ذهن دمیدن روش در کتاب

یکتاکتاب در طی سالیان فعالیت خود سعی نموده است فرآیند خرید اینترنتی کتاب و خصوصا خرید اینترنتی کتاب زبان را برای مشتریان تسهیل نماید. این مجموعه فرآیند یادگیری زبان است که سرگرم کننده است این مجموعه انگیزه و اعتماد به نفس کودک را برای یادگیری بالا می برد. این مجموعه با استفاده از تصاویر ساده و جذاب، زبان انگلیسی را به سادگی به کودکان نمایش و آموزش می دهد. زبانمهر با بیش از 15 سال تجربه و سابقه در زمینه ارائه منابع و کتاب های آموزشی زبان همیشه سعی نموده بهترین و باکیفیت ترین کتاب ها را در اختیار زبان آموزان عزیز قرار دهد. هر دو کتاب در میان مهمترین کتابهای رویی بریتانیای سلطنتی قدیم قرار دارند. در این مطلب، به بررسی ویژگیهای کتابهای آموزش زبان انگلیسی پرداخته شده است. در زبان انگلیسی کتابهای آموزشی در این زمینهها تالیف شدهاند که میتوانید از آنها بهرهمند گردید. این کتابها به گونهای نوشته شدهاند که زبانآموز پس از مطالعه دایرهی لغاتش بسیار افزایش مییابد. مطالب استفاده شده در بخش reading بهروز بوده و از منابع authentic مانند مجلات و روزنامههای انگلیسی انتخاب شدهاند.  Data was c reat​ed wi​th G SA᠎ C᠎on te nt Generat or᠎ Dem​over᠎sion.

مزایای انواع مختلف کتاب

زمانی که یک نویسنده ایرانی اقدام به نوشتن کتاب می کند، نسخه ترجمه شده آن به زبان های دیگر ممکن است دچار انحرافاتی باشد، در مورد کتاب های زبان انگلیسی و یا زبان های دیگر نیز همینطور است. در هر کجای کشور که باشید می توانید با مراجعه به سایت زبانمهر کتاب مورد نظر خود را با چندین کلیک ساده خریداری نموده و پس از مدت زمان کوتاهی آن را در بسته بندی های مناسب و استاندارد و هیجان انگیز درب منزل خود تحویل بگیرید. سایت ایبوک رالی یکی از سایت هایی است که در زمینه فروش کتاب های انگلیسی اورجینال و زبان اصلی فعالیت می کند. یکی از گروههای کتابهای آموزشی که همیشه موردتوجه افراد در گروههای سنی مختلف قرار دارد، کتاب های زبان انگلیسی هستند. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در انبارهای ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. تیم پشتیبانی زبانمهر متشکل از افرادی باتجربه و ماهر در زمینه آموزش زبان می باشند که در هر زمان پاسخگوی سوالات زبان آموزان و کاربران سایت هستند. زبانمهر مجموعه کاملی از کتاب های آموزش زبان را با دسته بندی های متنوع براساس رده سنی، سطح دانش، موضوعات گوناگون و …

در بین انتشارات زبان برخی معروفتر و پرکارتر بودهاند.

از طریق منوی سایت میتوانید به کتابهای خارجی هر زبان در موضوعات مختلف دسترسی داشته باشید. تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه کتاب،حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. هر کتاب این مجموعه شامل 16 درس میباشد که طی تمرینات به زبان آموزان مهارتهای ضروری همچون نوشتن نامه، ایمیل و… در بین انتشارات زبان برخی معروفتر و پرکارتر بودهاند. Real Writing: مجموعه ریل رایتینگ (از سری کتاب های Writing) در چهار سطح (مقدماتی تا پیشرفته) جهت تقویت مهارت نوشتاری زبانآموزان توسط انتشارات کمبریج تالیف شده است. ACTIVE Skills for Reading: مجموعه کتابهای اکتیو اسکیلز فور ریدینگ (از سری کتاب های Reading) جهت افزایش مهارت خواندن و درک مفاهیم در زبان انگلیسی توسط انتشارات نشنال جئوگرافیک چاپ شده است. Tactics for listening Basic : کتاب بیسیک تکتیکس فور لیسنینگ جزو یکی از کتاب های آموزش شنیداری (کتاب های Listening) در سطح مقدماتی است. فروشگاه اینترنتی زبان نو یکی از بزرگترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی در فروش کتاب های زبان خارجی می باشد . سایت آف چنل (کانال تخفیف)، مرجع اشتراک گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف فروشگاه های آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی است. This art​icle has be en g en᠎erated by ketabtala C onte nt G​enerat or D​emov ersi᠎on!

پنج نکات بسیار مفید برای بهبود کتاب

با کلیک بر روی این گزینه و ارائه لینک کتاب مورد نظرتان، می توانید درخواست خود را به سایت اعلام کنید. بعد از تجربه قبلی که داشتم و نوشتم.قبل از سفارش به این سایت پیام دادم که این کتاب ها را موجود دارید؟ دانلود کتاب فارسی عمومی پیام نور گروه مولفان. با کلیک کردن بر روی کتاب مورد نظرتان، وارد مرحله پرداخت می شوید و در نهایت لینک دانلود را دریافت می کنید. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. همچنین همانطور که اشاره شد، با ارائه مقالات در زمینه فراگیری زبان و مطالب مفید در زمینه آموزش زبان و همچنین فایلهای دانلودی آموزش زبان، گام موثری در زمینه ارتقاء سطح آموزش زبان به صورت اینترنتی برداشته است. همچنین متنها در موضوعات متنوع ارائه شده اند که سبب آشنایی بیشتر با خرید کتاب با ارسال رایگان مباحث گوناگون میشود. همچنین افتخار داریم سفارشات کتاب را به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن ارسال مینماییم. از دیگر خدمات فروشگاه اینترنتی یکتاکتاب میتوان به ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور (برای سفارشات بالای 200 هزار تومان) اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید