مزایای کتاب آنلاین

اگرچه مراحل چاپ کتاب برای برخی نویسندگان تازه کار کمی پیچیده است، اما ناشران فعال و با تجربه تعداد زیادی کتاب به چاپ رسانده و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته و بسیار حرفه ای عمل می کنند. ما در کانگونیو هیچ رزومهای را بررسی نمیکنیم، به جای آن ترجیح میدهیم با آدمها ساعتی گپ بزنیم و داستان زندگی و رویاهایشان را بشنویم، شاید رویای مشترکی داشته باشیم. امیدواریم توانسته باشیم گامی هرچند کوچک در جهت یاری رساندن و کمک به اعتلای علم و فرهنگ ایران سرافراز برداشته باشیم. در گذشته خرید کتاب های تخصصی و عمومی دانشگاهی از سخت ترین کارها بود زیرا فروشگاه های اینترنتی مانند امروزه فعالیت چندانی نداشتند و خرید کتاب به صورت آنلاین نیز جا نیفتاده بود . یکی از دغدغه های دانشجویان در آغاز هر ترم تهیه ی کتاب دانشگاهی است ، در گذشته برای تهیه ی کتاب های دانشگاهی به کتاب فروشی ها مراجعه می کردند و شاید برخی کتاب ها را پیدا می کردند و در صورت نبود برخی دیگر را نیز پرینت می گرفتند . کتاب های همه ی نویسندگان و مترجمان کتاب های دانشگاهی در نمایشگاه بین المللی کتاب پیدا می شود . بهترین مزیتی که کتاب های الکترونیکی دارند حجم کم و قابلیت جابجایی آسان آن ها می باشد.

زمزمه کتاب اسرار

یعنی دانشجویان به دانشجوهای ترم بالاتری مراجعه می کنند و کتاب های آن ها را امانت می گیرند ، در این روش علاوه بر این که در هزینه های خود صرفه جویی می کنند در کتاب های آن ها نیز نکاتی نوشته شده که موجب فهم بهتر مطالب می شود . داستان ها بر اساس ویژگی هایشان به چند دسته تقسیم می شوند و هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند که باید به دید خواننده به آن ها نگاه کرد، بعضی از ویژگی ها اینجا ذکر می شوند که بهتر است در هنگام خرید داستان کوتاه انگلیسی یا داستان انگلیسی برای کودکان مورد توجه قرار گیرد. اما برخی از افراد به دلیل این که در شهرستان هستند یا این که وقت کافی برای رفتن به نمایشگاه را ندارند نمی توانند از این فرصت استفاده کنند . با پیشرفت تکنولوژی راه افتادن در خیابان ها و اتلاف وقت، انرژی و پول برای خرید کالا، کار بیهوده ای بنظر می رسد؛ مخصوصا وقتی که با اطلاعات کافی خرید می کنیم و می دانیم می خواهیم کدام کتاب را بخریم.

باید یادآور شد که خرید اینترنتی از بانک کتاب آنلاین افق برای شما خرید همراه با لذت و اطمینان را به ارمغان میآورد. اما نگران نباشید شما با یک نمایشگاه دائمی کتاب با تخفیفات بیشتر و ارسال رایگان طرفید با مراجعه کردن به فروشگاه های اینترنتی در کم ترین زمان و به راحتی می توانید کتاب های دانشگاهی مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید . قیمت: 3000 تومان دانلود / خرید کتاب توضیحات بیشتر. دانلود فایلپی دی اف کتاب طلایی زبان عمومی پیام نور – نسخه کاملاین وب سایت هیچ گونه وابستگی به دانشگاه پیام نور ندارد. تهیه کتابهای دانشگاهی، پژوهشی، تحقیقاتی بسیاری از سازمانها از سایت فدک بوک انجام میشود. یکی از تخصصیترین و برترین سایتهای معرفی، توزیع و فروش کتاب آنلاین در ایران، فدک بوک است. یونی بوک فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین کتاب ، به علت گرانی کاغذ و سهولت دسترسی قشر دانشجو به کتاب های دست دوم دانشگاهی ؛ شبکه جامع و کامل کتاب دانشگاهی دست دوم را راه اندازی کرده است تا بتواند بستری مناسب برای دانشجویان عزیز ایجاد کند! افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند و نمی توانند از طریق مراجعه به وبسایت فروشگاه کتاب های مورد نیاز خود را خریداری نمایند نگران نباشند آن ها می توانند از طریق تماس تلفنی با شماره ی کتاب های مورد نظر خود را سفارش دهند .

درنظر داشته باشید که هرگز با خواندن یک یا دو صفحه از یک داستان کتاب را کنار نگذارید. ما در تیم کانگونیو همگی عاشق کتاب و بوی آن هستیم، این یکی از دلایلی است که ما را دور هم جمع کرده تا در حوزه کتاب کنار هم کار کنیم و ابزارهای مختلفی برای تولید، توزیع و خوندن کتابها بسازیم. برخی از این کتابها ازتکنیک های بازیگری در سینما سخن به میان آورده اند، در صورتی که بسیاری از آنها تاریخ ما قبل سینما و تاثیر تئاتر در سینما را فراموش کرده اند و یا حداقل تنها اشاراتی به آنها داشته اند. ارزان بودن راه نجات قشر دانشجو : همه دانشجو ها در ایام دانشجویی براشون پیش میاد که دوره ای رو با پول کمی می گذرونند و در نتیجه توی تهیه کتاب گاهی به مشکل بر می خورند ، با توجه به گرانی کتاب دانشگاهی در این جایگاه « کتاب دانشگاهی دست دوم » بهترین گزینه و راه نجات قشر دانشجو هستند. این بن تخفیف نیز بر روی تمام کتاب ها اعمال می شود. یکی از آسان ترین روش ها در تهیه ی کتاب های دانشگاهی استفاده کردن از کتاب های دانشجوهای قدیمی می باشد .  This a rtic le was created  by ketabtala C ontent G᠎en᠎er at or D emoversion!

دیدگاهتان را بنویسید