آنچه شما باید از معلمان خود درباره کتاب پرسیده داشته باشید

به گزارش برنا؛ بیش از 146 میلیون جلد کتاب درسی چاپ و آماده توزیع است. البته برخی از این نشرهای کنکوری در حوزهی یک رشتهی خاص کتاب منتشر میکنند، مثلا انتشارات مشاوران بیشتر کتاب های کنکور انسانی را چاپ میکند. در شرایطی که چندین روز از شروع سال تحصیلی دانش آموزان و معلمان میگذرد اما هنوز برخی دانشآموزان کتاب ندارند و این موضوع نگرانیهایی را نیز برای خانوادهها به وجود آورده است. حسین حسنلو روز پنجشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: بر اساس برنامه اعلام شده دانشآموزان پایههای تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم، از ۲۲ فروردین تا ۲۲ خرداد سال جاری می توانند ثبت سفارش کنند. ۱ مطلب با کلمهی کلیدی مرور و جمع بندی کنکور 99» ثبت شده است – دانلود. کسانی که موفق به ثبت نام نشدند، می توانند به سادگی سفارش کتاب درسی خود را با انتخاب یک سایت معتبر به صورت آزاد ثبت کنند. آن دسته از دانش آموزانی که تاکنون به هر علتی موفق به ثبت نام اینترنتی کتابهای درسی خود نشدهاند تا پایان امروز شنبه، بیستم شهریور ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در اینجا {یک درمان سریع} برای کتاب درسی است

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اسدالله مرتضایی در گفتوگو با شبکه خبر درباره تمدید مهلت ثبتنام کتب درسی دانشآموزان با بیان اینکه کتب درسی از حیث توزیع در کشور ادامه دارد گفت: بعد از توزیع در مرحله استانی، سپس توزیع کتاب درسی از منطقه به مدرسه میرسد که این مرحله اکنون شروع شده است. خبرگزاری تسنیم: اسدالله مرتضایی درباره شرایط ثبتنام دانشآموزان کلاس اولی در سامانه ثبت سفارش کتابهای درسی اظهار کرد: خانوادهها زمانی میتوانند برای ثبت سفارش کتاب درسی دانشآموزان کلاس اولی اقدام کنند که ثبتنام اولیه در مدرسه انجام شده باشد. خبرگزاری ایسنا: مهلت ثبت نام کتاب درسی میان پایه دوم تیرماه به اتمام رسید و ثبت نام کتاب درسی پایههای ورودی اول، هفتم و دهم از امروز آغاز میشود. به گزارش ایرنا، حسنعلی اصغری روز یکشنبه با اعلام این خبر به ایرنا افزود: ثبت سفارش کتاب های درسی برای تمام پایه های تحصیلی و رشته ها از امروز آغاز شده و ثبت نام پایه های ورودی اول، هفتم و دهم از ششم تیرماه آغاز می شود. طبق جدول زمانبندی و اعلام قبلی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، ثبت نام کتابهای درسی کلاس اولیها، پایه هفتمیها و پایه دهمیها از امروز، یکشنبه (ششم تیرماه) آغاز میشود و تا شهریور ماه ادامه دارد. Th is post was created wi᠎th the he᠎lp of G​SA  C᠎on tent G ener᠎ator​ D​em​ov ersion!

صراط: اسدالله مرتضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی درباره توزیع کتب درسی، اظهار کرد: موضوع توزیع کتابها ماههاست که حاصل تلاش همه همکارانمان در بخشهای مختلف انجام شده است اما مرحله توزیع از مدرسه به دانشآموزان از ۲۵ مرداد شروع شده و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد. اسدالله مرتضایی در گفتوگو با تسنیم درباره شرایط ثبتنام دانشآموزان کلاس اولی در سامانه ثبت سفارش کتاب های درسی اظهار کرد: خانوادهها زمانی میتوانند برای ثبت سفارش کتاب درسی دانشآموزان کلاس اولی اقدام کنند که ثبتنام اولیه در مدرسه انجام شده باشد. امید رفیع نیا مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: تاکنون ۳۶ هزار و ۵۵۰ نفر معادل ۸۵ درصد از مجموع دانش آموزان این شهرستان در سامانه “پادا ” ثبت نام کردهاند. به گزارش خبرنگار مهر، نظام مرادی صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری، ثبت سفارش کتابهای درسی دورههای مختلف تحصیلی صرفاً از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی صورت میگیرد، اظهار داشت: اولیای دانش آموزان در مهلت اعلام شده جهت ثبت سفارش اقدام کنند.

رازهایی که والدینتان درباره کتاب به شما نگفته اند

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه کتاب در آغاز سال تحصیلی تقدیم دانشآموزان میشود، گفت: مطابق زمانبندی، ۲۰ مرداد ماه ثبت نام عادی دانشآموزان به اتمام رسید. اما به طور کلی قبل از انتخاب بهترین منابع کنکور تجربی ۱۴۰۲ باید به نکاتی مثل سطح علمی خود و اینکه به دنبال کتاب تست کنکور هستید یا کتاب جمع بندی کنکور تجربی توجه ویژه ای داشته باشید. کتابهای ذکر شده مفید و کاربردی هستند، اما بهتر است که شما این موارد را با دقت بررسی کنید و مطابق با نیازتان هر یک از آنها که به نظر شما خوب و کاربردی بود را در لیست خرید کتاب کنکور آنلاین خود بگنجانید. طرح شهید وزوایی یک طرح آموزشی بوده و کلیات این طرح عبارت است از «توسعهی فعالیتهای علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور» بطوریکه بنیاد ملی نخبگان در قالب این طرح، هر سال بهمنظور هدایت هدفمند دانشجویان صاحب استعداد برتر در دانشگاهها و پژوهشگاهها و پشتیبانی از فعالیتهای نخبگانی آنان، به تعدادی از دانشجویان صاحب استعداد برتر کشور تسهیلاتی را در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و بالاتر» اعطا میکند. شکی نیست که درصد بسیار زیادی از لغات مورد نیاز کنکور در این کتابها وجود دارد.

Best کتاب را بسازید You will Learn این سال (در 2023)

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کتاب با ارسال رایگان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید