ده چیز برای ابهام زدایی خرید کتاب

پیش تر درباره سادگی خرید آنلاین کتاب توضیحاتی ارائه دادیم اما بد نیست با ۵ نکته طلایی آشنا شوید که بهتر است در زمان خرید اینترنتی کتاب مورد توجه قرار بگیرند. مدت زمان تحویل کالا بعد از پرداخت سفارش، وابسته به زمانبندی پست هوایی می باشد. در زمان خرید آنلاین کتاب بیشتر به سراغ سایت هایی بروید که دارای دسته بندی هایی ویژه هستند. روانشناس آنجلا داکورث در کتابش سراغ جزء اغلب نادیدهگرفتهشده موفقیت که او به آن «سرسختی» میگوید، رفته است. با این حال، یافتن سایت های دانلود کتاب رایگان در اینترنت کمی دشوار یا گاهی هم بسیار وقت گیر است. گاهی ممکن است نگاه کردن به نوشتار ریز کتاب، باعث آسیب رسیدن به چشمهای شما شود. گاهی اوقات با باز کردن یک سایت خرید کتاب اولین چیزی که چشم مان را خواهد گرفت تخفیفات باورنکردنی است که برای بعضی از کتاب ها در نظر گرفته اند. از سویی دیگر در شهرها و روستاهای کوچک کتابفروشی ها محدود بوده و کتاب های به روز و تازه منتشر شده دیرتر به دستشان می رسد، که سایت های خرید کتاب نیز این مشکل را برطرف کرده و کتاب ها را به دورترین نقاط کشور می رسانند.

این مقاله کتاب شما را شگفت‌انگیز می‌کند: بخوانید یا از دست ندهید

استودیو آرنگ، اولین استودیوی تخصصی صفحه آرایی در کشور، همراه و همیار طراحان خلاق و به روز در عرصه صفحهآرایی است که با تیم طراحان متخصص خود در این زمینه آماده ارائه خدماتی چون صفحهآرایی و فروش قالب لایه باز مجله و کتاب میباشد. تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شماست و تا لحظه رسیدن کتاب بدست شما در کنارتان خواهیم بود. همکاران ما با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت طراحی جلد را برای شما انجام میدهند. برای داشتن یک صفحهآرایی شکیل و مطابق با استاندارهای روز دنیا با ما در ارتباط باشید . به گزارش همشهریآنلاین، کتاب «همپای کودک» تازهترین اثر «رضا حسینپور» از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی روانه بازار نشر شده است و جلسه نقد و بررسی آن روز شنبه ۱۶ مهر، ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهدشد. «کتاب سبز» یکی از بهترین برنامه های دانلود کتاب رایگان است که دسترسی به بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب الکترونیکی و صوتی با موضوعات مختلف از جمله روانشناسی، ادبی، تاریخی و دانشگاهی را برای کاربران خود فراهم می کند.

7 نمونه‌هایی از خرید کتاب

لازم به ذکر است؛ این پروژه به هدف کمک به حفظ محیط زیست و افزایش سرانه مطالعه کشور دست به تولید کتاب های الکترونیک و صوتی زده و با رعایت قانون جهانی کپی رایت، قدمی بزرگ در افزایش سطح فرهنگ کتابخوانی کشور داشته است. نمازجمعه این هفته تهران به امامت آیتالله صدیقی و با رعایت دقیق شیوهنامههای بهداشتی برگزار خواهد شد. پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران در زیرزمین بلوک D باغ کتاب قرار دارد. کتاب فروشی ها به واسطه محدودیت فضا، ناچار هستند که تعداد مشخصی کتاب را در ویترین کتابفروشی خود قرار دهد، اما سایت خرید کتاب از چنین محدودیتی برخوردار نیست و خریدار می تواند با خرید انلاین کتاب با تنوع بیشتری روبرو شود. جلد سخت نسبت به جلد شومیز از مقاومت بیشتری برخوردار است، اما در مقابل قیمت تمام شده کتاب را بالا می برد. تیراژ کتاب: در این بخش امکان وارد کردن هر میزان تیراژی وجود دارد اما به صورت کلی کتابها در تیراژهای ۲۰، ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ نسخهای چاپ میشوند. تعداد صفحات کتاب: تعداد صفحات کتاب خود را وارد کنید. This content w​as w ri tt᠎en with the he lp  of ketabtala C ontent G enerat​or  DE​MO!

هر سال تعداد زیادی از دانشجویان به نمایشگاه کتاب مراجعه می کنند و کتاب های مورد نیاز خود را خریداری می کنند . بدیهی است که پس از صفحه آرایی ممکن است تعداد صفحات کتاب شما اندکی تغییر یابد. هزینه صفحه آرایی پایین بوده اما تاثیر زیادی در کیفیت نهایی کتاب چاپ شده دارد. اما خرید حضوری کتاب در کنار مزایای بی شماری که دارد، معایبی دارد که خرید انلاین کتاب توانسته آن را جبران کرده و پوشش دهد. در کنار خرید حضوری در کتابفروشی ها، از خرید انلاین کتاب لذت ببرید! از جمله این موارد می توان به محدود بودن فضای کتابفروشی ها اشاره کرد. تفکیک های سنی و موضوعی: در سایت های خرید دسته بندی ها و تفکیک های سنی و موضوعی بسیاری وجود دارد. چاپ کتاب استعلام قیمت آنلاین و چاپ ارزان را از سایت هاب گرام دریافت کنید. به علت سبکی، منعطف بودن و ارزان قیمت بودن جلد شومیز، معمولا از آنها در چاپ کتاب های درسی و داستان و شعر استفاده می کنند. مرکز چاپ نشر شهر با تجهیزات مدرن چاپ افست و دیجیتال امکان انجام خدمات چاپ و نشر را با بهترین کیفیت فراهم میکند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ارسال رایگان کتاب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید