آموزش دهید چیزی جدید از خرید کتاب این روزها؟ ما پرسیدیم، شما پاسخ دادید!

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوری اطلاعات برگ سبز شمال (فروشگاه آنلاین کتاب کهن) میباشد. اطلاعات محصولات را بدون نیاز به نیروی انسانی و به صورت خودکار بهروز رسانی کنید. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور میکند در اینجا پیدا خواهید کرد. شما پس از ثبت درخواست برای کتاب یا مقالهی جدید به ما فرصتی کوتاه جهت تهیه آن میدهید و ما برای شما فایل کتاب موردنظر را ارسال خواهیم کرد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کتاب کهن فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. اگر نتیجه پاسخ نیت خود را پیدا نکردید باید به غزل بعدی رفته و یکی از بیت های شماره 1 – 3 – 5 غزل دوم که اصطلاحا به آن شاهد فال حافظ می گویند و مطالب غزل قبلی را تایید و تکرار می کنند بخوانید تا به پاسخ نیت خود برسید. در بیشتر مواقع بزرگتر خانواده یا ریش سفید فامیل که مورد احترام دیگران است و البته از سواد کافی برای خواندن و تفسیر غزل های حافظ برخوردار است برای دیگران فال گرفته و تعبیر آن را به فال گیرنده اعلام می کند. برای مثال ممکنه صفحه اول کتاب یک نوشته داشته باشه یا زیر خطوط کتابی خط کشی شده باشه. ​Artic​le w​as gener at​ed with t he ​he​lp of ketabtala Content᠎ G​enerat᠎or Demoversion.

رویکرد جامع به کتاب

خرید کتاب دست دوم اگه با آگاهی انجام بشه هم میتونه باعث صرفه جویی اقتصادی براتون باشه و هم به کتابهای نایاب و قدیمی و چاپ تموم دسترسی پیدا میکنید. با پرداخت حداکثر 50 هزار تومان میتوان به کتاب مورد نظر دست یافت. این کتاب حاوی اطلاعاتی در مورد گستره وسیعی از روش های درمان است از قبیل طب سوزنی و انجام tui na در بچه ها. این کتاب رنگی ، راهنمایی جامع در باب تشخیص و درمان در طب سوزنی اطفال است. امروزه رجوع به کتابهای خارجی زبان به خصوص کتابهای انگلیسی از منابع معتبر علمی و دانشگاهی و استفاده از این کتابها برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و همچنین اساتید دانشگاهها امری اجتنابناپذیر است. تحریمها از یک جهت و قیمت بالای کتابها در فروشگاههای آنلاین خارجی همچون آمازون از جهت دیگر، سبب شده است تا امکان خرید مستقیم این کتابها برای کاربران ایرانی تقریبا امری غیرممکن شود. شما باید هر بیت از غزل را که بیشتر با شرایط فعلی و نیت شما سازگار است به عنوان تعبیر فال حافظ خودتان در نظر بگیرید. با انتخاب از میان کتاب های متنوع و دستچین شدهی ایران کتاب، میتوانید مطمئن باشید که کتابی که خریده اید، ارزش زمانی که برای آن صرف میکنید را دارد.

خرید کتاب درسی

بهترین و تحسینشدهترین کتاب های سراسر این کرهی خاکی در انواع سبک های گوناگون گرد هم آمدهاند تا برای کسانی که تمایل به خرید کتاب های ارزشمند دارند، هیچ دغدغهای وجود نداشته باشد. در این مورد هم ما توی کتابلازم سعی میکنیم دقیقا همه بخشهای کتاب رو بررسی کنیم و همه ایرادات فیزیکی کتاب رو جلوی هر کتاب یادداشت کنیم. در این مورد هم ما توی کتابلازم سعی میکنیم دقیقا همه بخشهای کتاب رو بررسی کنیم و همه ایرادات فیزیکی کتاب رو جلوی هر کتاب یادداشت کنیم. توی کتابلازم هم زمانیکه می خوایم کتابخونه شخصی جدیدی بخریم معمولا یه سری از کتابارو برای اینکه سریعتر فروخته بشن به بخش حراجی منتقل میکنیم. معمولا توی بخش حراجی کتابهایی رو میتونیم پیدا کنیم با قیمتهای خیلی پایین. نقد و بررسی تخصصی بهترین منابع زیست شناسی کنکور توی این مقاله قراره که بهترین منابع زیست شناسی کنکور رو بهتون معرفی کنیم و یه مقایسه خیلی باحال هم بین بهترین کتاب های زیست موجود در بازار داشته باشیم!

چیزی که 325 دلار برای شما در کتاب می‌خرد

امید است توانسته باشیم در وضعیت فعلی کمکی هرچند کوچک به قشر فرهیخته کشور کرده باشیم. این مجموعه با کادری مجرب و متعهد از نیروهای جوان کشور عزیزمان وظیفه اطلاع رسانی و پخش کتب تازه منتشر شده در زمینه کتابهای درسی و کمک درسی با شرایط ویژه به تمام نقاط داخل و خارج از کشور را عهده دار می باشد. طبق سنت ایرانیان از بین دو صفحه ای که باز شده باید صفحه سمت راست را انتخاب کرده و غزل بالای صفحه پاسخ فال می باشد. در میان ایرانیان این باور وجود دارد که شیخ حافظ شیرازی داننده اسرار نهان و عالم غیب می باشد و هنگام مواجه شدن با مشکلات یا دو راهی های زندگی با گرفتن فال حافظ می توانند تصمیم درست گرفته و از آینده با خبر شوند. یکی از گامهای بزرگ این مجموعه اهدای تخفیفات و شرایط ویژه به تمام مسئولان مدارس و آموزشگاهها و کلیه کسانی که به نوعی در این خدمت رسانی سهمی دارند , می باشد. همچنین به دلیل واقع بودن این مجموعه در مرکز کتاب ایران (انقلاب) و داشتن مجوزات لازم و کسب افتخارات و جوایزات متعدد از ناشران بزرگ آموزشی کشور گیتامهرارائه خدمات ویژه به دانش آموزان و دانشجویان و مشتریان حضوری با شرایط 20 درصد تخفیف ثابت برای این عزیزان را همواه برقرار نموده است و از سال 1389 در بزرگترین و زیباترین فروشگاه کتاب در ایران این امر مهم را در صدر فعالیت های خود قرار داده است.

6 گناه نابخشودنی کتاب آنلاین

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فروشگاه کتاب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید