. طبق اعلام سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی دانش آموزانی که تاکنون و به هر علتی موفق نشده باشد ثبت سفارش کتابهای درسی خود را انجام دهد تا ۳۱ شهریور برای این کار فرصت دارند. آن دسته از دانش آموزانی که تاکنون به هر علتی موفق به ثبت نام اینترنتی کتابهای درسی خود نشدهاند تا پایان امروز شنبه، بیستم شهریور ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمد علوی تبار اظهار داشت: بیش از ۹۸ درصد از دانش آموزانی که در سامانه سیدا احراز هویت شده و تا ۳۱ شهریور ماه نسبت به سفارش درسی خود اقدام کرده بودند، کتاب خود را دریافت کرده اند.

خرید کتاب دانشگاهی

A᠎rt ic᠎le was c​reated wi​th the  he lp of G​SA Conte​nt G᠎en​erat or  Dem ov er​si on!

حسین برزگر در گفتو گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۹۹ درصد دانشآموزان استان اردبیل با ثبتنام در سامانه اینترنتی کتب درسی برای سال تحصیلی پیش رو مراحل ثبتنام و تحویل کتابها را انجام دادند تا ارسال کتابها در مدت تعیین شده انجام شود. مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانشآموزانی که تاکنون به هر علت موفق نشدهاند ثبت سفارش کتابهای درسی خود را انجام دهند، تا ۳۱ شهریور برای این کار فرصت دارند. همچنین دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر دادهاند تا ۳۱ شهریور فرصت دارند نسبت به اصلاح نشانی مدرسه محل تحصیل خود از طریق نشانی مذکور اقدام کتاب طلا کنند. آن دسته از دانش آموزانی که تاکنون کتابهای درسی خود را خریداری نکردهاند تا پنج روز دیگر (۲۰ شهریور ماه) مهلت دارند که با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به خرید کتاب درسی اقدام کنند. در شرایطی که چندین روز از شروع سال تحصیلی دانش آموزان و معلمان میگذرد اما هنوز برخی دانشآموزان کتاب ندارند و این موضوع نگرانیهایی را نیز برای خانوادهها به وجود آورده است. اما برای خرید یک کتاب از سایت مرجع تکلیف چیست؟ اما امروزه خرید کتاب های دانشگاهی نیز تغییر کرده است و به روش های گوناگونی امکان پذیر است که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم .

چرا برخی از دانش آموزان کتاب های درسی خود را دریافت نکرده اند؟ به گزارش ایرنا، حسنعلی اصغری روز یکشنبه با اعلام این خبر به ایرنا افزود: ثبت سفارش کتاب های درسی برای تمام پایه های تحصیلی و رشته ها از امروز آغاز شده و ثبت نام پایه های ورودی اول، هفتم و دهم از ششم تیرماه آغاز می شود. هوشنگ احسانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۸۰ درصد کتاب های درسی در اختیار مدارس استان قرار گرفته و سامانه سیدا به منظور صدور حواله کتاب و ثبت نام در سطح استان فعال است. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،هوشنگ احسانی،مسوول توزریع کتاب اداره کل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: ۸۰ درصد کتابهای درسی در اختیار مدارس استان قرار گرفته و سامانه سیدا به منظور صدور حواله کتاب و ثبت نام در سطح استان فعال است. امید رفیع نیا مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: تاکنون ۳۶ هزار و ۵۵۰ نفر معادل ۸۵ درصد از مجموع دانش آموزان این شهرستان در سامانه “پادا ” ثبت نام کردهاند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نجم الدین فلاح شکراوی گفت: طبق زمانبندی اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۰ شهریورماه توزیع کتابهای درسی در تمام مدارس آغاز خواهد شد و این فرایند تا یکم مهر ادامه دارد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ثبت سفارش کتابهای درسی برای تمام پایههای تحصیلی و رشتهها از امروز آغاز شده است و ثبت نام پایههای ورودی اول، هفتم و دهم از ششم تیرماه آغاز میشود. افراد می توانند هر کتابی که نیاز دارند را تهیه کنند؛ اما خرید فروش کتاب، یک روش دیگری که افراد می توانند برای دستیابی به کتاب های گوناگون انجام دهند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی حضوری مدارس از آبان ماه، اظهار کرد: در الگوی بازگشایی مدارس، فرآیند بازگشایی حضوری از اول آبان ماه آغاز میشود اما ممکن است برخی مدارس زودتر و برخی دیرتر این کار را انجام دهند. براساس اعلام سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی ثبت سفارش اینترنتی کتابهای درسی برای برخی از پایههای تحصیلی از امروز آغاز میشود. تهیه کتاب درسی دوره دوم متوسطه یکی از دغدغه هایی است که بعد از ورود به این مقطع برای خانواده دانشجویان ایجاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید